Mitä mieltä olette?

Ninni

Olenko minä nettiriippuvainen? Tänään heräsin aamulla ennen kahdeksaa ja ennenkuin lähdin kahvinkeittoon, avasin koneen. Siinä selaillessa kuluikin sitten aikaa niin, että kello tuli jo lähemmäs yhtätoista, ennenkuin pääsin keittiöön saakka kahvinkeittoon. Mainitsen vielä, että olen sinkku, joten asun yksin. Tänään olenkin sitten ollut koneella koko päivän, lukuunottamatta puolentunnin taukoa, jolloin tein muuta, mutta kone oli silti päällä, aivan kuin en olisi hennonut sammuttaa kaveria. Jossain vaiheessa alkuiltaa, satuin vastaamaan puhelimeeni, kun kaverini soitti. Jätin päivänmittaan vastaamatta useille ihmisille puhelimeen, koska olin netissä. Niin, tämä kaverini oli tulossa luokseni kahville, mutta turvauduin valheeseen, koska halusin omassa rauhassani olla netissä ja valehtelin etten olisi kotona. Puolituntia sitten pakotin itseni sammuttamaan koneeni ja näin myös tapahtui. Menin makuuhuoneeseeni ja lepäilemään sänkyyni, kun puhelimeni soi. Vastasin ja siellä oli rakas isosiskoni, joka ensitöikseen kysyi minulta:-Oletko käynyt katsomassa mitä palstalla josta aiemmin olemme puhuneet on nyt kirjoitettu? Näin siis ei mennyt hetkeä kauempaa, kun jo löysin itseni koneen äärestä. Eikä kauaa sitten, kuin vasta muutama päivä, luonani oli miesvieras, jonka kanssa olen vasta hetken tuntenut. Olimme tämän miehen kanssa sängyssäni rakastelemassa ja juuri kun olin saamassa orgasmin, muistin erään kirjoituksen netin seksipalstalta ja siihen keskeyty meidän ilonpitomme. Olen todellakin peloissani siitä, miten paljon ja vieläpä lyhyessä ajassa olen muuttunut netin myötä. Hyvät neuvot olisivat tarpeen, kiitos.

5

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirkkuli from Åbo

nettiin ja sinun pitää ottaa nettivapaa päivä! Miesystäväsi takuulla loukkaantui, asettaessasi netin ykköseksi. Terkkuja ja hauskaa päivää!

• kade

Löydät kuitenkin sentään jostain miesvieraita etkä ole koko aikaa netissä.

• Artificial Intelligence

Löysin tekstistäsi itseni sillä erolla että pikku siskoni tai vanhempani ole ollu kiinnosuneita varmaan 10 vuoteen, tai kukaan soittanu tai itseasiassa eihän minulla kavereita olekkaan kuin tämä tietokone.. tai ehkä pari kaveria australiassa ja japanissa mutta nekin vain tämän tietokoneen kautta.

• Ninni

miten kestät yksinäisyyttäsi?

• Artificial Intelligence
        Ninni kirjoitti:

miten kestät yksinäisyyttäsi?

Onhan minulla teidät :) onneksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      205
      7406
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      131
      3329
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      116
      1964
    4. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      61
      1942
    5. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      63
      1889
    6. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      1839
    7. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      85
      1834
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      6
      1695
    9. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      17
      1571
    10. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      79
      1524
    Aihe