Cherry, näkisitkö...

Minä pieni ihminen

...elämääni? Mieltäni askarruttaa kysymys, johon toivoisin saavani jonkinlaista osviittaa, joten siksi käännyn Sinun puoleesi.

Olen tavannu n. kk sitten erään miehen, joka on kolahtanut minuun ja tunteita on heränny minussa - aistin hänenkin olevan kiinnostunut. Onkohan aistini oikeita? Emme tapaa kovin usein, koska hän on tällä hetkellä melko kiireinen, mutta kannattaako minun "odottaa" häntä? Koen hänen lähellään lämpöä, rauhaa ja onnellisuutta, jollaista olen toivonu jo kauan kohdalleni. Hän tuntuu niin vastaavan sellaista ihmistä, jonka toivoisin olevan elämässäni ja elää hänen kanssaan. Tunnen kaipuuta häntä kohtaan, mutta hänen ajatuksiaan en tiedä. Ehkä olemme molemmat hieman ujoja ja siksi kumpikaan ei uskalla puhua tunteistaan vielä. Yhteyttä pidetään tällä hetkellä tekstiviestein, johtuen siitä, etten halua häiritä häntä. Vai ajattelenko vain omassa päässäni, että häiritten muka häntä, jos itse otan yhteyttä vai odottaako hän oikeasti kuulevansa minusta?

En tiedä olenko tällä hetkellä jotenkin menettämässä uskoani tähän mahdollisuuteen vai miksi sitten asia pyörii niin paljon mielessäni? Hui, olen itsekkin hieman hämmentynyt tunteistani...

2

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei minusta kannata vielä lyödä hanskoja tiskiin ainakaan :) Miehellä taitaa olla lähimenneisyydessään takanaan kariutunut suhde, joka hiertää vielä takaraivossa ja saa hänet hieman epäröimään uutta suhdetta. Aistin kyllä kiinnostusta sinua kohtaan, mutta samalla myös pelkoa siitä, ettei vain 'polttaisi näppejään' jälleen kerran.

      Anna hänelle aikaa tutustua sinuun ja uuteen tilanteeseen kaikessa rauhassa, mutta ei minusta mikään estä sinua hieman 'häiritsemästä' häntä (positiivisessa mielessä) silloin tällöin ilmaisten näin oman kiinnostuksesi - liika 'hienotunteisuus' molemmin puolin voi saada aikaan sen, ettei mitään synnykään. Hiljaa hyvä tulee mutta silti - rohkea rokan syö!

      Aurinkoisia syyspäiviä teille molemmille!

      • Minä pieni ihminen

        Kiitos, kun vastasit :) Minulla tunne vahvistui siitä, että minun kannattaa olla nyt maltillinen, mutta kuitenkin oma itseni. Paljon hyvää on tulossa...

        Olen vain jotenkin nyt muka niin epävarma tästä miehestä, koska emme ole nähneet vähään aikaan (johtuen hänen töistään ja ulkomaanmatkastaan). Aivan turhaan varmaan ressaan, ihmisen tunteet vaan ovat joskus niin käsittämättömiä, kun ne heittävät kuperkeikkaa ja ajatukset jäävät pyörimään päähän. Hassua! Pitää vain nyt odottaa, kunnes hän tulee takaisin ja näemme jälleen.... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe