Tilanpuutteen vuoksi olen miettimässä altaiden sijoitusta kulmaan. Toimiiko ratkaisu ja mitä pitäisi osata huomioida?
Allas kulmaan?
10
5803
Vastaukset
- jmää
ajatteles kuivauskaappia tai roskista altaan alla tai tiskikonetta siinä lähellä, josta astioita siirrät kaappiin/laatikostoon. Hankala yhtälö siis, muttei mahdoton.?
- Kokemusta on
Kuivauskaappi ei ongelma jos se sijoitetaan saman suuntaisesti kuin altaan etureuna
Roskista ei laiteta altaan alle
Tiskikone vieressä on ihan ok
- Kokemusta on
Meidän keittiössä on allas nurkassa
ja on hyvin toimiva ratkaisu
Allas on tyyppiä Pamira 254
http://www.franke.fi/?file=64
Ainut ongelma on se että alakaapistoa joutuu räätälöimään jonkin verran - hyvä idea
Onkohan kallista lystiä laittaa tuo allas kulmaan? Mikäköhän on suunnilleen ero "normaaliin" (karuselli kaappi alas, kulmakaappi ylös) kulmaratkaisuun verrattuna?
- Kokemusta on
Linkin mukainen kulma-allas maksaa ehkä tuplat tavalliseen verrattuna.
Mutta entäs jos sitä katselee 20 vuotta?
On hintansa väärti
Siis esim s.e.
- roskis välittömästi toiselle puolelle
- astianpesukone toiselle puolelle
(miel. väliin kapea laatikosto) - mää
mutta laita siihen nyt kuivauskaappi kohdalle...
tuo franken kulma-allas onkin ihan siisti, mutta muistaakseni kyllä aika kallis? Toisaalta jotkut altaat maksavat muutenkin ihan tolkuttomasti.
Astianpesukonetta ei kyllä saa ihan kulman lähelle, kai tuollainen metri saa olla ainakin välissä ja siltikin koneen täyttö tuntuu nurkassa nysväämiseltä, vai minkälaisia kokemuksia on? - Tiskari
mää kirjoitti:
mutta laita siihen nyt kuivauskaappi kohdalle...
tuo franken kulma-allas onkin ihan siisti, mutta muistaakseni kyllä aika kallis? Toisaalta jotkut altaat maksavat muutenkin ihan tolkuttomasti.
Astianpesukonetta ei kyllä saa ihan kulman lähelle, kai tuollainen metri saa olla ainakin välissä ja siltikin koneen täyttö tuntuu nurkassa nysväämiseltä, vai minkälaisia kokemuksia on?Halvempiakin kulma-altaita lienee
Kuivauskaapit ovat nykyään kapeita, siis sijoitus sivustalle. Tosin nurkkaan kannattaa laittaa ns. nurkkakaappi jotta ylettyminen olis hyvä.
Altaasta astianpesukoneeseen on meillä 50 cm joten riittää ihan hyvi - kirsi
Tiskari kirjoitti:
Halvempiakin kulma-altaita lienee
Kuivauskaapit ovat nykyään kapeita, siis sijoitus sivustalle. Tosin nurkkaan kannattaa laittaa ns. nurkkakaappi jotta ylettyminen olis hyvä.
Altaasta astianpesukoneeseen on meillä 50 cm joten riittää ihan hyvitäyttää astianpesukonetta jos itse on kulmassa ja avoimen astianpesukoneen ja kaapiston välissä 50cm tilaa???
- kirsi
kirsi kirjoitti:
täyttää astianpesukonetta jos itse on kulmassa ja avoimen astianpesukoneen ja kaapiston välissä 50cm tilaa???
mutta kuulostaa epäkäytännölliseltä!
- Kelpaako valokuva
kirsi kirjoitti:
mutta kuulostaa epäkäytännölliseltä!
Hei!
Ilmoita sähköpostiosoitteesi niin lähetän ko. kohteesta valokuvan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693