Jag är 16 år och jag vet inte vad jag ska tänka eller tro. Jag tror jag är kär i min bästa tjejkompis! Varje gång jag ser henne så pirrar det i magen och hon är allt jag tänker på när jag ska somna på kvällen. Vi är verkligen bästa kompisar och har varit det jättelänge, men jag vet inte om hon känner samma sak för mig. Vi kramar varann när vi ses och säger hejdå och pussar på kind och så, men jag är rädd att förlora henne om jag säger att jag faktiskt är kär i henne. Tänk om hon blir alldeles chockad och äcklas av det. Vad ska jag göra?
Är jag lesbisk?
2
339
Vastaukset
- hansla62
Du måste bli vuxen och besluta själv
vilken sexuell riktning du har.
Inte kan någon annan bestämma dn sexuella orientering.
Så du måste besluta själv vad du gör! - eva
det där låter jätte bekant, jag har nämligen också blivit kär i en vän, somtur behöver man inte kategorisera sig och veta exakt vilken sexuell läggning man har, utan man kan bara känna det man känner, om du är osäker på om du är kär eller inte kan du tänka att om hon skulle vara en pojke och du skulle känna likadant skulle du då tvivla på dina känslor? du kan ju försöka flirta med henne lite och se hur hon reagerar? lycka till!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣281602Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711560Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.911350Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1151151Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949