Jammu Siltavuori

Minä

Mikä olikaan se vuosi kun Jammu-Setä teki tuon hirvittävän tekonsa? Muistan ainoastaan sen, että siitä oli silloin juttua Alibissa ja luinkin sen peloissani. Olin silloin aika pieni poika ja tietysti sellainen pelotti kovasti!

Yritin vaan palauttaa tuon teon mieleen etsimällä siitä Internetistä tietoa mutta eipä löytynyt. Muistaako joku tarkasti miten tapahtuma sai alkunsa ja miten se eteni? Oliko Jammu sukupuoliyhteydessä niihin pikkutyttöihin? Jossain väitettiin että ei olisi ollut.

17

2785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inga-Liina

1989.

Saaako kysyä, että miksi tuo sukupuoliyhteys sinua niin kovasti asiassa kiinnostaa?

• Minä

...sukupuoliyhteys sinänsä kiinnostakaan. Mutta se tieto kiinnostaisi vaan kovasti että mitä Jammu hyötyi siitä teosta? Nimittäin jos ei ollut sukupuoliyhteydessä eikä muutenkaan olisi tehnyt muuta kuin vienyt uhrit asunnolleen. Minkä helvetin takia ne tappaa piti? Ei tainnut hänellä käydä mielessä että jää kuitenkin kiinni.

Vai saiko hän kenties siitä jotain seksuaalista mielihyvää vasta sitten kun oli tappanut uhrinsa? Kumma mies...

Ne uhrit olivat ja olisivat nyt saman ikäisiä kuin itse olen.

• Inga-Liina
        Minä kirjoitti:

...sukupuoliyhteys sinänsä kiinnostakaan. Mutta se tieto kiinnostaisi vaan kovasti että mitä Jammu hyötyi siitä teosta? Nimittäin jos ei ollut sukupuoliyhteydessä eikä muutenkaan olisi tehnyt muuta kuin vienyt uhrit asunnolleen. Minkä helvetin takia ne tappaa piti? Ei tainnut hänellä käydä mielessä että jää kuitenkin kiinni.

Vai saiko hän kenties siitä jotain seksuaalista mielihyvää vasta sitten kun oli tappanut uhrinsa? Kumma mies...

Ne uhrit olivat ja olisivat nyt saman ikäisiä kuin itse olen.

Jammu oli sairas ihminen. Syyllinen tragediaan ei ollut Jammu itse, vaan yhtetiskunta, joka antoi sairaan ihmisen kulkea vapaana.

• yhteiskunnan vikahan se oli
        Inga-Liina kirjoitti:

Jammu oli sairas ihminen. Syyllinen tragediaan ei ollut Jammu itse, vaan yhtetiskunta, joka antoi sairaan ihmisen kulkea vapaana.

yhteiskunta syytteeseen HETI ja Tuominen tutkimaan.
        Jammussa ei ollut mitään vikaa. Kutsuttiinkohan sitä nuorempana Yamahaksi

• pelkästään
        Inga-Liina kirjoitti:

syyttäjien olettamuksilla.

Mitään näyttöä ei ollut.Jammu kiisti itse koko ajan.

Penskat menivät itse salaa tynnyriin ja sytyttivät sen tuleen. Ja tutkittiinko muuten, ettei kukaan ulkopuolinen ohikulkumatkalla ollut psykopaattivakooja polttanut tyttöjä?

Erkki Aurejärvi apuun!

• vertailukelpoinen
        pelkästään kirjoitti:

syyttäjien olettamuksilla.

Mitään näyttöä ei ollut.Jammu kiisti itse koko ajan.

Penskat menivät itse salaa tynnyriin ja sytyttivät sen tuleen. Ja tutkittiinko muuten, ettei kukaan ulkopuolinen ohikulkumatkalla ollut psykopaattivakooja polttanut tyttöjä?

Erkki Aurejärvi apuun!

tämäkään tapaus!

• tytöille oma 'koppi'

Jammu poimi tytöt kyytiin oliko se Myllypurosta. Kuljetti heidät jonnekin syrjäiseen paikkaan missä Jammulla oli talo. Siellä oli valmiiksi rakennettu tyttöjä varten pieni lukittava huone ja hän oli tehnyt tyttöjä varten jopa 'lasten huussin' (kuva Alibissa pienireikäisestä istumalaudasta). Tytöt olivat niin pahoin palaneet, ettei saatu tietää millä tavalla tyttöjä oli vahingoitettu ennen polttamista. Muistan ehkä väärin, tai en ole nähnyt myöhempiä selvityksiä. Tyttöjen ruumiit löydettiin auton takaluukusta. En muista käänteitä, miten keikki tuli ilmi. Jammu oli sitten vangitsemisensa jälkeen TV:ssä eräässä talk-ohjelmassa, kaksi naista veti sitä, joku teologinainen (joka on nykysin pappi ja aika usein naistenlehtien kaneessa jossa puhekupla elämänohjeeksi sen mukaan kuinka hän nyt aikoo elää, nöyränä ja muuta vastaavaa).

Jammu sanoi että ne tytöt ovat aika usein ilkeitä, ja että se on että eihän lapsia saa tappaa, omasta teostaan ei anatnut tietoja.

• harva tietää juuri mitään

Jammulta löydettiin jostain lapista kämppä, minne hän oli rakentanut sellin tai sellejä. Uhreja oli vuosien varrella todella paljon. Hänet on tuomittu lasten seksuaalisista hyväksikäytöistä jo 60-luvulla, ja hän yritti tappaa Kakolan johtajan joskus silloin.

• sieltä voi löytyä tietoa

Kaikki otsikossa.

• nainen

Namusetä joka etsi uhria.
      Tuli vastaan silmät seisoen tapahtuma päivänä kun olin menossa töihin.
      Vieläkin muistan naaman ja ilmeen hrrr...

• toisaalta

Eihän tuollaisia tee kuin sairas. Ja mikä on yhteiskunta, joka pistää vankilaan sairaita? Eikö sairaat pitäisi pistää sairaalaa?

• Niuvanniemessä?

Näin minä ymmärsin kun hän oli suorittanut vankeusrangaistuksensa ja oli pääsemässä vapaaksi. Nousi häly ja huomattiin, ettei Jammun omaakaan turvallisuutta voitu varmistaa. Niin hän ei sitten päässytkään ihan niin vapaaksi kuin olisi ehkä toivonut. Kenen etu, kenen vahinko, joskus asiat menevät niin ristiin, että on valittava yhden sulkeminen pois, ja estää mahdolliset uudet uhrit. Jammun taipumus ei ehkä ole vielä parantunut?

Olisitko halunnut Jammun naapuriisi, jos sinulla on lapsia?

• KEV
        Niuvanniemessä? kirjoitti:

Näin minä ymmärsin kun hän oli suorittanut vankeusrangaistuksensa ja oli pääsemässä vapaaksi. Nousi häly ja huomattiin, ettei Jammun omaakaan turvallisuutta voitu varmistaa. Niin hän ei sitten päässytkään ihan niin vapaaksi kuin olisi ehkä toivonut. Kenen etu, kenen vahinko, joskus asiat menevät niin ristiin, että on valittava yhden sulkeminen pois, ja estää mahdolliset uudet uhrit. Jammun taipumus ei ehkä ole vielä parantunut?

Olisitko halunnut Jammun naapuriisi, jos sinulla on lapsia?

Vankimielisairaala sijaitsee Turussa Kakolanmäellä, eikä Kuopiossa Niuvanniemessä.

• muistan
        KEV kirjoitti:

Vankimielisairaala sijaitsee Turussa Kakolanmäellä, eikä Kuopiossa Niuvanniemessä.

Muistan jostain lehdestä (Alibista) lukeneeni, Jammun kertoneen kuulusteluissa, että hän kepillä sorkki niitä palaneita pikkutyttöjen pääkalloja ne kallot poksahtelivat rikki ...

• Jammu
        muistan kirjoitti:

Muistan jostain lehdestä (Alibista) lukeneeni, Jammun kertoneen kuulusteluissa, että hän kepillä sorkki niitä palaneita pikkutyttöjen pääkalloja ne kallot poksahtelivat rikki ...

on itse uhri (näinhän teoreetikot pedofiileista sanovat). Miksi uhria sitten pidetään jossain sairaalassa? Jammu vapaaksi ja heti!

• Ritva Santavuoren kirja Rouva syyttäjä siinä on enemmän tuosta Jammu Siltavuoresta juttua.Ritvahan toimi jutussa syyttäjänä..Muistaakseni juttu sattui joko vuonna 89 tai 88..

• voi jokainen

olla mitä mieltä tahtoo. Toisinaan oikeassa toisinaan väärässä. Kukaan ei ole aina oikeassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5509
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3657
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      49
      2219
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      301
      1917
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1626
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe