Einhell tuotteista ja pienkoneista

Mitä mieltä olette Einhell tuotteista ja takuuasioiden hoidosta.
Ilmianna
Jaa

21 Vastausta

Tehty halvalla kerrostaloharrastelijoille.
Takuu pelaa hyvin.
Ilmianna
Jaa
Honkkari myy sen nimistä moottori sahaa n.80 euroo.Miten lie,jos vaikka myöhemmin hajoo joku pikkuosa, saaneeko siihen sitä.Elikkä kertakäyttö vehkeitä lienevät.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
vehkeitä, jos ei enempää käyttöä, niin
sama kai se mihin ne rahansa TUHLAA.
Itse jätän kyllä väliin niiden ostamisen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Merkki on saksalainen. Hans Einhell AG -niminen firma toimii Landaussa, Isarin varrella eli Baijerissa (Saksan toinen Landau on Rheinpfalzissa).

Itse tuotteista vain muutamia valmistetaan "omassa talossa"; suurin osa on teetetty kolmannessa maailmassa, jossain Vinku-Intiassa (tärkein valmistusmaa lienee Kiina).

Ehkäpä ne harrastelijalle ovat halvan hintansa väärtejä. Ammattilaiset ylenkatsovat Einhelliä niin kuin muitakin saman hintaluokan vehkeitä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Einhellin tuotteissa on sekä hyviä että huonoja.
Einhellin moottorisahaa ei varmaan kannata ostaa, oli Koneviestin huonoimpia testattuja. Toimiva laite oli kyllä, mutta monet osat niin heikkoja etteivät oikein tahtoneet kestää. Toisaalta toiset tykkää rassaamisesta, ja toiset itse tekemisestä.

Einhellin ruuvinväännin taas voitti TM Rakennusmaailman testissä monta kertaa kalliimmat merkkivääntimet, ja sijoittui testin parhaaksi.

Eli pitää tietää mitä ostaa miltäkin merkiltä, hyvällä merkillä ratsastaa moni keskitason alapuolella oleva kone. Ja käyttäjät ovat tyytyväisiä kun eivät tiedä paremmasta.

Einhelliltä löytyy muitakin hyviä laitteita kuin tuo väännin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sampo vaan kirjoitti:
Einhellin tuotteissa on sekä hyviä että huonoja.
Einhellin moottorisahaa ei varmaan kannata ostaa, oli Koneviestin huonoimpia testattuja. Toimiva laite oli kyllä, mutta monet osat niin heikkoja etteivät oikein tahtoneet kestää. Toisaalta toiset tykkää rassaamisesta, ja toiset itse tekemisestä.

Einhellin ruuvinväännin taas voitti TM Rakennusmaailman testissä monta kertaa kalliimmat merkkivääntimet, ja sijoittui testin parhaaksi.

Eli pitää tietää mitä ostaa miltäkin merkiltä, hyvällä merkillä ratsastaa moni keskitason alapuolella oleva kone. Ja käyttäjät ovat tyytyväisiä kun eivät tiedä paremmasta.

Einhelliltä löytyy muitakin hyviä laitteita kuin tuo väännin.
Kyllä Einhellillä on todella päteviäkin pelejä, kuten jo edellinen viesti kertoo.
Itselläni on rak.sirkkeli ollut jo puolisen vuotta ja käyttötunteja on varmasti 150. Kesällä parhaimmillaan sillä sahattiin jopa kuusi tuntia yhteen menoon - no taisi siinä olla yksi kahvitauko välissä.
Tarkoituskin taisi olla hajottaa kone takuuaikana.
Tukevampi jalustahan siihen piti tehdä heti, mutta muuten ei mitään ongelmia.
Samoin porakone on kestänyt jo yli vuoden.
Pistosaha "räjähti" noin kolmen minuutin käytön jälkeen.
Aion ostaa jatkossakin Eihellejä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onko tietoa löytyykö Einhel Royal RT 551 siimakelaa jossa olisi vahvempi siima kuin 1,2 mm,eipä tunnu kestävän tuon vahvuinen siima juuri yhtään luulisin että 2mm siima jo kestäsi minulla on polttomootori trimmerissä 2mm vahvuinen siima ja tuntuu kestävän melko hyvin.Toinen konsti olisi jos onnistuisi laittamaan kelalle irtosiimaa onkohan kukaan kokeillu onnistuuko?
Ilmianna
Jaa
Itselläni oli kymmenisen vuotta Einhellin akkuporakone. Ja sitä tuli käytettyä paljon. Akku siitä lopuksi hyytyi ja tuli halvemmaksi ostaa uusi kone kuin uusi akku. Saman merkkisen ostin hyvän kokemuksen perusteella.
Ilmianna
Jaa
Kyllä Eihell tuotteilla on hyvä hintalaatusuhde.
Joka tuotteessa vielä 2-vuoden takuu. Takuut onnistuu vielä helposti jos vikaa ilmenee.

Täällä näytti ainakin olevan halvalla niitä.
www.varastomyynti.eu
Ilmianna
Jaa
niin mut kattokaa kun ein on auki ja hell on helvetti eli auki helvettiin:D
Ilmianna
Jaa
Ostin polttomoottoritrimmerin, toimi 3-4 kertaa ja hajosi, en löytänyt takuukuittia, ostin uuden samanlaisen, kesti 4-5 kertaa ja hajosi. Olin tällä kertaa naulannut takuukuitin autotallin seinään joten lähetin sen maahantuojalle. 6 viikon jälkeen soitin että million saan sn takaisin, eivät löytäneet sitä, mutta olin lähettänyt sen postilla niin että vastaanottokuittaus näkyi, toimittivat uuden tilalle. Nytten takuukone hajosi, käytin sitä 3 kertaa syksyllä ja kaksi kertaa keväällä. Ei kai tarvitse kertoa minkä merkkinen seuraava laite ainakaan ei ole.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
jyrkiK1 Mitä sulta hajos noista trimmereistä? Kuulosta niin uskomattomalle tarinalle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minulla lähes kaikki sähkötyökalut ovat Einhellejä, enkä voi sanoa mitään pahaa. Akkuporakoneeseen tarvitsisin toisen akun, mutta sitä en ole vielä onnistunut hankkimaan.

Ko yhtiön koneita minulla on epäkesko, jiirisaha, sähkömoottorisaha, akkuporakone, piikkauskone ja pieni ruuviväännin. Suosin punaista sarjaa. Osa on jo vuosia vanhoja, eikä yksikään ole vielä hajonnut. Erityisesti jiirisaha, piikkauskone ja akkuporakone ovat osoittautuneet hyviksi.

Varmasti vaikkapa Dewalt olisi parempi, mutta huomattavasti kalliimpi. Luonnehtisin laitteita pääsääntöisesti Boschin tasoisiksi. Aivan alkaen malleja en koskaan osta.
Ilmianna
Jaa
Taitaa laatu vaihdella noissa vehkeissä. Mulla Einhel kevyt raivuri kolmatta vuotta ja hyvin on pelannut bensaa kuluu niin vähän että tankillista ei meinaa saada tyhjäks millään. Itse käytän 2T pienkone bensaa vähän kalliimpaa, mut ei käryä ja öljyä sopivasti. Kuulemma suurin vikaantumis syy on itse sekoitettu bensa jossa öljyä liika ja tukkii paikat tai öljyä liian vähän ja leikkaa kinni samoin nyky bensan suuri alkoholin määrä pilaa kaasuttimen kumiosat nopeasti.
Ilmianna
Jaa
Löytyy vanha Einhel akkuporakone.
( Einhel Bavaria Bas 18W )

Laite 2,della akulla.Nyt on toinen akku menossa pimeeksi,kun ei tahdo pitää
enään latausta,jos on pari-kolme päivää käyttämättä,niin on tyhjä.

Toinen akku pelaa vielä hyvin ja pitää varauksen hyvin.
Ostin tämän aikoinaan Honkkarista.

Kone on ollut kyllä ahkerassa käytössä,että kyllä on hintansa tienannut.

Kyllähän näiden laitteiden valmistuksetkin ovat pääsääntöisesti tuolla aasian maissa,ovatpa merkiltään mitä tahansa.

PS.Kokoelmista löytyy vielä antiikkinen porakone Saksalainen Wolf.
Joka myös toimii.

Uutta akkua ei kannata ostaa,kun akun hinnalla saa uuden koneen.
Ainaskin Prismassa on myynnissä tätä merkkiä muutamaa mallia,
hinnat 40 € 80€ välissä. laitteesta riippuen.
Ilmianna
Jaa
Tollaisen ostin,jos joku löytää paremman ja halvemman voi huutaa hep.
Tarjous on nytkin voimassa. http://www.taloon.com/akkuporakone-te-cd-18-2-li-kit-laturi-ja-2-akkua/EINH4513830/dp?openGroup=9558
Ilmianna
Jaa
Tämä peli pyörii samalla akulla,saa ruosteet kyyntiä helmapellissä ja katkee pakoputken kiinni ruostuneet pulti,sama peli maksaa muilla melkein kymmenkertaisen hinnan. http://www.taloon.com/akkukulmahiomakone-einhell-te-ag-18-li-solo/EINH4431110/dp?openGroup=9558
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
räväkkää muotoilua ainaskin. vielä kun toimisi mikä ois einhelliltä aina eteenpäin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tätä odotellaan suomeen, europastakin kai jo loppunut, juts kompakti vääntömomentti vaikka renkaan vaihtoon ,ja mukavan mittainen käteen kypä. Ostin tokmannilta hakkaavan ruuvauspulttikoneen on vähän samannäköinen hiiliharjattomalla moottorilla,ei häpeä makitalle paitsi hinnalla, on huieasti halvempi.
http://www.harju.fi/tuotteet/einhell-power-x-change-akkukonep/?x316280=Select/Card
Ilmianna
Jaa
Olen pikkuhiljaa ostanut tarjouksista puoleen hintaan einhell x-power sarjan koneita ja akkuja. Kaikki toimineet loistavasti ja yksi talo niiden avulla tullut tehtyä. On porakonetta, käsisirkkeliä, hiomakonetta, iskuväännintä, lehtipuhallinta jne jne.... Löytyy markkinoilta parempiakin koneita mutta hinnat sitten myös karkaavat todella korkeiksi. Omien kokemusten perusteella voin lämpimästi suositella harrastelija käyttöön
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
einhell kauppias iski jälleen.

oikeasti noilla paskoilla ei tee yhtään mitään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Einhell tuotteista ja pienkoneista

Mitä mieltä olette Einhell tuotteista ja takuuasioiden hoidosta.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta