Nintendo Revolutionin ohjain

Nintendude

10

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tris

      Jotain muutakin uutta noihin kuin sitä iänikuista parempaa grafiikkaa. Eiköhän tuosta ole suunniteltu ihan toimiva systeemi.

    • pehmojellona

      Tän on pakko olla joku vitsi... Eihän toi voi olla Revolutionin peliohjain!? Vai onko? Minusta tuo näyttää enemmän kaukosäätimeltä, jolla voi sitten rämplätä koneen säätöjä sohvalta käsin. Eihän tuollaisella ronklarilla tule lasta eikä paskaa koko pelaamisesta. Minä tahdon kunnon ohjaimen josta saa hyvän otteen molemmin käsin.

      Ja miettikää nyt vähän. Eihän pelaamisesta tule yhtään mitään jos ohjainta pidetään vain toisessa kädessä ja sitten peukulla pitäisi pystyä rämpläämään jokaikistä nappia, niinkuin tuossa kuvassa on. Tuon on kyllä pakko olla vain joku kaukosäädin konetta varten.

      • seepra

        "Tän on pakko olla joku vitsi... Eihän toi voi olla Revolutionin peliohjain!? Vai onko? Minusta tuo näyttää enemmän kaukosäätimeltä, jolla voi sitten rämplätä koneen säätöjä sohvalta käsin."

        Tuo oli juuri se Nintendo uusi idea. Uudet käyttäjät oppivat helposti pelaamaan ja vanhat pelimiehet voivat halutessaan käyttää pädiä, johon tulee sisään tuo "kaukkis".



        "Ja miettikää nyt vähän. Eihän pelaamisesta tule yhtään mitään jos ohjainta pidetään vain toisessa kädessä ja sitten peukulla pitäisi pystyä rämpläämään jokaikistä nappia, niinkuin tuossa kuvassa on. Tuon on kyllä pakko olla vain joku kaukosäädin konetta varten."

        Tuota ohjainta varten tulee omat pelinsä ja pädejä varten omansa. Ei minusta kuulosta ollenkaan tyhmälle idealle. On hienoa, että niinkin tuttua esinettä kuin kaukosäädintä käytettäisiin muotoilussa apuna. Useimmat tuntemani ihmiset räpläävät kaukosäädintä samalla kuin katsovat esim TV:tä. Juuri sen takia uskon laitteen tulevaisuuteen ja menestykseen.


      • kovajellona

        "Ja miettikää nyt vähän. Eihän pelaamisesta tule yhtään mitään jos ohjainta pidetään vain toisessa kädessä ja sitten peukulla pitäisi pystyä rämpläämään jokaikistä nappia, niinkuin tuossa kuvassa on. Tuon on kyllä pakko olla vain joku kaukosäädin konetta varten." kyllä se on ohjain joka reagoi pieninpään liikkeeseenkin.voi käyttää esim tähtäämiseen. Taidat olla naispuolinen eikä aivot toimi kun yksinkertasesti, jos jo nyt tuntuu niin vaikeelta, vaikket oo vielä ees koittanut ohjainta.


      • tar
        kovajellona kirjoitti:

        "Ja miettikää nyt vähän. Eihän pelaamisesta tule yhtään mitään jos ohjainta pidetään vain toisessa kädessä ja sitten peukulla pitäisi pystyä rämpläämään jokaikistä nappia, niinkuin tuossa kuvassa on. Tuon on kyllä pakko olla vain joku kaukosäädin konetta varten." kyllä se on ohjain joka reagoi pieninpään liikkeeseenkin.voi käyttää esim tähtäämiseen. Taidat olla naispuolinen eikä aivot toimi kun yksinkertasesti, jos jo nyt tuntuu niin vaikeelta, vaikket oo vielä ees koittanut ohjainta.

        kovajellona! sanoit että:"taidat olla naispuolinen eikä aivot toimi kun yksinkertaisesti.."

        Ärsyttää tuollaisen sovinistin kommentit.Eikö naispuoliset tiedä peleistä mitään?-Naiset ovat yksinkertaisia -niinkö väität?

        Oletettavaa kyllä,mutta minä OLEN nainen ja PELAAN.Omistan neljä konsolia ja lukuisia pelejä.


        Olet siinä oikeassa,että ohjainta ei pitäisi tuomita vielä -ei ennenkuin sitä on itse kokeillut .

        Mielenkiinnolla jäämme odottelemaan revolutionia.


    • Blazius

      Aika hieno, kun ajattelee normaaleja ohjaimia verrattuna tuohon ''kaukosäätimeen''.

      Luulisinmpa että se on hyvästä, eipä ainakaan ohjaimien johdot mene solmuun niinkuin useilla ihmisillä.

      ~Blazius

    • vain

      en voisi edes kuvitella kuinka huono tuollaisella on pelata.eikä se normaali ohjainkaan pljoa peleasta jos pelit samaa mössöä mitä tähän asti nipalla.

      • parhaat vitsit

        voi jessus mikä ohjain huh huh


    • Nintendö
    • 8283838338

      lol

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe