Poikaverini kertoi haluavansa kokeilla kanssani nk. fasse-asentoa tullessaan lomille Kosovosta.
Kertokaa tietävät että millainen se on?
Millainen on Fasse-asento?
23
9920
Vastaukset
- Fasu69
Jospa annat tulla yllätyksenä ;-)
Ei se mitään ylitsepääsemätöntä ole ... - vihje
... se liittyy tietenkin siihen touhuun, jota pojat voivat keskenäänkin harrastaa.
- supaukko
romanticalle 1.-2.10.Siellä on sata fassea jotka näyttävät.Poikakaverisi on vielä hiude,ei hän vielä hallitse:)
- kaksi karkurirouvaa
aivan hulppeasta ja unohtumattomasta reissusta.Vaikee pitää pokkaa kun kaljamahainen "oma kulta" oli kotona vastassa.Te todella olette upeita kundeja!
- Fasse
Se on aika perinteinen juttu ja tunnetaan myös ns. YK-asentona. Nainen on kontillaan polvet yhdessä ja mies ns. korkeassa polviasennossa oikea polvi maassa ja vasen naisen lantion korkeudella. Miehen vasen kämmen naisen pakaroiden päällä ja oikea omalla lantiolla, oikealla puolella. Naisesta riippuen mies voi touhuta vas peukalollaan naisen peräaukon tienoilla tai jopa sisällä... :) Fassemaisen tästä asennosta tekee miehen mahdollisuus pitää päässään alistajia elikkäs läyhyjä aurinkolaseja ja barettia sekä mahdollisuus pitää yllä sotilaallista olemusta... Naisellehan tämä nyt ei sinällään tarjoa mitään uutta normaalin doggystailin rinnalle... ;) ;) Tai ehkä sittenkin?
- Ignorantti
> Fassemaisen tästä asennosta tekee...
Niin siis "fassemaisen"? Voisko joku sivulliselle suomentaa tän sanankin? Asento sinänsä ihan vitsikäs. :) - sanoin
Ignorantti kirjoitti:
Niin siis "fassemaisen"? Voisko joku sivulliselle suomentaa tän sanankin? Asento sinänsä ihan vitsikäs. :)fassemaisuus täytyy nähdä, sanoin sitä on vaikea selvittää.
- löytyy
Ignorantti kirjoitti:
Niin siis "fassemaisen"? Voisko joku sivulliselle suomentaa tän sanankin? Asento sinänsä ihan vitsikäs. :)Rt-sanasto löytyy: www.holkkari.net ja sieltä Käiväräsanasto. Moni muukin asia selviää juurikin sieltä.
- Ignorantti
löytyy kirjoitti:
Rt-sanasto löytyy: www.holkkari.net ja sieltä Käiväräsanasto. Moni muukin asia selviää juurikin sieltä.
Kiitosta vaan!
- ALIUPSEERI
Poikakaverisi haluaa siis olla kanssasi fasse-asennossa, joka tarkoittaa käytänössä seuraavaa:
1.Asettelette sinivalkoruudullisen päiväpeitteen sängyllenne ja laitatte alastomien naisten julisteita seinälle.
2.Poikakaverisi käy kyljelleen päiväpeiton päälle ja vetää vihreät bokserit nilkkoihin.
3.Seuraavaksi poikakaverisi laittaa peukalon suuhun ja alkaa katselemaan seinille aseteltuja julisteita.
4.Poikakaverisi ilmeisimmin kiihottuu tästä ja sanoo sinulle että ota kännykkä mukaan ja mene toiseen huoneeseen.
5.Siinä sitä sitten aikanne harrastatte ja kundikaverisi saa ja tuntee sen jälkee itsensä tosi teräsmieheksi.
6.Sen jälkeen onkin hyvä lähteä baarikierrokselle kehuskelemaan kuinka luodit taas suhisivat liplijanin kylillä.
Kyllä rauhanturvaaminen on sitten reteetä hommaa !!!!- ihan vaan jääkäri
Onko joku rauhanturvaaja meinannut ajaa päällesi tuonti mersulla, vai onko joku hyvin ruskettunut faitteri pannut muijaasi?
Vai oletko vaan syönyt vääriä sieniä?
Ei mulla ainakaan ole tarvetta mennä teidän siviilipalvelusmiesten foorumeille vittuilemaan. - supaukko
ihan vaan jääkäri kirjoitti:
Onko joku rauhanturvaaja meinannut ajaa päällesi tuonti mersulla, vai onko joku hyvin ruskettunut faitteri pannut muijaasi?
Vai oletko vaan syönyt vääriä sieniä?
Ei mulla ainakaan ole tarvetta mennä teidän siviilipalvelusmiesten foorumeille vittuilemaan.täällä vittuilee juuri reppanat jotka eivät ole huimasta yrityksestä huolimatta päässeet alas.Niin ja todellakin ruskettunut rauhanturvaaja on opettanut reppanan muijalle FASSEASENNON:)))))
- alhaalla
supaukko kirjoitti:
täällä vittuilee juuri reppanat jotka eivät ole huimasta yrityksestä huolimatta päässeet alas.Niin ja todellakin ruskettunut rauhanturvaaja on opettanut reppanan muijalle FASSEASENNON:)))))
...on pitänyt olla, että saa kirjoittaa tänne?
