Aivan mahtava konsertti tuli lauantaina tv2:lta joka oli lavenin 35-vuotiskonsertti.Kaikki kappaleet jotka hän esitti olivat mahtavia katsoin ja kuuntelin lumoutuneena sen ja samalla tallensin sen kovalevylle jotta voin katssoa toistekkin konsertin kun haluan.
lea laven
15
1095
Vastaukset
- Werttikin
meni ohi, moneltako tuli, tuleekohan uusintana??
- Anki74
kannattaa laittaa postia tv 2:lle että kyseinen konsertti uusittaisiin ja ilmoitettaisiin paremmin että milloin se tulee televisiosta.oli lealla sininen peruukki että oikein hämmästyin kovasti.Harmi että lea on tuumaustauolla eikä häntä näe keikoilla vähään aikaan =:)
- Puuha Pete
oli aika rajut hiukset.
- ###
On aika surkee esiintyjä livenä
Lea Lavenilla on hieno, erikoinen ääni kyllä.Hyvä laulaja.
- Masa
Totta puhut tällä kertaa! Lea on mielestäni yksi parhaista ellei paras naislaulaja. Itseironiaakin sillä on, mikä on aika ihmeellistä nykyartisteilla...
Niin ja toisin ,kuin Katri-Helenalla ja Paula Koivuniemellä Lea Lavenin lauluääni on säilynyt hienona!
- Masa
Onko Katri Helenan ääni kärsiny. Hyvältä kuullostaa. Lavenin ääni on paljon matalampi ollu alusta lähtien joten ei ikä rasita niin paljoa..
Masa kirjoitti:
Onko Katri Helenan ääni kärsiny. Hyvältä kuullostaa. Lavenin ääni on paljon matalampi ollu alusta lähtien joten ei ikä rasita niin paljoa..
Kyllä Katri-Helenalla on ihan hyvä ääni nykyisinkin ,mutta ei se ole ihan niin heleä ,kuin silloin joskus nuorena.
Se on ihan totta mitä Leasta sanoit.- rita
Masa kirjoitti:
Katrin ääni soi aivan upeasti,kuten ennenkin.Lean ääni sensijaan on kyllä kärsinyt pahemman kerran vuosien myötä.Minkähän ikäinen mahtaa olla.
- Anki74
rita kirjoitti:
Katrin ääni soi aivan upeasti,kuten ennenkin.Lean ääni sensijaan on kyllä kärsinyt pahemman kerran vuosien myötä.Minkähän ikäinen mahtaa olla.
tässä on lea lavenin ikä jos osaat laskea kun se on syntynyt 19.6.1948.jokaisella artistilla on oma tyylinsä ja sille ei kukaan voi mitään=)
- Maritza
rita kirjoitti:
Kyllä Lean ääni on vain parantunut vuosien myötä.
Siihen on tullut sitä syvyyttä, sensuellia,
täydellistä kokonaisvaltaista kaiken kaikkiaan.
Toisilla laulajilla se on vain pysynyt vähän
takakireänä, nimeä mainitsematta.
Kertakaikkiaan Lea on Suomen paras naisartisti.
- nansku
Olin itse viime syksynä Lean konsertissa savoy-teatterissa ja nyt oli tosikiva katsella tampereenkin konserttia telkkarista. Ei kyllä tarvitse yhtään miettiä ketä on suosikki laulajani!!!
- plögö
Mun mielestä Lean viimeisen setin vaatteet oli hiukan erikoiset. Jotenkin ne ei oikein istuneet tai jotain. Huomasiko kukaan samaa?
- anu
En jaksa ymmärtää miks monet keski-ikäiset tai sen jo ylittäneet,joilla keskivartalo on tukevahko,kehtaavat pukeutua vartalonmyötäisiin esiintymis-,tai ylipäänsä asuihin.Katri-Helena on poikkeus.Aina tyylikästä ja tilanteisiin sekä ikään sopivaa pukeutumista.Tosin Katri onkin hoikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881