Miesartisti JARI SILLANPÄÄ
Vuoden ykkönen on
21
749
Vastaukset
- Tyttö jostakin
Kari Tapiokin.
- joku vaan
Justiinax kirjoitti:
Tapani Kansa !
ei kiitos
- Ansku
joku vaan kirjoitti:
ei kiitos
Tapsa Kansa on kunkku ! PARAS!
- Kari fani
Ansku kirjoitti:
Tapsa Kansa on kunkku ! PARAS!
Kyllä Kari Tapio on PARAS! Muut tulevat kaukana
perässä!
- iitu
jeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
- odotan jo
heidän keikkoja ja uutta musaa....
- Mummu
niin on
- pilttuu
Reetta mummukin oli sitä mieltä.
En kiellä, enkä puolla.
- Isoäiti vm ?
rehellisesti?
- pilttuu
mä loukata halunnu!
Tietenkin saa sanoa mielipiteensä!
Kyllä mä Jartsan musaa tykkään kuunnella itekin, mutta Reetta mummulle Jartsa oli idoli ja mitä pahaa siinä on!
- Pike
jokainen on hyvä omalla tavallaan.
- Amppari
1. Tapsa Kansa
2. Kari Tapio
3. Tomi Markkola
4. Janne Tulkki
5. Jari Sillanpää - nina
Jari tietty
kari t ,myös... - rita
Jari on ykkönen mut Kari Tapio on myös upea.Ja muutama muu tulee jaetulle kolmos-sijalle.
- Kikka
Kyllä tuo Tapani Kansa on niin mielettömän ihanaja upea, että sen MINÄ laitan ykköseksi. Siinä perässä seuraa sitten muita ihan hyviä laulajia myös.
- Taina T
,,,,
- Saapas
Ja tietenkin Janne Tulkki! Muita lähes ykkösiä on Mikko Mäkeläinen, Tomi Markkola, Tommi Soidinmäki, Tomi Metsäketo!
- ykssuuntasydän
Niin itsekäs olen, että olen kelpuuttanut omaksi ykkösekseni vain Kari Tapion jo monet, monet vuodet..ei ole tarvinnut valintaa katua, saati vaihtaa...sydänkin on niin ahdas, ettei sinne muita sovi...
- Amppari
Tapsa Kansa menee mun diagrammissa kirkkaasti ykköseksi.
- Diana
Kuluvan vuoden ykkönen on ilman muuta Veera!!!
Kannattaa mennä keikoille katsomaan livenä!
Sympaattinen ja mikä ääni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151459- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41108Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171086Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9938Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86910Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61862- 32850
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778