Ettei vain nyt se koira älähtänyt, johon kalikka kalahti. En tiedä sen olevan kovinkaan yleistä, että faitterit panevat toisten muijia. Sen sijaan faittereiden muijia kyllä hoidellaan varsin yleisesti sillä aikaa, kun he ovat "alhaalla".
syitä tähän on mm. se, että muijaa vituttaa se, että äijä lähti vastoin hänen tahtoaan, ja toisekseen se, että muijan seksuaalinen kiinnostus faitteriin lopahtaa, kun kotiin tultuaan hän ehdottelee:
"Saanks mää panna sua alistajat päässä, kun pojat kerto tälläsen fasse-asennon ja kaikki fasset on sitä kokeillu ja mää en oo fasse, jos en oo pannu fasse-asennossa"
Ei ihme, että eukot kiertelee kylillä munaa vonkaamassa. - kitinää
alhaalla kirjoitti:
...on pitänyt olla, että saa kirjoittaa tänne?
Ettei vain nyt se koira älähtänyt, johon kalikka kalahti. En tiedä sen olevan kovinkaan yleistä, että faitterit panevat toisten muijia. Sen sijaan faittereiden muijia kyllä hoidellaan varsin yleisesti sillä aikaa, kun he ovat "alhaalla".
syitä tähän on mm. se, että muijaa vituttaa se, että äijä lähti vastoin hänen tahtoaan, ja toisekseen se, että muijan seksuaalinen kiinnostus faitteriin lopahtaa, kun kotiin tultuaan hän ehdottelee:
"Saanks mää panna sua alistajat päässä, kun pojat kerto tälläsen fasse-asennon ja kaikki fasset on sitä kokeillu ja mää en oo fasse, jos en oo pannu fasse-asennossa"
Ei ihme, että eukot kiertelee kylillä munaa vonkaamassa.niin... taisi itselläs käydä niin, että eukko esti lähtemästä, ja ero tuli siitä huolimatta että jäit kotiin?
- pois
kitinää kirjoitti:
niin... taisi itselläs käydä niin, että eukko esti lähtemästä, ja ero tuli siitä huolimatta että jäit kotiin?
... ei sinne kaikki tunge, noita rt-miesten muijia on kyllä toisten miesten seurassa nähty useinkin.
- ylifasse
pois kirjoitti:
... ei sinne kaikki tunge, noita rt-miesten muijia on kyllä toisten miesten seurassa nähty useinkin.
nyt taas romantica risteilyn jälkeen 1000 suomalaista tyttöystävää,vaimoa,äitiä jne tietävät minkälainen on fasse-asento.Olihan risteily mutta oli näköjään sana kulkenut kun oli laiva täynnä naisia:)
- karzan 66
ylifasse kirjoitti:
nyt taas romantica risteilyn jälkeen 1000 suomalaista tyttöystävää,vaimoa,äitiä jne tietävät minkälainen on fasse-asento.Olihan risteily mutta oli näköjään sana kulkenut kun oli laiva täynnä naisia:)
olihan missio.Olipa rouvat ja neidit tulleet taas joukolla.Mä painoin kahta nuorta rouvaa kimpassa:)
- tilhi
karzan 66 kirjoitti:
olihan missio.Olipa rouvat ja neidit tulleet taas joukolla.Mä painoin kahta nuorta rouvaa kimpassa:)
orgiat.Mä sain kans kahta yhtaikaa
- supaukkokin
tilhi kirjoitti:
ja aamulla vielä panit sitä yhtä.Senkin possu:)
- keskustelu
supaukkokin kirjoitti:
ja aamulla vielä panit sitä yhtä.Senkin possu:)
yleisesti rauhanturvaajien henkistä tasoa?
- nina vm 78
keskustelu kirjoitti:
yleisesti rauhanturvaajien henkistä tasoa?
mutta kai se edustaa niiden rouvien moraalia lähteä sinne pantavaksi.Olin mukana vuosi sitten ja en voinut kun ihmetellä naisten määrää laivassa ja oikein ne äipät/vaimot itseään tarjosivat.Olihan ne namupalamiehiä,harvoin yhtäaikaa yökerhossa on tollasta tarjolla.En sitä välttämättä noiden urosten piikkiin laittaisi.
- Acatemica
nina vm 78 kirjoitti:
mutta kai se edustaa niiden rouvien moraalia lähteä sinne pantavaksi.Olin mukana vuosi sitten ja en voinut kun ihmetellä naisten määrää laivassa ja oikein ne äipät/vaimot itseään tarjosivat.Olihan ne namupalamiehiä,harvoin yhtäaikaa yökerhossa on tollasta tarjolla.En sitä välttämättä noiden urosten piikkiin laittaisi.
Rauhanturvaajien henkinen taso on todellakin juuri tätä. Mielessä ei ole muuta kuin pillu ja se kuinka sitä sais. Sääliksi käy niitä vaimoja jotka saavat sitten kaikki taudit tuliaisina, kun ei ole arvon faitteri käyttänyt kortsua vaikka niitä mediceiltä ilmaiseksi saa.
Säälittävää. Muutenkin faitteriporukka on niin pinnallista läyhyineen ja kerskailujuttuineen. Kyllä se mieli siitä taas muuttuu kun pääsee takaisin vakkariduuniin varusvarastolle lajittelemaan kalsareita tai komentamaan mortteja.
Itse ostan mersun ihan Veholta :) - mattiaalt
tilhi kirjoitti:
siellä mun muijakin.Käveli viikon jalat haarallaan.Ei kävele enään meidän ovesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984