kun rakas eläin kuolee....

minä vaan...

pelottaako teistä ketään koskaan että mitä jos vaikka esim. sun rottasi kuolee..

15

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä87

      pelotti sillon ku mulla oli hamsteri..pelkäsin sen vanhentuessa joka päivä sitä et millon se kuolee... no sit yhtenä päivänä naapurin kissa oli käyny lounastamassa... se oli tärkee lemmikki ja tuun muistamaan sen aina!!

    • joku*

      Muaki pelotta ku oma gerbiili kuoli kaks päivää sitte nyt toinen on ihan yksin!!!=(

      • Kisse

        minua pelottaa että jonain päivänä mun hamsteri kuolee,ei onneks oo vielä kuollu minekkään!
        *huokaa helpotuksesta*


      • nixu
        Kisse kirjoitti:

        minua pelottaa että jonain päivänä mun hamsteri kuolee,ei onneks oo vielä kuollu minekkään!
        *huokaa helpotuksesta*

        Tietenkin se pelottaa että rakas ystävä kuolee, mutta ei sitä kannata surra niin kauan kuin se on parissasi.


      • JÄTKÄ101

        juu samoin se vaa yht äkkii Kuoli:(( ja se toine on yksi yritettiin elvyttä kaikkee mut se kuoli :(( JÄTKÄ I MISS YOU!! SE KUOLI SIIS 15.12.13 D: SE ON NII SURULLISTA JOS ELÄIN KUOLEE ! Perhana Ebin:(( :/ :O


    • sp

      Pelottahan se, mutta kuoleman jälkeen eläin ei tunne kipua, sen avulla jaksan. Luopuminen ei ole helppoa, mut yleensä eläimen omaksi parhaaksi!

    • Pipa

      Mulla on kolme rottaa, ensimmäisen sain tuttavan kautta eikä sen ikää tarkalleen tiedetä. Sillä on
      nyt antibioottikuuri, kun sen keuhkoissa on jotakin pöpöjä.
      Joskus nään uniakin kun vielä tietää että ne ovat
      niin lyhytikäisiä....mutta kuitenkin niin ihania,
      etten ole päivääkään katunut niiden saantia.
      Se on vaan asia joka on pakko hyväksyy, vaikkei helppoo oiskaan.

      • Jasmiina

        mulla oli kani joka kuoli nollan vanhana eikä sitä tiedetä miks se kuoli kuoli vaan. siks pelkään nyt mun hamsterin kuolemaa koska sekin voi kuolla noin vaan.SE ON NIIN KAMALAA!! nytkin kun luin näitä niin tuli taas ikävä kaniani nelliä sen nimi oli nelli:()(((


    • sandra

      no mulla oli yhes vaiheessa 43 gerbiiliä..mutku sitte meille tuli toinen kissa..ennestää meillä oli jo yx mut se oli tottunu gerbuihi!!nii se sai joskus kannen auki tai sit hiiret ite ajatteli päästä häkistä pois!paloja löyty aina sieltä sun täältä..en es suret jos gerbiili kuolee..mut on meillä muitaki eläimiä!!mulla on iha oma kissa..en vaihtais sitä mihinkään!!se nukku joka yö mun tyynyllä!!meiltä kuoli jouluaattona marsu...ei ollu kiva joulu!!!se kuoli sen sairauteen mikä sen suvulla on jo ollu pitkää!!sillä oli viel yx kaveriki joka jäi yxi..sen nimi on RISTO-REIPAS..se on tosi reipas!!mä oon ite oikee eläi rakas!!hautaan aine ne eläimet omalle paikalle..jokaisessa kohassa on nimi kyltti!!muistan kaikkien nimert!!sitte meillä on viel yx kani santeri!!se on tosi ihana..me rakennettiin sille piha aitaus!!ja se tykkää siitä...no oon jo tottunu tähä et joku eläin kuolee!!mut jos mun oma kissa kuolis nii en tiiä mitä teen.....en varmaa päästäis siitä koskaan irti!!

    • sup>

      moi>

    • iiro virolainen

      joo mullla on mullle hyvin rakas kani

    • miu-mau-mou

      Kaikki kuolevat joskus.Kukaan ei ole täällä ikuisesti.Eläimet elävät lyhyemmän aikaa,eli luopuminen tulee aika pian .Mutta sellaista se on. ..........

    • kaikki aikanaan

      Nii, eihän sitä voi estää, kyl se päivä joskus tulee vastaa. Mullakin on kaks kania onneks vielä nuoria. Mut jotai puol vuotta sitten kun mun hoitohevonen kuoli niin se oli kauheeta. Oikeestaa se kyl lopetettiin, mut se oli sen parhaaks. Olin hoitanu sitä aika kauan mut se oli jo niin vanha et sil oli sairauksii: (( Mut vieläki ku luen näit juttui tulee sitä ikävä.

    • F

      Itselläni on kuollut niin paljon eläimiä, että ei sitä enää pelkää. Tottakai se sattuu kun se tapahtuu, mutta se on osa elämää. Pitää osata luopua, vaikka kaipaamaan jää. Jokaisella on ikuisesti paikkansa sydämessäni, mutta onneksi sinne mahtuu paljon

    • elämä on

      mulla on kuollu täs lähiaikoin mun hamsteri;(sen nimi oli helmi aina joka yö mietin et miks sen pitää olla jo niin vanha se eli jo yli sen oikeen iän;(mut sit yhtenä päivänä tulin pois koulusta ja olin innoissaan.sit menin sen häkille ´ja aina kun aukasin sen häkin se tuli mun luokse mut sit ku aukasin häkin ihmettelin et missä se on katoin sen nukkuma pesää ja huomasin et se oli kuollu;(((sit itkin koko loppu päivän ja yön mut sain seuraavana päivänä koulussa turvaa kavereilta kaverit itki mun kanssa ja kaikki nauro meille mut ei me välitetty;(mut kaikki kuolee aikanaan.;(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe