Osallistukaa tähän

Tehdään tälläinen viestiketju jossa seuraava kirjoittaa aina jonkun sellaisen biisin nimen joka alkaa sillä kirjaimella, johon edellisen kirjoittjan kirjoittama laulun nimi on loppunut.

Mä aloitan :
OLEN SUOMALAINEN (eli nyt jonkun sitten pitää keksiä N-kirjaimella alkava laulunnimi jne...)

185

1902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellix

      tässä tulee

      • mie

        Eli: "Onni jonka annoin pois"


      • milka o
        mie kirjoitti:

        Eli: "Onni jonka annoin pois"

        jatkoa


      • wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww...
        mie kirjoitti:

        Eli: "Onni jonka annoin pois"

        Jonna Tervomaan aikuisiän tuotantoa.


      • Linda
        wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww... kirjoitti:

        Jonna Tervomaan aikuisiän tuotantoa.

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisejä.


      • Sarita
        milka o kirjoitti:

        jatkoa

        Jonna Tervomaan tenavatähti aikaisia biisejä.


      • +++++++++++++++++++++++++++...
        Sarita kirjoitti:

        Jonna Tervomaan tenavatähti aikaisia biisejä.

        (?)


      • Julia
        +++++++++++++++++++++++++++... kirjoitti:

        (?)

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisejä.


      • Odessa
        Julia kirjoitti:

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisejä.

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisejä.


      • Viivi
        Odessa kirjoitti:

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisejä.

        JonnaTervomaan aikuisiän biisejä.


      • Auroora
        Viivi kirjoitti:

        JonnaTervomaan aikuisiän biisejä.

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisejä.


      • Klaara

        ??????????????????????


    • joku vaan

      ????

      • humi

        Alaska.


      • *************
        humi kirjoitti:

        Alaska.

        jatkoa....


      • }}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}...
        humi kirjoitti:

        Alaska.

        Jonna Tervomaan tenavatähti aikaisia biisejä.


    • sade

      ,,,,,

    • sadetta

      ,,,

      • 000000000000000000000000000...

        Jonna Tervomaan tenavatähti aikaisia biisejä.


      • anu
        000000000000000000000000000... kirjoitti:

        Jonna Tervomaan tenavatähti aikaisia biisejä.

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisejä.


      • ¨~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...
        anu kirjoitti:

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisejä.

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisejä.


      • Nertta
        000000000000000000000000000... kirjoitti:

        Jonna Tervomaan tenavatähti aikaisia biisejä.

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisejä.


      • @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@...
        000000000000000000000000000... kirjoitti:

        Jonna Tervomaan tenavatähti aikaisia biisejä.

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisejä.


      • >>>>>>...
        000000000000000000000000000... kirjoitti:

        Jonna Tervomaan tenavatähti aikaisia biisejä.

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisejä.


    • Nippu

      jatkuu,,,

      • Inari

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisejä.


    • ellix

      jatkuu

    • tässä

      Saarenmaan valssi

    • Hyvin ootte keksineet nimiä. HYVÄ! :)

    • rita

      jatkoa...

      • Amppari

        ...........


      • mää
        Amppari kirjoitti:

        ...........

        siinä pähkinä!


      • ...
        mää kirjoitti:

        siinä pähkinä!

        Kirj. virhe


      • ... kirjoitti:

        Kirj. virhe

        Helppo! ;) Einin biisi.


      • ellix
        Justiinax kirjoitti:

        Helppo! ;) Einin biisi.

        jatkuu


      • $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$...
        Amppari kirjoitti:

        ...........

        Jonna Tervomaan tenavatähti aikaisia biisejä, Heidi Kyrökin on tehnyt biisin Tykkään susta.


      • daniela
        Amppari kirjoitti:

        ...........

        Jonna Tervomaan tenavatähti aikaisia biisejä.


      • (((((((((((((((((((((((((((...

        Jonna Tervomaan tenavatähti aikaisia biisejä.


      • <<<<<<...
        (((((((((((((((((((((((((((... kirjoitti:

        Jonna Tervomaan tenavatähti aikaisia biisejä.

        Johanna Debrezcenin biisi.


      • ____-----------------------...
        <<<<<<... kirjoitti:

        Johanna Debrezcenin biisi.

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisi.


      • kukka
        Amppari kirjoitti:

        ...........

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisejä.


      • sienipiirakka
        ellix kirjoitti:

        jatkuu

        ála Arja Korisevan biisi.


      • Saapas
        sienipiirakka kirjoitti:

        ála Arja Korisevan biisi.

        Tmä kaunis maa, Janne Tulkin biisi


      • Frida
        ... kirjoitti:

        Kirj. virhe

        muistaakseni Lapinlahden linnuilla joku tämmönen


    • Unikeko 66

      ,,,

    • ellix

      ,,,

    • helmocaxa

      Irwiniä...

    • ellix

      ,,,

      • Janski

        Helmut Lotti...


      • ???????????????????????????...
        Janski kirjoitti:

        Helmut Lotti...

        -----------------------------


      • ..............................
        Janski kirjoitti:

        Helmut Lotti...

        jatkuu............


      • Sädepilvi
        Janski kirjoitti:

        Helmut Lotti...

        Maija Vilkkumaan biisi ja Finlanders laulaa saman nimisen biisin vain eri sanoin.


    • ellix

      ,,,,

      • Peppi

        Paula Koivuniemen biisi.


    • sirpa

      jatkuu,,,

      • ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^...

        Marita Taavitsaisen biisi!!!!


    • sisko 64

      ,,,

    • Minnulliina

      ,,,

    • Romijja

      jatkuu taasen,,,

      • ???????????????????????????...

        Jonna Tervomaan aikuisiän biisejä.


    • jatkuu vaan

    • ellix

      taasen irwiniä

      • tango

        ....=)


      • fiona

        Johanna Debrezcenin biisi, ja saman nimiseni laulaa eri sanoin Tony Montana.


    • heh

      älä mee

    • ellix

      jatkuu

      • valitan

        Nimestä en ole aivan 100 varma.


      • *Amelita*
        valitan kirjoitti:

        Nimestä en ole aivan 100 varma.

        by Johnny (joskus vuonna kivi ja vasara)


    • sointukas

      ,,,,

    • ###########################...

      jatkuu.....................

    • rita

      jatkoa...

    • sätkis

      jatkuuuu

    • ellix

      jatkuu taasen ....

      • tipi

        biisillä Angelique


      • ellix
        tipi kirjoitti:

        biisillä Angelique

        lea laven


    • riikka

      ,,,,

      • reiska

        jeps!


      • Neea
        reiska kirjoitti:

        jeps!

        Jari Sillanpään biisi.


      • Auroora
        Neea kirjoitti:

        Jari Sillanpään biisi.

        ?????


      • Roosa
        Neea kirjoitti:

        Jari Sillanpään biisi.

        ?????


      • Delfiini
        Roosa kirjoitti:

        ?????

        Arja Korisevan biisi.


      • pike
        Delfiini kirjoitti:

        Arja Korisevan biisi.

        jatkuu,,,


    • rita

      Kari Tapion biisi.

      • $$$$$$$$$

        Kirkan uusi biisi.


    • pike

      ,,,,,,

      • eeva

        Arja Korisevan biisi.


      • ###########################...

        Arja Korisevan biisi.


      • Ghita
        ###########################... kirjoitti:

        Arja Korisevan biisi.

        Janne Tulkin biisi.


      • Kirsti
        Ghita kirjoitti:

        Janne Tulkin biisi.

        ???????????????


      • Kia
        Kirsti kirjoitti:

        ???????????????

        ála Dingo


    • sadella

      jatkuu

    • jadeska

      ,,,,

      • Laura

        ?????????????????


    • eve

      ,,,,,

      • Aija

        Mikko Mäkeläinen


    • eve

      ,,,,,

    • riikka

      ,,,,

      • siiri

        Mikko Mäkeläinen.


    • salme

      j sillanpää

      • Liina

        Johanna Debrezcenin biisi.


      • Ellen
        Liina kirjoitti:

        Johanna Debrezcenin biisi.

        Johanna Pakosen biisi.


    • tiina

      ,,,

    • salme

      ,,,,,,,,

      • elli

        ála Janne Tulkki.


      • ddddddddddddddddddddddddddd...

        J. Pakosen biisi.


      • 555555555555555555555555555...
        ddddddddddddddddddddddddddd... kirjoitti:

        J. Pakosen biisi.

        Mattila anne.


      • +++++++++++++++++++++++++++...
        555555555555555555555555555... kirjoitti:

        Mattila anne.

        Matikainen Antti.


      • Henna
        +++++++++++++++++++++++++++... kirjoitti:

        Matikainen Antti.

        ?????????????????????


      • Carita
        Henna kirjoitti:

        ?????????????????????

        ála Carola Liemola


      • Nella
        Henna kirjoitti:

        ?????????????????????

        ???????????????????????????????????


      • Tuija
        Carita kirjoitti:

        ála Carola Liemola

        ála Arja Korisevan uudelleen lämmitys biisi.


      • 000000000000000000000000000...
        +++++++++++++++++++++++++++... kirjoitti:

        Matikainen Antti.

        Kari Tapio.


    • ellix

      ,,,,

    • eve

      ,,,,,,,,,,,,,,,,

    • rita

      Tarja Lunnaksen biisi.

    • eve

      ,,,,,,,,,,,,,,,,,

      • bella

        ????????????????????


      • riitta
        bella kirjoitti:

        ????????????????????

        ???????????????????????????????????


    • eve

      ,,,,,,,,,,,,,,,,

    • pike

      ,,,,,,,,,,,,,

      • kana

        Johanna Debrezcenin biisi.


      • iina
        kana kirjoitti:

        Johanna Debrezcenin biisi.

        J. Debrezcenin biisi ja Tony Montanakin on laulanut saman biisin eri sanoin.


      • Jaana
        iina kirjoitti:

        J. Debrezcenin biisi ja Tony Montanakin on laulanut saman biisin eri sanoin.

        Johanna Pakosen biisi.


      • Ella
        iina kirjoitti:

        J. Debrezcenin biisi ja Tony Montanakin on laulanut saman biisin eri sanoin.

        Johanna Pakosen biisi.


      • urpu
        Ella kirjoitti:

        Johanna Pakosen biisi.

        J. Tulkin biisi.


      • Verna
        urpu kirjoitti:

        J. Tulkin biisi.

        ????????????????????????????


    • eve

      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      • 777777777777777777777777777...

        ála Meiju Suvas.


      • kaisa
        777777777777777777777777777... kirjoitti:

        ála Meiju Suvas.

        álas M. Suvas.


      • &&&&&...
        777777777777777777777777777... kirjoitti:

        ála Meiju Suvas.

        ála M. Suvas.


    • eve

      ,,,,,,,,,,

      • :::::::::::::::::::::::::::...

        Meiju Suvas.


      • ###########################...
        :::::::::::::::::::::::::::... kirjoitti:

        Meiju Suvas.

        Meiju Suvas.


      • £££££££££££££££££££££££££££...
        ###########################... kirjoitti:

        Meiju Suvas.

        Meiju Suvas.


      • ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]...
        £££££££££££££££££££££££££££... kirjoitti:

        Meiju Suvas.

        Jonna Tervomaan tenavatähti aikaisia biisejä.


    • eve

      ,,,,,,,,,,,,

      • Jiina

        ála T.T Purontaka.


      • \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\...

        ála Kikka.


      • |||||||||||||||||||||||||||...
        \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\... kirjoitti:

        ála Kikka.

        ála T.T Purontaka.


      • Kessi
        |||||||||||||||||||||||||||... kirjoitti:

        ála T.T Purontaka.

        Laura Voutilainen.


      • iida
        |||||||||||||||||||||||||||... kirjoitti:

        ála T.T Purontaka.

        Laura Voutilainen.


      • wow!!!!!
        iida kirjoitti:

        Laura Voutilainen.

        Laura Voutilainen.


      • cecilia
        wow!!!!! kirjoitti:

        Laura Voutilainen.

        L. Voutilainen.


      • hahhahhahahaha
        wow!!!!! kirjoitti:

        Laura Voutilainen.

        L. Voutilainen.


      • Cea
        hahhahhahahaha kirjoitti:

        L. Voutilainen.

        Kirka Babitzin.


      • €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€...
        hahhahhahahaha kirjoitti:

        L. Voutilainen.

        Kirka Babitzin.


      • Vella
        €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€... kirjoitti:

        Kirka Babitzin.

        L. Voutilainen.


      • della
        €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€... kirjoitti:

        Kirka Babitzin.

        ?????????????????????


      • 2222222
        della kirjoitti:

        ?????????????????????

        ????????????????????????????????


      • jaa
        2222222 kirjoitti:

        ????????????????????????????????

        ----------------------------------------------


      • jaaaaaaaaaaaaaaa
        2222222 kirjoitti:

        ????????????????????????????????

        ----------------------------------------------


      • *Amelita*
        Vella kirjoitti:

        L. Voutilainen.

        Pirkka-Pekka Petelius, oli muistaakseni joku hupsu juttu!


    • rita

      ...

      • |||||||||||||||||||||||||||...

        ???????????????????????????????


      • 1987
        |||||||||||||||||||||||||||... kirjoitti:

        ???????????????????????????????

        Paula Koivuniemi


      • reiska
        1987 kirjoitti:

        Paula Koivuniemi

        Vesa-Matti Loiri


      • <3
        reiska kirjoitti:

        Vesa-Matti Loiri

        Anna Eriksson


      • ...
        <3 kirjoitti:

        Anna Eriksson

        Finlanders


    • rita

      Elviksen upeimpia biisejä.

    • nih!

      Lastenlaulu

      • -.,.-.-.

        Syke


      • apilaleikki
        -.,.-.-. kirjoitti:

        Syke

        Niin paljon kuuluu rakkauteen...


      • Rhanna
        apilaleikki kirjoitti:

        Niin paljon kuuluu rakkauteen...

        Arja Korisevan biisi...


    • rita

      Upeaa Elvistä!

      • *Amelita*

        ihanaa valesin tikrua!


    • anu

      Tomppaa.

      • *Amelita*


    • koivupuukin

      Hän - Markku Suomisen vanha, kaunis laulu

      • Yölintu

        jea


      • Itä-Suomi
        Yölintu kirjoitti:

        jea

        Yölintua tämäkin


      • elsa
        Itä-Suomi kirjoitti:

        Yölintua tämäkin

        ?????????????????????????


      • $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$...
        Itä-Suomi kirjoitti:

        Yölintua tämäkin

        ?????????????????????????


      • rita
        Itä-Suomi kirjoitti:

        Yölintua tämäkin

        Ihana Enrigue Iglesias.


      • minna
        rita kirjoitti:

        Ihana Enrigue Iglesias.

        Bryan Adamsia.


    • anu...

      Tomppaa.

      • anu...

        Tää nettiyhteys temppuili ja tuli sama viesti kahdesti,sori.


      • ..........

        Ansa oot...


      • nää
        .......... kirjoitti:

        Ansa oot...

        kukkii vain sulle".


      • raija
        nää kirjoitti:

        kukkii vain sulle".

        Paula Koivuniemi.


      • leila
        raija kirjoitti:

        Paula Koivuniemi.

        Anssi Kela


    • saarisoutu

      Atlantis ja senpä laulaa Kari Tapio

      • ???????????????????????????...

        ?????????????????????????????


      • Kikka
        ???????????????????????????... kirjoitti:

        ?????????????????????????????

        Orpopojan valssi


      • reiska
        Kikka kirjoitti:

        Orpopojan valssi

        Kauko Käyhkö


      • Minä
        reiska kirjoitti:

        Kauko Käyhkö

        Charles Plogman


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe