Onkos vinkkiä. Felician valoautomatiikka toiminut tähän saakka ok. Vasemmalla katkaisijalla saanut kojetauluun valot päälle niin että ajovalotkin on päällä. Nyt kojetaulun valojen sytyttäminen jättää enää parkkivalot päälle. Toinen katkaisija on aiemmin mahdollistanut parkkivalo/normaalivaihdon, mutta tämä katkaisija ei nyt toimi.
Onkos vinkkiä miten tämän saa kuntoon - sulake crc tai jokin muu vinkki olisi kiva
valot fellun
3
421
Vastaukset
Minä olen jo nelisen vuotta yrittänyt oivaltaa mikä logiikka noihin katkaisijoihin liittyy.
Yleensä painan molempia yhtaikaa niin valot pelaa ok.
Jos toinen jää painamatta niin sitten alkaa varsinainen show varsinkin jos sammuttaa moottorin.
Puhaltimen flekti jää päälle eikä sammu kuin toisesta valokatkaisijasta.
No kaikkeen kyllä tottuu,mutta tarkkana saa noiden näppylien kanssa olla.
Voipi olla että sulla on vaan katkaisija mennyt rikki mutta koitapa nyt ensin painella niitä eri asentoihin.
CRC tuskin auttaa eikä sulakkeissakaan ole varmaan vikaa.
Uusi katkaisin on muistaakseni tuossa parin kympin paikkeilla.- ohje tumpelolle
Ei auta niksuttelu. Miten katkaisijan vaihto menee. Irtoaako se kampeamalla vai pitääkö osia ensin purkaa ennen kuin katkaisijaan pääsee käsiksi. Oma arvaus on kontaktivika ...
ohje tumpelolle kirjoitti:
Ei auta niksuttelu. Miten katkaisijan vaihto menee. Irtoaako se kampeamalla vai pitääkö osia ensin purkaa ennen kuin katkaisijaan pääsee käsiksi. Oma arvaus on kontaktivika ...
Kojetaulu täytyy irrottaa.
Katkaisinten molemmin puolin on puolipyöreät kappaleet jotka irtoavat vetämällä.
Niiden alta löytyy ruuvit jotka pitävät kojetaulua kiinni.
Voipi olla ettei tarvi irrotella enempää jos vaan känny sopii väliin.
Katkaisin on kiinni molemmilta puolilta muoviklipsuilla joita täytyy painaa sisäänpäin samalla kun painaa katkaisinta reijästä itseensä päin,ovatten joskus piukassa jotenka pihdeistä voi olla apua.
Jos täytyy irroitella kojetaulua enempi niin toisessa katkaisin rivissä on ruuvit päätypalojen alla ja sitten vielä keskellä ylhäällä lämpösuuttimien säätöpuörän alla olevan peitelevyn alla joka lähtee ulospäin kampeamalla pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381