kun liika kulddurelli siwistys on tältä palstalta kadonnu?
On tuulipukukansalla paikka missä kahista ja porskuttaa
:DDDDDDDDDDDDDDDDD
Onkos nyt ollu hyvä teistä
21
1180
Vastaukset
- roosasieppo
missä kaikki oikein on.Itsellä ei omaa konetta,joten pääsen harvoin viikonloppuna viestitteleen ja just nyt kaikki ihanat ,tai melkein kaikki on poissa.
- ku ne
joiden juttuja ei ymmärtäny kukaa normaali ihminen.
- Remmari
Keitähän täältä on hävinnyt? Voi olla, että en kiinnitä nimimerkkeihin niin paljon huomiota, että huomaisin hävikin.
TRmaalariN kyllä näyttää lopettaneen.
Lisää kirjoittajia ainakin on tullut. - Marion.T
kokonaan lähtenyt...vai onko?
TaivaanrannanmaalariN suorastaan ajettiin pois, ne jotka häätöhommissa olivat, niin hävetkää.....- Remmari
Hänhän kirjoitti ihan hyvä juttuja. Olen ilmeisesti ollut poissa palstoilta niihin aikoihin. - Nävimälläkö hänetkin ajettiin pois vai miten?
- Marion.T
Remmari kirjoitti:
Hänhän kirjoitti ihan hyvä juttuja. Olen ilmeisesti ollut poissa palstoilta niihin aikoihin. - Nävimälläkö hänetkin ajettiin pois vai miten?
täällä jotkut harrastavat, eivät ymmärtäneet kuulemma sivistynyttä kieltä, joten piti ajaa kirjoittaja pois.
Sellaista se on, vaikka miten kirjoitaisi niin aina on joku nälvimässä, pitää vaan kasvattaa paksu nahka.... vain ilmoitti,ettei tee tälle palstalle aloituksia,mutta on sentään muutaman kerran kommemtoinut joitain ketjuja.
Hän oli hyvä keskustelija,jonka lisäksi osasi antaa asioille "oikean"sanallisen asun.
Toivoa täytyy,että hän vielä tänne palstalle mukaan tulee kirjoituksineen.- väittämällä muita
Marion.T kirjoitti:
täällä jotkut harrastavat, eivät ymmärtäneet kuulemma sivistynyttä kieltä, joten piti ajaa kirjoittaja pois.
Sellaista se on, vaikka miten kirjoitaisi niin aina on joku nälvimässä, pitää vaan kasvattaa paksu nahka....sivistymättömiksi!
- Remmari
väittämällä muita kirjoitti:
sivistymättömiksi!
Hän aloitti. Halloo! Täällä kirjoittajat ovat keskimäärin 50 vuotta täyttäneitä.
- ovat täällä
Remmari kirjoitti:
Hän aloitti. Halloo! Täällä kirjoittajat ovat keskimäärin 50 vuotta täyttäneitä.
vain provoilemassa!
TR itse iski viimeisen naulan arkkunsa kanteen väittämällä että häntä sorsittiin siksi koska hänen kotikielensä on LATINA;DD - puskis
väittämällä muita kirjoitti:
sivistymättömiksi!
enkä kyllä niitä noin ymmärtäny.
Musta se puolusti sitä Angiinaa jossain jutussa ja yritti sanoo, että koitettas sanojen sijaan lukee sisältöjä, yrittää ymmärtää kaikenlaisia kirjottajia, eikä tuomita heti kättelyssä jos toinen kirjottaa eri lailla kun mitä ite.
Yritin tarkistaa ton jutun. Oli kaikki taivaanrannanmaalarin jutut poistettu. - en ole aikoihin
löytänyt täältä mitään luettavaa.
- Marion.T
ovat täällä kirjoitti:
vain provoilemassa!
TR itse iski viimeisen naulan arkkunsa kanteen väittämällä että häntä sorsittiin siksi koska hänen kotikielensä on LATINA;DDhän sanoi että hänen kotonaan käytettiin latinankielisiä sanoja, hitto soikoon minäkin joskus käytän jotakin latinankielistä nimitystä jostakin, ei kai se nyt niin kummallista ole.
Ja vaikka hän olisi kotonaan puhunut Mongolian kieltä, niin ei kai se ole syy haukkua ketään....
Puhukoot jokainen ihan mitä kieltä hyvänsä me olemme kuitenkin Homo sapiens sapiens lajia, joten meidän pitäisi olla myös oppivia ja ymmärtäviä ihmisiä...
Hmm... niin sitä Latinaa tuossa hiukan...haukkukoon ken lystää..
Veni,vedi vici eli tulin, näin ja voitin :)))) - kuin jos,
Marion.T kirjoitti:
hän sanoi että hänen kotonaan käytettiin latinankielisiä sanoja, hitto soikoon minäkin joskus käytän jotakin latinankielistä nimitystä jostakin, ei kai se nyt niin kummallista ole.
Ja vaikka hän olisi kotonaan puhunut Mongolian kieltä, niin ei kai se ole syy haukkua ketään....
Puhukoot jokainen ihan mitä kieltä hyvänsä me olemme kuitenkin Homo sapiens sapiens lajia, joten meidän pitäisi olla myös oppivia ja ymmärtäviä ihmisiä...
Hmm... niin sitä Latinaa tuossa hiukan...haukkukoon ken lystää..
Veni,vedi vici eli tulin, näin ja voitin :))))kuten hän,haukkui meitä muita sivistymättömiksi koska emme muka aina ymmärrä hänen ylisivistynyttä kirjoitustapaansa!
- ex.trmn
taivaanrannanmaalarinaisella on nykyään. Turha penkoa, ei taitaisi jäädä kuin luu vetävän käteen.
Tänne kirjoittelu aikoinaan oli minulle opettavainen kokemus. Opin sen, että viestintä on aina kahdensuuntaista ja vastuukin jakautuu sekä lukijalle että kirjoittajalle.
Tekstini tältä palstalta poistettiin omasta pyynnöstäni. Tiedoksi sekin, ettei kenenkään tarvitse, ainakaan siinä kohden, ajatella serifien terrorisoineen tms...
Leppoisia, tai toivomanne kaltaisia, kirjoitteluhetkiä teille jotka vielä täällä kirjoittelette. Lueskelen juttuja aina silloin tällöin. Eutanasiakeskustelu oli mielenkiintoinen.
Palata en aio. Pyydettiinpä tai ei ;)))
*hymy* - Remmari
ex.trmn kirjoitti:
taivaanrannanmaalarinaisella on nykyään. Turha penkoa, ei taitaisi jäädä kuin luu vetävän käteen.
Tänne kirjoittelu aikoinaan oli minulle opettavainen kokemus. Opin sen, että viestintä on aina kahdensuuntaista ja vastuukin jakautuu sekä lukijalle että kirjoittajalle.
Tekstini tältä palstalta poistettiin omasta pyynnöstäni. Tiedoksi sekin, ettei kenenkään tarvitse, ainakaan siinä kohden, ajatella serifien terrorisoineen tms...
Leppoisia, tai toivomanne kaltaisia, kirjoitteluhetkiä teille jotka vielä täällä kirjoittelette. Lueskelen juttuja aina silloin tällöin. Eutanasiakeskustelu oli mielenkiintoinen.
Palata en aio. Pyydettiinpä tai ei ;)))
*hymy*Silloin, kun minä poistin nikkini, niin minulle vastattiin, ettei vanhoja kirjoituksiani voi poistaa. - Se on nyt omalta kohdaltani ollutta ja mennyttä, mutta miten sinä sait sen aikaan?
Kyselen vain vastaisen varalle.
*Kaipaan hyviä kirjoituksiasi*
:) - ex.trmn
Remmari kirjoitti:
Silloin, kun minä poistin nikkini, niin minulle vastattiin, ettei vanhoja kirjoituksiani voi poistaa. - Se on nyt omalta kohdaltani ollutta ja mennyttä, mutta miten sinä sait sen aikaan?
Kyselen vain vastaisen varalle.
*Kaipaan hyviä kirjoituksiasi*
:)sain ohjeet sieltä. Toki perustelin miksi viestini halusin poistaa. En tunne yleistä linjaa tuon kaltaisessa tilanteessa. Enkä halua ketään provosoida tuon kaltaiseen tekoon. Näin jälkeenpäin ajateltuna se että, olisivatko tekstit jossain sivuilla vai ei, ei ole edes merkittävää. Haluni poistoon oli puhdas tunnereaktio ja tapa suojella jotain sellaista mikä minulle itselle on tärkeää.
Hyvät jatkot Remmari Sinulle :)
Kyse kohdallani oli omien avausten poistosta, ei kommenteistani muiden ketjuissa. - Remmari
ex.trmn kirjoitti:
sain ohjeet sieltä. Toki perustelin miksi viestini halusin poistaa. En tunne yleistä linjaa tuon kaltaisessa tilanteessa. Enkä halua ketään provosoida tuon kaltaiseen tekoon. Näin jälkeenpäin ajateltuna se että, olisivatko tekstit jossain sivuilla vai ei, ei ole edes merkittävää. Haluni poistoon oli puhdas tunnereaktio ja tapa suojella jotain sellaista mikä minulle itselle on tärkeää.
Hyvät jatkot Remmari Sinulle :)
Kyse kohdallani oli omien avausten poistosta, ei kommenteistani muiden ketjuissa.Joo-o. En minä nyt enää haikaile vanhojen viestieni poistamista.
Muistan erityisesti avauksesi mielenmaisemista ja maalaamisesta.
- Pirre*
minusta.:(
- joskus aikaisemmin
muka siWistystä?
- todellakin korkeaa
kultturellista tasoa,oletko mahdollisesti jäsen Suomen Akatemiassa?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215604- 531695
- 211173
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858