Hei.. onko lääkintä-alikilla millasia mahdollisuuksia päästä palvelemaan rauhanturva-tehtäviin? Itse olisin hyvin kiinnostunut mutta eivät taida meikäläistä siellä tarvita..hehee.. Mutta jos joku kokeneempi kertoisi niin olisi mukava..
Mitkä mahdollisuudet?
Puupää
2
559
Vastaukset
- Itse kaynyt.
Ei tarvita tai haluta jos ainoa kokemuksesi laakinta-alasta on se vahainen jonka sait varusmiehena. Laakintamiehet alhaalla ovat ammattimiehia ja naisia, siviiliammatiltaan brankkareita, lanssikuskeja ja sairaanhoitajia.
- ei paljon
auta jos olet Lääk-aukissa oppinut levittämään peräpeijän ympärille huulirasvaa, koulutusta pitää olla enemmän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747274Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342370
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto261932- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 521568
- 101559