tietääkö kukaan koska huuma-ohjelman juontaja Lorenz "Lore" Backman on syntynyt?
Vastaukset 11
- pööplimplon
muistaakseni luin jostain että se ois vesimies ja joskus 3.2. syntynyt.vuotta en muista.
- cheesecakeeee
Kyllä se itse on ainakin sanonut olevansa rapu horoskoopilta.
- jk
enn tiedä
- Anonyymi
rapu tai vesimies, hedberg on kala ja tuupanen muistaakseni kaksoset.
mertaranta, oinas.
- Anonyymi
Vittu mikä sössöttäjä, ketä kiinnostaa? Moni katos Huomenta suomea jos juontajat vaihtuu. Ja eukkosa on litteään täynnä.
- Anonyymi
Aivzn nappiin sanottu! Ottas edes selvää vieraiden nimistä kun ei muista! Joo ja ärsyttävä muijasa on uinu noihi piireihi vain sukunsa ansiosta, samanlainen jäte kun kiti kokkonenki.
- Anonyymi00008
Eikö tätä sössöttäjää vois vaihtaa juontohommiin! Niin öklöttävä ja naismainen ku voi olla! Välil tuntuu et puolisollaa on enempi munaa ku täl luuseril!
- Anonyymi00009
Ei voinu kattoo huomenta suomee kun taas tää öklöttävä herraskainen pariskunta siel hääräsi! Eli neitimäinen lotez ja sukunsa takii julkimoksi päässyt nina. Kiitos ei!
- Anonyymi00010
Voisiko laittaa sukat juontoonsa aamuteeveessä! Sukat jalkaa lenkkareihin ja heti ja mieluiten pois tämä pariskunta telkkarista!
- Anonyymi00011
Eipä tarvinnu kattoo alkujuontoo pidemmälle tän aamun Huomentasuomea kun tää öklöpariskunta taas vuorossa! Eli naismainen lorets ja yli ylpeä sukustatuksella ratsastava nina! Kiitos ei!
- Anonyymi00012
Lorenz on AIVAN ihana tyyppi!!Ihailen suuresti!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5831404Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5529- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28484Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39467
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22422