cdon.com

heartagram^^

ei helevetti! tilasin dark light special editionin tuolta aikoja sitten ja nyt minulle tuli maili, että tuote on loppunut ja en saa sitä! perkele kyllä enää ikinä tilaa tuolta mitään!!

onko suomessa mitään muuta paikkaa, mistä tuon voi tilata? LUOTETTAVAA paikkaa. vaikka noi tuotteet on kyllä varmaan loppunu joka paikasta. että kiitos vaan cdon.com, teidän takia en saa levyä koskaan. pitääpä mennä pistämään palautetta.

8

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firefly

miten noin voi käydä? palautetta vaan

olen netistä/postitse tilannut swampmusicista, airon musiikista ja arimanilta, tilaukset kaikkien kanssa sujuneet hyvin.

noista swampmusicilla oli Dark Light ltd CD hintaan 29,90 eur
      http://www.swampmusic.fi/
      http://www.swampmusic.fi/info.html

cdon.comiin oli muuten ilmestynyt myös kolmas versio, Internet Edition
      Tuon tilasin elokuun alussa Warnerilta, kun sitä ei sillon vielä muualta saanut, saa nähdä löytääkö paketti perille

• him or die

tilasin itsekkin cdon.comista sen internet editionin ja mulle tuli maili että se myöhästyy. tarkottikohan se etten saa sitä

• endless.dark

minulle tuli myös. toivon todella, että sen saan. muuten olen ollut kuulematta levyä tämän koko reilut kolme viikkoa aivan turhaan! >:( potuttaa tuo noiden tapa hoitaa asiat. ärsyttää.

• him or die
        endless.dark kirjoitti:

minulle tuli myös. toivon todella, että sen saan. muuten olen ollut kuulematta levyä tämän koko reilut kolme viikkoa aivan turhaan! >:( potuttaa tuo noiden tapa hoitaa asiat. ärsyttää.

niin on tosi ärsyttävä käydä kattoo tilaustatus ja todeta että sitä ei oo vieläkään postitettu

• endless.dark
        him or die kirjoitti:

niin on tosi ärsyttävä käydä kattoo tilaustatus ja todeta että sitä ei oo vieläkään postitettu

ja mulla on vielä siinä listalla sekin levy, josta ne lähetti viestiä, että se tilaus perutaan >:(

• him or die
        endless.dark kirjoitti:

ja mulla on vielä siinä listalla sekin levy, josta ne lähetti viestiä, että se tilaus perutaan >:(

mulle tuli viesti että se myöhästyy ei peruta tarkottaakohanne sillä samaa kuin perua. tilasin se jo 16.9 milloin sinä kun se sun tilaus peruttiin

• endless.dark
        him or die kirjoitti:

mulle tuli viesti että se myöhästyy ei peruta tarkottaakohanne sillä samaa kuin perua. tilasin se jo 16.9 milloin sinä kun se sun tilaus peruttiin

tilasinkohan mä sen joskus elokuun loppupuolella? en ole ihan varma. tilasin limited editionin. sit tuli joskus syyskuun puolivälissä viesti, että sitä ei oo saatu tai jotain ja se tilaus perutaan. ennen sitä tuli, että siihen levyyn ei kuulukaan jotain dvd-levyä ja jos haluan tilauksen silti, ei minun tarvitse tehdä mitään. en tehny. sit tuli tuo peruutusviesti.

sit tilasin uudelleen, tällä kertaa sen internet-editionin ja tuli viesti tuossa 24.9. että se myöhästyy. toivon todellakin, että se tulee. vois kyllä pistää vähän kyselyä, että onko se edes tulossa.

• ex cd.comin asiakas

Koitapas huviksesi palauttaa viallista cdon:comiin tuotetta jossa on takuu vielä jäljellä, mielenkiintoinen kokemus! Selityksiä, selityksiä, selityksiä..... Rahoja tai tuotetta EI KOSKAAN palauteta :)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      179
      7463
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      87
      3346
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      2355
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      69
      1502
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      370
      1448
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1363
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1336
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1071
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1030
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1028
    Aihe