Rakastan yksinäisyyttä edellyttäen, että joku ystävä tulee välillä puhumaan minulle siitä.
- Buñuel
Moi! =)
2
549
Vastaukset 2
- miukuli22
Yksinäisyydellä on pehmeät, silkkiset kädet, mutta vahvoilla sormillaan se tarrautuu ahnaasti sydämmeen, tuo tuskaa ja kipua.
-Kahlil Gibran-
Veljeni, sielusi elämään kuuluu yksinäisyys, ja ellei tätä yksinäisyyttä ja eristyneisyyttä olisi, sinä et olisi sinä, ja minä en olisi minä.
-Kahlil Gibran- Lopulta kaikki on yksin1
Olen sitä mieltä, että yksinäisyyteen tottuu pikku hiljaa, ja alkaa suorastaan rakastaa rauhaa....Hälinä ottaa "aivoon"
Lähtee silloin ulos kun ahdistaa olla ajatusten kanssa yksin...Kuuntelee musiikkia tai lukee...
Ihminen tarvitsee ajan kuluessa yksin oloa, saaa laittaa omat jutut lokeroonsa...
En kanna huolta että olen yksin, ihminen vastaa kaikesta kuitenkin yksin?
Kukaan ei voi elää sun elämää.
Pirteää syksyä1
Emilyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7081905Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3301033- 67897
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö140790- 32601
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E64585- 88577
- 45577
- 32560
- 37530