Minkälaisia kokemuksia teillä on volvo pentan potkuriakselin stefasta?Minulla oli aiemmin hyvin positiivisia, koska pidin sitä lähes takuuvarmana.Nykyiseen veneeseeni vaihdatin samaisen tiivisteen volvo pentan huoltoliikkeessä edellisvuoden kesän alussa.Veneellä on tämän jälkeen ajettu noin 250 tuntia ja ilmaukset on tehty aina huolellisesti.Tein tällä viikolla talvihuoltoja, kun havaitsen tiivisteen vuotavan.En ole aiemmin ikinä kuullut tiivisteeseen tulleen ongelmia näin pian.Mahtaisiko kyseessä tuotevirhe?
volvo pentan potkuriakselin stefa
4
648
Vastaukset
- vaihdoin ei enää vuoda
joo tarkista myös akselin moottorin asennus kulma, jos akseli vippaa se kuluttaa stefan "huulet sisältäpäin". oma oli ajettu 150 h
korjasin pedin ei vuoda enää. asennuskulma tarkistettava vedessä. ei kuivalla maalla.- Anonyymi
En ota kantaa nimen omaa VP:n kumeihin, mutta varmasti on mahdollista, että kumiseos on ollut huono. Tai toinen vaihtoehto tosiaan tuo aikaisemmin mainittu rihtaus.
Vielä tuli mieleen oletko otsonoinut veneessäsi, tuo aiheuttaa joidenkin kumien ja muovien ennen aikaisia vanhenemisia.
- Anonyymi
Volvopentoista on pelkästään negatiivisia kokemuksia
Miten talvihuollossa osasit havaita tiivisteen vuotavan? Tarkoitatko kirjoituksessasi
volvopentan tiivistepesää? Kokemukseni kahdenkymmenen vuoden ajalta volvopentan tiivistepesästä ovat hyvät. Yksinkertainen itse asentaa ja huoltaa.
Ohjeen mukaan asennettuna ja oikein käytettynä kestävä ja luotettava tiiviste.
Rakenne on yksinkertainen, nerokas ja toimiva, siitä todisteena kymmenet tiivisteen apinoinnit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881