YLIMIELINEN IDIOOTTI naapurina

uhri(N)

Kaikkien mahdollisten naapurien jälkeen, mitäs sanotte naapurista, joka on vähätellyt minua siitä lähtien kun tulin taloon??

Se puhuu aina siihen sävyyn kuin tietäisi minusta "kaiken". Ei todellakaan tunneta toisiamme. (ja enää ei todellakaan huvita tutustua)

Ukko (perkele) solvaa minua ylemmyyskompleksisesti ja hupsis - han on itse ns. "Kelan elätti" itse!!

Arvostelee esim. omaa työntekoani, vaikka on itse rumasti sanottuna sosiaalipummi!

17

4326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm...

      alemmuudentuntoiselta ja epävarmalta tyypiltä. Voithan todeta että teet ainakin työtä etkä ole yhteiskunnan elätti ja siipeilijä.

    • Muutto edessä

      Älä erehdy ärsyyntymään siitä tyypistä!

      Itse aikanaan ärsyynnyin naapurin ylimielisestä ämmästä ja sotahan siitä syttyi. 5 vuotta helvetinmoista kädenvääntöä ja halveksivia katseita. Kumpikaan ei voi antaa periksi.
      Ei auta, nyt päätin, että on pakko muuttaa tai muuten koko loppuelämä on tätä farssia...

      • Anonyymi

        Jatka idioottimaista sotaasi, Niinhän tekee naapurisikin.

        Näin muille naapureille avautuu loistava näytelmä, joka sisältää paljon komediaa ja hieman tragediaa.


    • sinä..

      ..tiedä että toisen haukkuminen osoittaa vain haukkujan oman itsetunnon heikkouden.. älä itse sorru samaan.

    • n 40+

      Minun naapurin koko perhe, isä äiti ja 11v poika, syyttävät kaikesta ja kaikessa minun 13v poikaani. Viimeisin tempaus: heidän pokansa polkupyörästä oli yön aikana rikottu vaihteet ulkokatoksessa. (asumme kerrostaloalueella) Tämä isä soitti eilen illalla humalassa pojalleni haukkuen hänet ja uhkaillen rumasti. Poikani EI ole tehnyt heille mitään pahaa, emme alennu sellaiseen. Poikani on kiltti, rehellinen ja hyvä oppilas koulussa. No, kostoksi tämä isä oli käynyt yön aikana repimässä poikani pyörän satulan rikki.

      Emme tee asiassa mitään, emme reagoi mitenkään, ostan vain uuden pyörän pojalleni!

      Taustatietona kerron, että tuo isä on lääkityksellä, alkoholisti ja eläkeläinen. Perheen äiti on sairaseläkkeellä, ei kuulemma kykene työhön, ahdistuu. Heidän poikansa on mielestäni häirikkö, terrorisoi kotia mielihaluillaan. Itkee ja huutaa jos ei saa sitä minkä haluaa.

      Kateudesta tässä on kysymys. Meillä on kalliimpi auto, hienommat puhelimet, muodikkaat vaatteet ja arvostetut työpaikat, suurehkot tulot.

      Korostan sitä, että haluamme elää hiljaiseloa perheen kanssa, harrastaa ja nauttia elämästä. Kunnioitamme kaikkia kanssaihmisiä, emme puutu toisten tekemisiin. Meillä on oma aktiivinen mukava elämä. Emme reagoi sanallakaan tuollaisten kateellisten ihmisten tekoihin tai sanomisiin. Heillä on korvien välissä niin vähän... oma elämä on niin köyhää, että pitää järjestää "jännitystä" kiusaamalla toisia. Ja naapurit ovat siinä ihan lähellä. Niihin on hyvä purkaa pahaa oloaan.

      Hyvää syksyä kaikille naapureitten kiusaamille!!

      • viestin aloittaja

        Se on kumma homma, että moni naapuri-vahtaaja "ei kuulemma kykene työhön ja ahdistuu", mutta heillä on jumalaton energiamäärä sitten kuitenkin käytössä naapurien vahtaamiseen!!


