Mitä mieltä olette?

Ninni

Olenko minä nettiriippuvainen? Tänään heräsin aamulla ennen kahdeksaa ja ennenkuin lähdin kahvinkeittoon, avasin koneen. Siinä selaillessa kuluikin sitten aikaa niin, että kello tuli jo lähemmäs yhtätoista, ennenkuin pääsin keittiöön saakka kahvinkeittoon. Mainitsen vielä, että olen sinkku, joten asun yksin. Tänään olenkin sitten ollut koneella koko päivän, lukuunottamatta puolentunnin taukoa, jolloin tein muuta, mutta kone oli silti päällä, aivan kuin en olisi hennonut sammuttaa kaveria. Jossain vaiheessa alkuiltaa, satuin vastaamaan puhelimeeni, kun kaverini soitti. Jätin päivänmittaan vastaamatta useille ihmisille puhelimeen, koska olin netissä. Niin, tämä kaverini oli tulossa luokseni kahville, mutta turvauduin valheeseen, koska halusin omassa rauhassani olla netissä ja valehtelin etten olisi kotona. Puolituntia sitten pakotin itseni sammuttamaan koneeni ja näin myös tapahtui. Menin makuuhuoneeseeni ja lepäilemään sänkyyni, kun puhelimeni soi. Vastasin ja siellä oli rakas isosiskoni, joka ensitöikseen kysyi minulta:-Oletko käynyt katsomassa mitä palstalla josta aiemmin olemme puhuneet on nyt kirjoitettu? Näin siis ei mennyt hetkeä kauempaa, kun jo löysin itseni koneen äärestä. Eikä kauaa sitten, kuin vasta muutama päivä, luonani oli miesvieras, jonka kanssa olen vasta hetken tuntenut. Olimme tämän miehen kanssa sängyssäni rakastelemassa ja juuri kun olin saamassa orgasmin, muistin erään kirjoituksen netin seksipalstalta ja siihen keskeyty meidän ilonpitomme. Olen todellakin peloissani siitä, miten paljon ja vieläpä lyhyessä ajassa olen muuttunut netin myötä. Hyvät neuvot olisivat tarpeen, kiitos.

5

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirkkuli from Åbo

      nettiin ja sinun pitää ottaa nettivapaa päivä! Miesystäväsi takuulla loukkaantui, asettaessasi netin ykköseksi. Terkkuja ja hauskaa päivää!

    • kade

      Löydät kuitenkin sentään jostain miesvieraita etkä ole koko aikaa netissä.

    • Artificial Intelligence

      Löysin tekstistäsi itseni sillä erolla että pikku siskoni tai vanhempani ole ollu kiinnosuneita varmaan 10 vuoteen, tai kukaan soittanu tai itseasiassa eihän minulla kavereita olekkaan kuin tämä tietokone.. tai ehkä pari kaveria australiassa ja japanissa mutta nekin vain tämän tietokoneen kautta.

      • Ninni

        miten kestät yksinäisyyttäsi?


      • Artificial Intelligence
        Ninni kirjoitti:

        miten kestät yksinäisyyttäsi?

        Onhan minulla teidät :) onneksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2462
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2257
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1837
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1094
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe