vesimies?
Olen tavannut mukavan vesimiesmiehen ja olemme tapailleet jo useamman kuukauden. Olemme käyneet ulkona treffeillä, mies on jopa tullut korjaamaan pyörääni, mutta sitten ei olekaan tapahtunut mitään. Emme ole edes suudelleet vielä saati sitten mitään muuta.
Olen aivan ulalla. Luulen, että hän on minusta kiinnostunut, miksi muuten näkisi vaivaa naisen takia ja tekisi palveluksia sekä kutsuu minut mukaansa. Onko hän kenties ujo, tarkkailee tilannetta? Ymmärtääkseni vesimiehet arvostavat vapautta? Miten päästä seuraavalle tasolle? Mistä tiedän onko hän oikeasti kiinnostunut?
Itse olen kalat, en tosin aivan niin eteerinen ja herkkä kuin stereotyyppinen kalat, mutta impulssiivinen, tunteilla elävä ja kärsimätönkin.
Onko tässä mitään tulevaisuutta? Kommentteja/kokemuksia?
Miten "pyydystää"
7
1939
Vastaukset
- Vesimies
Mulla itselläni on samanlainen stoori kuin sulla, on tosi vaikeaa saada tyttöystävä (kala) haaviin kokonaan koska ujous iskee hänellä,suukottelu on kiven takaa ja kädestä ottaminen tuottaa hänelle vaikeuksia ja tapaamme kerran viikossa kun aina on muita menoja,itse haluaisin tavata enemmän.
Olen sanonut rakastavan häntä mutta hän ei tule vastaan tai antaa pienintäkään vinkkiä et mitä tuntee mua kohtaa,en edes tiedä onko hän tosissaan vai onkohan hänellä muitakin miehiä ja niistä hän sit aikanaan valitsee parhaiman kumppanin...mua on hiukan alkanut kyllästyttämään kun ei edes vihjaa mulle että välittäis munsta,se kyllä kertois paljon missä mennään. Onko hyviä neuvoja miten saan hänet heräämään ja rakastumaan minuun hullunlailla jne.
"Odottaminen kyllästyttää"- kalatyttö
Se ei ehkä kerro kaikkea, mutta ensimmäiseksi tulee mieleen, että ette kovin kauaa. Itse en esimerkiksi sano rakastavani toista, ellen todella syvästi sitä tarkoita. Saattaisin pelästyä, jos toinen sitä viljelee kovin paljon helpommin. Oletteko minkä ikäisiä? Jos fisutyttösi on kovin herkkä ja ujo eikä hänellä ole paljon kokemusta tai vaihtoehtoisesi huonoja kokemuksia, niin ehkä hän vain arkailee.
Minkä antaisin ehkä neuvoksi, että ole kärsivällinen. Älä ainakaan ala painostaa, että haluaisit nähdä useammin jne Välittäminen ja rakastuminen tulee ehkä niistä pienistä asioista. Jos hän on ujo, ota hänet huomioon ja anna tilaa ilmaista itseään. Ehkä et huomaa mitä hän yrittää viestittää. Ehkä hän yrittääkin kertoa, että on ihastunut sinuun. Viestiä voi muutenkin kuin sanoin. Anna hänen tehdä aloite.
Toivottavasti tästä on edes jotain apua:) - vesimies
kalatyttö kirjoitti:
Se ei ehkä kerro kaikkea, mutta ensimmäiseksi tulee mieleen, että ette kovin kauaa. Itse en esimerkiksi sano rakastavani toista, ellen todella syvästi sitä tarkoita. Saattaisin pelästyä, jos toinen sitä viljelee kovin paljon helpommin. Oletteko minkä ikäisiä? Jos fisutyttösi on kovin herkkä ja ujo eikä hänellä ole paljon kokemusta tai vaihtoehtoisesi huonoja kokemuksia, niin ehkä hän vain arkailee.
Minkä antaisin ehkä neuvoksi, että ole kärsivällinen. Älä ainakaan ala painostaa, että haluaisit nähdä useammin jne Välittäminen ja rakastuminen tulee ehkä niistä pienistä asioista. Jos hän on ujo, ota hänet huomioon ja anna tilaa ilmaista itseään. Ehkä et huomaa mitä hän yrittää viestittää. Ehkä hän yrittääkin kertoa, että on ihastunut sinuun. Viestiä voi muutenkin kuin sanoin. Anna hänen tehdä aloite.
Toivottavasti tästä on edes jotain apua:)Sinun vihjeesi on hyviä ja olen myös elänyt sillai että en painosta ja otan myös toisenkin huomioon ja hän on kyllä ujo mutta olen myös itsekin vähän ja tilaa olen antanut
koska olen sitä mieltä että molemmilla osapuolilla täytyy olla sitä silloin kun sitä tarvitaan.
Olemme useamman kuukauden olleet "yhdessä" Toivotaan että pian kuuluu vastakaikua mulle kuten sulle myös ja tsemppiä sun suhteelle.
Odottaminen on kenties hedelmällistä? - kalatyttö
vesimies kirjoitti:
Sinun vihjeesi on hyviä ja olen myös elänyt sillai että en painosta ja otan myös toisenkin huomioon ja hän on kyllä ujo mutta olen myös itsekin vähän ja tilaa olen antanut
koska olen sitä mieltä että molemmilla osapuolilla täytyy olla sitä silloin kun sitä tarvitaan.
Olemme useamman kuukauden olleet "yhdessä" Toivotaan että pian kuuluu vastakaikua mulle kuten sulle myös ja tsemppiä sun suhteelle.
Odottaminen on kenties hedelmällistä?Vai miten se nyt menikään. *huokaus* No juu, oon vähän itse miettinyt, että kai mun pitäisi sitten olla vähän suorempi itse, jos mies ei minun merkeistäni ole tajunnut;) En kyllä ole mitään vamppityyppiä.
- vesimiestyttö
kalatyttö kirjoitti:
Vai miten se nyt menikään. *huokaus* No juu, oon vähän itse miettinyt, että kai mun pitäisi sitten olla vähän suorempi itse, jos mies ei minun merkeistäni ole tajunnut;) En kyllä ole mitään vamppityyppiä.
..täytyy uskaltaa kertoa tunteista vilpittömästi, sillä vesimiehet arvostaa aitoa rehellisyyttä. Vesimiesparat vetää kyl jääkaapin päälle heti jos vastapuoli empii. Mulla on ihana kalamies kotona joka kertoo ja näyttää satasella miten paljon rakastaa ja tykkää ja niin uskallan sitten minäkin samalla mitalla, heti perässä. Tsemppiä!
Mene rannalle ja ota mato-onki mukaan!
- kalatyttö
... tarkoitukseni;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905509Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553657Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011917- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363