      • mimmi
        viestin aloittaja kirjoitti:

        Se on kumma homma, että moni naapuri-vahtaaja "ei kuulemma kykene työhön ja ahdistuu", mutta heillä on jumalaton energiamäärä sitten kuitenkin käytössä naapurien vahtaamiseen!!

        asustelin tuossa jokin aika sitten erään pariskunnan naapurina. Siinä kanssa oli sellanen "tyhjäpää" eläkeläinen joka oli jäänyt ajoissa eläkkeelle ja vahtasi ja kyttäsi sitten naapureitaan että miten niillä menee. Ukko oli ihan ahkerana joka paikassa missä voi ajatella, mutta töitä ei voinut tehdä vaikka energiaa riitti ihan kiusantekoon saakka. Meidät se otti oikein silmätikuikseen ja jahtasi ja vahtasi minkä kerkesi. Muijansa teki open hommia toisella paikkakunnalla ja ei takuuvarmasti tiennyt mitä sen ukko puuhasi kotonaollessaan. Sairaseläkkeellä se oli jonkun reumasirauden takia, mutta silti vaan väänsi aina autoihinsakin renkaat keväällä ja syksyllä(2 autoa heillä). Esitti niin hemmetin raihnasta kaikkien nähden, mutta jos luuli ettei kukaan näe, niin jalka nousi niin vikkelään että kävi jopa potkimaan kerran nimittelyjen lisäksi. Oikeudessa kielsi kaiken, ettei hänen jalka edes nouse, oli siitä jopa lääkärintodistus olemassa. No omituinen todistus se kyllä oli kun aivan päivänselvästi sai jalan nousemaan vaikka mihin välillä. Outoa miten ne saavat lääkäreiltä tuollaisia todistuksia vaikka ovat ihan kunnossa muutamat? Joka päivä se ukko kävi salilla ja uimassa ja siitä se energiaa saikin siihen kyttäämiseen ja kiusantekoon.
        Tulen ikäni muistamaan tämän äijän ja sen takaan että se edestään vielä joku kerta kaiken tekemänsä löytää, vaikka vuodet tässä vierivätkin. Minä en vain kykene unohtamaan niitä vuosia jotka tämä edellämainittu ukko pilasi meidän perheeltämme. Sai se siinä talossa muitakin mukaansa puhumalla meistä kaikkea paskaa. Mutta itse pääpiru se ukko kuitenkin kaikessa oli. Oikea täystuho. Hoitoon olisi mokoma kiusankappale kuulunut.


      • Anonyymi

        Miksi vieraalla aikuisella miehellä on sinun alaikäisen poikasi puhelinnunero, johon aikuinen mies soittelee humalassa?


      • Anonyymi

        Satutäti, herätys!


    • on tämä ukko

      Iästä saa aikas paljon selville ja voi yhdistellä palikoita. Mistä tiedät että on kelan "elätti" vai miten asian muotoilit ? Oletko nuuskinut naapurisi postia?
      Eipä sitten olekaan mikään ihme jos haluaa pitää etäisyyttä ja muuta.

      Asutteko omakotialueela vai kerssostalossa.

      • viestin aloittaja

        Mainitsemani "ukko" on keski-ikäinen ja todellakin päättelen aika paljon siitä, että hän istuu sisällä kotonaan kaiket päivät (ja jauhaa p...skaa minusta)! Ja mistäs minä tuon niin hyvin tiedän? Koska - hups - teen kotoa käsin töitä!

        En TODELLAKAAN "nuuski naapurini postia" - miksi ihmeessä nuuskisin?? Ensinnäkään se ei ole mahdollista - (postinkantajahan se sen postin jakaa)- ja toisekseen - minun mielestani jokaisella ihmisellä on oikeus YKSITYISYYTEEN!

        Kummallinen "johtopäätös" sinulta. Taidat itsekin olla vain tätä "ärsyttäjäporukkaa".

        Mutta vastasinpahan nyt kuitenkin.


      • kysyjä1
        viestin aloittaja kirjoitti:

        Mainitsemani "ukko" on keski-ikäinen ja todellakin päättelen aika paljon siitä, että hän istuu sisällä kotonaan kaiket päivät (ja jauhaa p...skaa minusta)! Ja mistäs minä tuon niin hyvin tiedän? Koska - hups - teen kotoa käsin töitä!

        En TODELLAKAAN "nuuski naapurini postia" - miksi ihmeessä nuuskisin?? Ensinnäkään se ei ole mahdollista - (postinkantajahan se sen postin jakaa)- ja toisekseen - minun mielestani jokaisella ihmisellä on oikeus YKSITYISYYTEEN!

        Kummallinen "johtopäätös" sinulta. Taidat itsekin olla vain tätä "ärsyttäjäporukkaa".

        Mutta vastasinpahan nyt kuitenkin.

        Joo, no se on sitten ihan selvä. Tällaisia tapauksia mahtuu jokaiseen taloon. ja neuvona on hyvä muistaa että pitää asiansa ominaan ja pahinta mieletäni ovat juuri tällaiset nenänsä joka paikkaan tunkevat tyypit joilla ei ole elämää.

        Itsekin olen kotona päivät ja saan kelalta sairauspäivärahaa , mutta toisin kuin muut elämääni mahtuu harrasteita kuntoilua päivittäin.
        Elän terveellisesti ja pidän hauskaa.
        Hyvää jatkoa .


      • viestin aloittaja
        kysyjä1 kirjoitti:

        Joo, no se on sitten ihan selvä. Tällaisia tapauksia mahtuu jokaiseen taloon. ja neuvona on hyvä muistaa että pitää asiansa ominaan ja pahinta mieletäni ovat juuri tällaiset nenänsä joka paikkaan tunkevat tyypit joilla ei ole elämää.

        Itsekin olen kotona päivät ja saan kelalta sairauspäivärahaa , mutta toisin kuin muut elämääni mahtuu harrasteita kuntoilua päivittäin.
        Elän terveellisesti ja pidän hauskaa.
        Hyvää jatkoa .

        Niin juuri. Tarkoitukseni ei ollut "mollata" ihmisiä, jotka ovat Kelan tukien varassa, vaan kyse oli todellakin siitä, että mihin sitten eräät sen runsaan vapaa-aikansa käyttävät?

        a) normaaliin omaan elamään

        vai

        b) naapurin kiusaamiseen ja kadehtimiseen?

        Hauskaa kuulla, että kuulut luokkaan a.

        Hyvaa jatkoa sinullekin.


    • Anonyymi

      Joo tätä kiusaamista riittää kehdosta hautaan.

    • Anonyymi

      Miksi pitää jatkuvasti olla hörhöjen napaureiden kanssa tekemisissä?

      Itse olen asunut samassa taloyhtiössä 7 vuotta, enkä tunne ketään täältä.

    • Anonyymi

      1) Älä liiku tyhmien ihmisten kanssa.

      2) Älä liiku tyhmissä paikoissa.

      3) Älä liiku tyhmiin aikoihin.

      4) Älä antaudu tarpeettomiin keskusteluihin ulkopuolisten kanssa.

      5) Älä avaa tuntemattomille ovea.

      6) Älä kyläile.

      7) Tervehdi vain jos sinua tervehditään.

      8) Älä kerro itsestäsi muille.

      9) Ole omavarainen.

      10) Älä sotkeennu muiden asioihin.

      11) Älä käytä huumeita.

      12) Älä ole yliaggressiivinen

      13) Älä ole alistuva.

      14) Pukeudu hillitysti.

      15) Muista käytöstavat.

      16) Ota vastuu omasta turvallisuudestasi.

    • Anonyymi

      Mulla on adhd ääliönaapuri joka on just saanut kenkää tehtaasta. Sillä on pakkomielle mun autoni, tuhoaa sitä minkä ennättää. Laiska paska minkä sanaan ei voi pätkääkään luottaa. Kyylä ja kyttääjä, nuuskii naaputeiden asioita ja juoruaa kylillä, ja on mies olevinaan. Sössii joka homman johon ryhtyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe