islamin juuria maistellen!

nam nam mums mums...

Ensin palvottiin kuujumalaa, mistä merkki moskeijan yläpuolella tänäkin päivänä on kuun sirppi!
Suura 23:93= Jumalalla ei ole lapsia.
Kuujumalanne avioitui auringonjumalattaren kanssa ja saivat kolme tytärtä joidenka nimet ovat Al-lat, Al-uzza ja Manat. He olivat epäjumalianne myös.

Muhammad perusti oman uskontonsa ja kuujumalanpalvelijat olivat hyvä saalis, sillä Muhammad sanoo: mä oon nyt sitte profeetta ja Allah on kuujumalanne nimi.

Niin tiedän tiedän, minuakin itkettäisi, kun kuulisin monien vuosien jälkeen, että islam on vaan huono vitsi!

6

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on jumala

Tiedätkö mikä on "jumala"? Tiedätkö mitä se sana itseasiassa tarkoittaa?

• sinua?

Mikä tekee sinusta Jahiliyan ajan pakanoita (ei-muslimeja) viisaamman, kun hekin kuvittelivat asioiden olevan niinkuin sinä väität? Sinä väität, että Jumalalla on tyttäriä. Niin väittivät hekin. Koraanissa on kerrottu näistä väitteistä ja Allah on todistanut tämän väitteen valheeksi. Allahilla ei ole tyttäriä. Al-lat, Al-uzza ja Manat olivat Jahiliyan ajan pakanoiden palvomia epäjumalia, joilla ei ole mitään tekemistä islamin ja Allahin kanssa. He eivät tienneet asiasta sen enempää kuin sinäkään. Pilkkasivat vain Jumalaa ja kuvittelivat olevansa nokkelia sanaseppiä.

53:19. Oletteko sitten ajatelleet al-Latia ja al-Uzzaa
      53:20. ja Manatia, kolmatta ja viimeistä?
      53:21. Kuuluvatko pojat teille ja Hänelle tyttäret?
      53:22. Mikä nurja jako!
      53:23. Nämä eivät ole muuta kuin nimiä, joita te olette antaneet heille, te ja esi-isänne, eikä Jumala ole lähettänyt heille mitään valtuutta. He noudattavat vain arveluja ja viettiensä oikkuja, vaikka Jumala totisesti on lähettänyt heille johdatuksen.

He pilkkasivat Jumalaa väittämällä, että hänellä olisi lapsia, vaikka Jumala on Yksi ja Hänellä ei ole vertaista. Sen lisäksi, että he olivat monijumalaisia, he osoittivat halveksuntansa Jumalaa kohtaan väittämällä, että Jumalalla olisi tyttäriä samaan aikaan kun he itse vihasivat tyttölasten saamista. Uskottomat pakanat itse halusivat poikalapsia ja hautasivat tyttölapsia elävältä, ja osoittivat halveksuntansa Jumalaa kohtaan osoittamalla halveksitut tyttäret Jumalalle.

Jumalalla ei ole sen enempää poikia kuin tyttäriäkään! Ylläolevat jakeet 53:21-22 osoittavat vain uskottomien äärimmäisen ylimielisyyden Jumalan edessä.

53:23. Nämä eivät ole muuta kuin nimiä, joita te olette antaneet heille, te ja esi-isänne, eikä Jumala ole lähettänyt heille mitään valtuutta. He noudattavat vain arveluja ja viettiensä oikkuja, vaikka Jumala totisesti on lähettänyt heille johdatuksen.

"Niin tiedän tiedän, minuakin itkettäisi, kun kuulisin monien vuosien jälkeen, että islam on vaan huono vitsi!"

Kyllä sinua varmaan itkettää, kun saat tietää olleesi aivan väärässä väitteidesi kanssa. Tietämättömän henkselien paukuttelusi on todella noloa, kun et tajua, että kaikki muut näkevät sinun olevan väärässä paitsi sinä itse. Älä ole liian ylpeä myöntääksesi olleesi väärässä. Ei sinun tarvitse selitellä meille mitään. Kadu Jumalan edessä ja alistu Hänelle.

• mä taas

Miksi minua nolottaisi?
        Jos muslimit juoksevat jonkun ihmisen perässä sen takia, koska hän sanoo olevansa profeetta, niin siitä vaan. Historia kertoo kuitenkin selkeästi, kuinka on löydetty heidän kuujumaliensa patsaitakin.

No ok!
        Selitäppäs mulle kuinka profeetta huom Jumalan kaikkivaltiaan taivaan ja maan luojan profeetta voi saada tältä suurelta Jumalalta tämmöisen viestin "miehen siittiöt ovat lähtöisin häntäluusta"?????????

Niin just siinä teillä on mitä seurata, mutta muistakaa tämä YKSI asia! Älkää kyseinalaistako uskontoanne, niin ku ei ole kyseinalaistaneet isännekään! Näin te saatte ne neytsyenne, vaikka ylösnousemus ruumiillanne ei oo vehjettä millä lykkiä....häv fan... siis pitäkää hauskaa =)

• mä taas kirjoitti:

Miksi minua nolottaisi?
        Jos muslimit juoksevat jonkun ihmisen perässä sen takia, koska hän sanoo olevansa profeetta, niin siitä vaan. Historia kertoo kuitenkin selkeästi, kuinka on löydetty heidän kuujumaliensa patsaitakin.

No ok!
        Selitäppäs mulle kuinka profeetta huom Jumalan kaikkivaltiaan taivaan ja maan luojan profeetta voi saada tältä suurelta Jumalalta tämmöisen viestin "miehen siittiöt ovat lähtöisin häntäluusta"?????????

Niin just siinä teillä on mitä seurata, mutta muistakaa tämä YKSI asia! Älkää kyseinalaistako uskontoanne, niin ku ei ole kyseinalaistaneet isännekään! Näin te saatte ne neytsyenne, vaikka ylösnousemus ruumiillanne ei oo vehjettä millä lykkiä....häv fan... siis pitäkää hauskaa =)

joskus noussut ylös vai mistä tiedät?

• mä taas
        karvapää kirjoitti:

joskus noussut ylös vai mistä tiedät?

jos tiedät minkälainen on ylösnousemusruumiinne? Minun tietojeni mukaan olemme kuin esim. enkeleitä ilman sukupuolielintä.

• M@k3

Kaikkien uskontojen juurilta löytyy paskaa lannoiteena, niin islamin kuin kristinuskonkin.

Ja kumpikaan uskonto ei mielellään tutki omia juuriaan, kun on paljon hauskempaa kaivella toisen tunkiota.

Mutta on onneksi on olemassa ateisteja jotka kaivavat totuuden esiin aivan puolueettomasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      31
      3090
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      97
      1644
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      137
      1517
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1355
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      90
      1247
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      26
      1119
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      54
      1028
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      231
      979
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      971
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      960
    Aihe