Miten "pyydystää"

kalatyttö

vesimies?

Olen tavannut mukavan vesimiesmiehen ja olemme tapailleet jo useamman kuukauden. Olemme käyneet ulkona treffeillä, mies on jopa tullut korjaamaan pyörääni, mutta sitten ei olekaan tapahtunut mitään. Emme ole edes suudelleet vielä saati sitten mitään muuta.

Olen aivan ulalla. Luulen, että hän on minusta kiinnostunut, miksi muuten näkisi vaivaa naisen takia ja tekisi palveluksia sekä kutsuu minut mukaansa. Onko hän kenties ujo, tarkkailee tilannetta? Ymmärtääkseni vesimiehet arvostavat vapautta? Miten päästä seuraavalle tasolle? Mistä tiedän onko hän oikeasti kiinnostunut?

Itse olen kalat, en tosin aivan niin eteerinen ja herkkä kuin stereotyyppinen kalat, mutta impulssiivinen, tunteilla elävä ja kärsimätönkin.

Onko tässä mitään tulevaisuutta? Kommentteja/kokemuksia?

7

1952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesimies

      Mulla itselläni on samanlainen stoori kuin sulla, on tosi vaikeaa saada tyttöystävä (kala) haaviin kokonaan koska ujous iskee hänellä,suukottelu on kiven takaa ja kädestä ottaminen tuottaa hänelle vaikeuksia ja tapaamme kerran viikossa kun aina on muita menoja,itse haluaisin tavata enemmän.
      Olen sanonut rakastavan häntä mutta hän ei tule vastaan tai antaa pienintäkään vinkkiä et mitä tuntee mua kohtaa,en edes tiedä onko hän tosissaan vai onkohan hänellä muitakin miehiä ja niistä hän sit aikanaan valitsee parhaiman kumppanin...mua on hiukan alkanut kyllästyttämään kun ei edes vihjaa mulle että välittäis munsta,se kyllä kertois paljon missä mennään. Onko hyviä neuvoja miten saan hänet heräämään ja rakastumaan minuun hullunlailla jne.
      "Odottaminen kyllästyttää"

      • kalatyttö

        Se ei ehkä kerro kaikkea, mutta ensimmäiseksi tulee mieleen, että ette kovin kauaa. Itse en esimerkiksi sano rakastavani toista, ellen todella syvästi sitä tarkoita. Saattaisin pelästyä, jos toinen sitä viljelee kovin paljon helpommin. Oletteko minkä ikäisiä? Jos fisutyttösi on kovin herkkä ja ujo eikä hänellä ole paljon kokemusta tai vaihtoehtoisesi huonoja kokemuksia, niin ehkä hän vain arkailee.

        Minkä antaisin ehkä neuvoksi, että ole kärsivällinen. Älä ainakaan ala painostaa, että haluaisit nähdä useammin jne Välittäminen ja rakastuminen tulee ehkä niistä pienistä asioista. Jos hän on ujo, ota hänet huomioon ja anna tilaa ilmaista itseään. Ehkä et huomaa mitä hän yrittää viestittää. Ehkä hän yrittääkin kertoa, että on ihastunut sinuun. Viestiä voi muutenkin kuin sanoin. Anna hänen tehdä aloite.

        Toivottavasti tästä on edes jotain apua:)


      • vesimies
        kalatyttö kirjoitti:

        Se ei ehkä kerro kaikkea, mutta ensimmäiseksi tulee mieleen, että ette kovin kauaa. Itse en esimerkiksi sano rakastavani toista, ellen todella syvästi sitä tarkoita. Saattaisin pelästyä, jos toinen sitä viljelee kovin paljon helpommin. Oletteko minkä ikäisiä? Jos fisutyttösi on kovin herkkä ja ujo eikä hänellä ole paljon kokemusta tai vaihtoehtoisesi huonoja kokemuksia, niin ehkä hän vain arkailee.

        Minkä antaisin ehkä neuvoksi, että ole kärsivällinen. Älä ainakaan ala painostaa, että haluaisit nähdä useammin jne Välittäminen ja rakastuminen tulee ehkä niistä pienistä asioista. Jos hän on ujo, ota hänet huomioon ja anna tilaa ilmaista itseään. Ehkä et huomaa mitä hän yrittää viestittää. Ehkä hän yrittääkin kertoa, että on ihastunut sinuun. Viestiä voi muutenkin kuin sanoin. Anna hänen tehdä aloite.

        Toivottavasti tästä on edes jotain apua:)

        Sinun vihjeesi on hyviä ja olen myös elänyt sillai että en painosta ja otan myös toisenkin huomioon ja hän on kyllä ujo mutta olen myös itsekin vähän ja tilaa olen antanut
        koska olen sitä mieltä että molemmilla osapuolilla täytyy olla sitä silloin kun sitä tarvitaan.
        Olemme useamman kuukauden olleet "yhdessä" Toivotaan että pian kuuluu vastakaikua mulle kuten sulle myös ja tsemppiä sun suhteelle.
        Odottaminen on kenties hedelmällistä?


      • kalatyttö
        vesimies kirjoitti:

        Sinun vihjeesi on hyviä ja olen myös elänyt sillai että en painosta ja otan myös toisenkin huomioon ja hän on kyllä ujo mutta olen myös itsekin vähän ja tilaa olen antanut
        koska olen sitä mieltä että molemmilla osapuolilla täytyy olla sitä silloin kun sitä tarvitaan.
        Olemme useamman kuukauden olleet "yhdessä" Toivotaan että pian kuuluu vastakaikua mulle kuten sulle myös ja tsemppiä sun suhteelle.
        Odottaminen on kenties hedelmällistä?

        Vai miten se nyt menikään. *huokaus* No juu, oon vähän itse miettinyt, että kai mun pitäisi sitten olla vähän suorempi itse, jos mies ei minun merkeistäni ole tajunnut;) En kyllä ole mitään vamppityyppiä.


      • vesimiestyttö
        kalatyttö kirjoitti:

        Vai miten se nyt menikään. *huokaus* No juu, oon vähän itse miettinyt, että kai mun pitäisi sitten olla vähän suorempi itse, jos mies ei minun merkeistäni ole tajunnut;) En kyllä ole mitään vamppityyppiä.

        ..täytyy uskaltaa kertoa tunteista vilpittömästi, sillä vesimiehet arvostaa aitoa rehellisyyttä. Vesimiesparat vetää kyl jääkaapin päälle heti jos vastapuoli empii. Mulla on ihana kalamies kotona joka kertoo ja näyttää satasella miten paljon rakastaa ja tykkää ja niin uskallan sitten minäkin samalla mitalla, heti perässä. Tsemppiä!


    • Mene rannalle ja ota mato-onki mukaan!

      • kalatyttö

        ... tarkoitukseni;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe