Olen nettiriippuvainen

ja tunnustan sen

Kyllä - olen nettiriippuvainen.

Ajattelen hyvin harvoin nettiin pääsemistä kun en ole koneella, mutta heti kun istun pöydän ääreen ja avaan tämän kirotun toosan liimaudun sen eteen tunneiksi ajatellen, että pitäisi lopettaa mutten vain pysty.

Sain muuten 54 pistettä nettiriippuvuustestistä täältä http://www.paihdelinkki.fi/testit/index.html

No huhhuh... tulipahan sekin nyt sanottua.

9

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      64 pistettä.

      • ............

        79p


    • Bella

      51p. Täytyisi yrittää rajoittaa käyttöä...

    • nettiriippuvainen

      kamala. todellakin tajuan nyt kuinka riippuvainen olen. ja se on aika pelottavaa kun tästä ei pääse irti. tänään jätin lukematta kokeisiin netin takia niin edelliselläkin viikolla. tänä aamuna jäin kotiin nukkumaan kun en jaksanut nousta kouluun kun olin valvonut koneella. nyt tein tuon testin ja sain 88 pistettä. miettii vaan et mikä tähän voi auttaa mikään muu kuin oma tahto?

    • käyttäjä

      sain tasan yhden pisteen. Aika paha!

      • Hihhuli

        Tuostakin kysymyssarjasta olisi voitu muutta sanan internet tilalle sana TV ?
        Tällöin ei puhuttaisi nettiriippuvuudesta vaan mormaalista telkkarin katselusta ?

        omituista.


    • auttakaa1

      Sain 57 :(

    • aikapaha

      Huh mitä kauhistelua, nettiriippuvuus on ongelma vasta sitten kun juuttuu sinne 24/7 ja jättää muut asiat hoitamatta, tarkoittaa sitä, että et edes huomaa unohtaneesi hoitaa laskuja ja yhteys sekä sähkö katkaistaan ja pomo kysyy seuraavana päivänä "Mitä sinä täällä teet, sait potkut jo 3 kuukautta sitten".

      Netti koukuttaa kyllä, mutta niin kauan kun käyt töissä, maksat laskut ajallaan, käyt ruokaostoksilla, hoidat hygieniastasi, syöt hyvin, nukut hyvin ja pystyt aina jättämään koneesi kun kaverit kutsuu kylään tms. ei sovi hätäillä.

      Nykyään edes poliisi ei pysty tekemään työtään ilman nettiä kunnolla, joten netin käyttö itsessään ei ole pahasta niin kauan kun se ei määrää mitä sinä teet. (ja siis niitä netti sivuja jossa tiettyyn aikaan tulee ilmoitus "tee ruokaa, käy suihkussa, mene nukkumaan" jne. on olemassa)

    • orja mikä orja

      Sain 39 pistettä.
      Mitä ihmettä minä tälläkään sivustolla tein, kun pitäisi kirjoittaa opintoihin liittyvää tekstiä?
      Iso ongelma, vaikka pisteet eivät vielä hälyttävät olleetkaan. Ehkä juuri se, että opintoja ja työtä tämä haittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe