seuraavanlainen asia:
On alkanut tulla aika lailla roskapostia,roskapostisuodatin on ne tehokkaasti pysäyttänyt.
Mutta se mikä ihmetyttää kun virustorjunta näyttää postin tarkistuksen infoa niin siellä ilmoituksessa vilahtaakin roskapostin informaation perässä suomalaisia sähköpostiosoitteita jotka eivät enää näy roskapostisuodattimen opetusalueella eikä sen roskakorissa vaan ainoastaan se rojuposti ja joku lähettäjän nimi.
Eli tässä muodossa:
roskapostin tiedot ja sitten [email protected]
Tällaisia on tullut useampia joissa on suomenkieliset nimet,eli ihan virallisen näköinen mailiosoite,mutta meille tuntemattomia.
Onko näiden ihmisten koneissa ollut tai on kaappari joka käyttää heidän koneitaan tietämättään roskapostin levitykseen?
Kuka tietää
mistä johtuu
2
422
Vastaukset
- Ossi
Samaa asiaa kysytään jatkuvasti. Syy on siinä ettei postia kuljeteta sen osoitteen mukaan, joka lukee siellä To:-kentässä. Siellä voi lukea aivan mitä tanhansa. Usein roskapostiohjelmat kuitenkin arpovat sinne omilta listoiltaan joitain osoitteita hämäykseksi.
- Ossi
Ja lähettäjän nimenä ja osoitteena voi olla mitä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798