vesimies?
Olen tavannut mukavan vesimiesmiehen ja olemme tapailleet jo useamman kuukauden. Olemme käyneet ulkona treffeillä, mies on jopa tullut korjaamaan pyörääni, mutta sitten ei olekaan tapahtunut mitään. Emme ole edes suudelleet vielä saati sitten mitään muuta.
Olen aivan ulalla. Luulen, että hän on minusta kiinnostunut, miksi muuten näkisi vaivaa naisen takia ja tekisi palveluksia sekä kutsuu minut mukaansa. Onko hän kenties ujo, tarkkailee tilannetta? Ymmärtääkseni vesimiehet arvostavat vapautta? Miten päästä seuraavalle tasolle? Mistä tiedän onko hän oikeasti kiinnostunut?
Itse olen kalat, en tosin aivan niin eteerinen ja herkkä kuin stereotyyppinen kalat, mutta impulssiivinen, tunteilla elävä ja kärsimätönkin.
Onko tässä mitään tulevaisuutta? Kommentteja/kokemuksia?
Miten "pyydystää"
7
1952
Vastaukset
- Vesimies
Mulla itselläni on samanlainen stoori kuin sulla, on tosi vaikeaa saada tyttöystävä (kala) haaviin kokonaan koska ujous iskee hänellä,suukottelu on kiven takaa ja kädestä ottaminen tuottaa hänelle vaikeuksia ja tapaamme kerran viikossa kun aina on muita menoja,itse haluaisin tavata enemmän.
Olen sanonut rakastavan häntä mutta hän ei tule vastaan tai antaa pienintäkään vinkkiä et mitä tuntee mua kohtaa,en edes tiedä onko hän tosissaan vai onkohan hänellä muitakin miehiä ja niistä hän sit aikanaan valitsee parhaiman kumppanin...mua on hiukan alkanut kyllästyttämään kun ei edes vihjaa mulle että välittäis munsta,se kyllä kertois paljon missä mennään. Onko hyviä neuvoja miten saan hänet heräämään ja rakastumaan minuun hullunlailla jne.
"Odottaminen kyllästyttää"- kalatyttö
Se ei ehkä kerro kaikkea, mutta ensimmäiseksi tulee mieleen, että ette kovin kauaa. Itse en esimerkiksi sano rakastavani toista, ellen todella syvästi sitä tarkoita. Saattaisin pelästyä, jos toinen sitä viljelee kovin paljon helpommin. Oletteko minkä ikäisiä? Jos fisutyttösi on kovin herkkä ja ujo eikä hänellä ole paljon kokemusta tai vaihtoehtoisesi huonoja kokemuksia, niin ehkä hän vain arkailee.
Minkä antaisin ehkä neuvoksi, että ole kärsivällinen. Älä ainakaan ala painostaa, että haluaisit nähdä useammin jne Välittäminen ja rakastuminen tulee ehkä niistä pienistä asioista. Jos hän on ujo, ota hänet huomioon ja anna tilaa ilmaista itseään. Ehkä et huomaa mitä hän yrittää viestittää. Ehkä hän yrittääkin kertoa, että on ihastunut sinuun. Viestiä voi muutenkin kuin sanoin. Anna hänen tehdä aloite.
Toivottavasti tästä on edes jotain apua:) - vesimies
kalatyttö kirjoitti:
Se ei ehkä kerro kaikkea, mutta ensimmäiseksi tulee mieleen, että ette kovin kauaa. Itse en esimerkiksi sano rakastavani toista, ellen todella syvästi sitä tarkoita. Saattaisin pelästyä, jos toinen sitä viljelee kovin paljon helpommin. Oletteko minkä ikäisiä? Jos fisutyttösi on kovin herkkä ja ujo eikä hänellä ole paljon kokemusta tai vaihtoehtoisesi huonoja kokemuksia, niin ehkä hän vain arkailee.
Minkä antaisin ehkä neuvoksi, että ole kärsivällinen. Älä ainakaan ala painostaa, että haluaisit nähdä useammin jne Välittäminen ja rakastuminen tulee ehkä niistä pienistä asioista. Jos hän on ujo, ota hänet huomioon ja anna tilaa ilmaista itseään. Ehkä et huomaa mitä hän yrittää viestittää. Ehkä hän yrittääkin kertoa, että on ihastunut sinuun. Viestiä voi muutenkin kuin sanoin. Anna hänen tehdä aloite.
Toivottavasti tästä on edes jotain apua:)Sinun vihjeesi on hyviä ja olen myös elänyt sillai että en painosta ja otan myös toisenkin huomioon ja hän on kyllä ujo mutta olen myös itsekin vähän ja tilaa olen antanut
koska olen sitä mieltä että molemmilla osapuolilla täytyy olla sitä silloin kun sitä tarvitaan.
Olemme useamman kuukauden olleet "yhdessä" Toivotaan että pian kuuluu vastakaikua mulle kuten sulle myös ja tsemppiä sun suhteelle.
Odottaminen on kenties hedelmällistä? - kalatyttö
vesimies kirjoitti:
Sinun vihjeesi on hyviä ja olen myös elänyt sillai että en painosta ja otan myös toisenkin huomioon ja hän on kyllä ujo mutta olen myös itsekin vähän ja tilaa olen antanut
koska olen sitä mieltä että molemmilla osapuolilla täytyy olla sitä silloin kun sitä tarvitaan.
Olemme useamman kuukauden olleet "yhdessä" Toivotaan että pian kuuluu vastakaikua mulle kuten sulle myös ja tsemppiä sun suhteelle.
Odottaminen on kenties hedelmällistä?Vai miten se nyt menikään. *huokaus* No juu, oon vähän itse miettinyt, että kai mun pitäisi sitten olla vähän suorempi itse, jos mies ei minun merkeistäni ole tajunnut;) En kyllä ole mitään vamppityyppiä.
- vesimiestyttö
kalatyttö kirjoitti:
Vai miten se nyt menikään. *huokaus* No juu, oon vähän itse miettinyt, että kai mun pitäisi sitten olla vähän suorempi itse, jos mies ei minun merkeistäni ole tajunnut;) En kyllä ole mitään vamppityyppiä.
..täytyy uskaltaa kertoa tunteista vilpittömästi, sillä vesimiehet arvostaa aitoa rehellisyyttä. Vesimiesparat vetää kyl jääkaapin päälle heti jos vastapuoli empii. Mulla on ihana kalamies kotona joka kertoo ja näyttää satasella miten paljon rakastaa ja tykkää ja niin uskallan sitten minäkin samalla mitalla, heti perässä. Tsemppiä!
Mene rannalle ja ota mato-onki mukaan!
- kalatyttö
... tarkoitukseni;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438