Tällä hetkellä tapahtuu talossa!

Netti-teeveessä

Hyvin mielenkiintoista tapahtumassa BB-talossa juuri tällä hetkellä. Jokainen kilpailijoista on kutsuttu päiväkirjahuoneeseen, viimeksi sinne meni Perttu. Ja ilmeisesti BB on komentanut yksitellen päiväkirjahuoneessa että henkilön täytyy mennä istumaan olohuoneen sohvalle eikä mistään peliin liittyvästä saa puhua.

11

6965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BB-fani

      Selvästikin nyt viimeöinen supattelu ja selän takana puhuminen (Iina, Minna, Antti A, Terhi) on johtamassa joukkorangaistukseen.... Nyt meni Iina nuhdeltavaksi päiväkirjahuoneeseen!

    • böööö

      Kerro heti jos uudet asukkaat saapuu!

      • Netti-teeveessä

        Ilman muuta kerron. Päivitän tänne tietoja kahdella nimimerkillä: BB-Fani ja Netti-teeveessä! :)


      • bööööö
        Netti-teeveessä kirjoitti:

        Ilman muuta kerron. Päivitän tänne tietoja kahdella nimimerkillä: BB-Fani ja Netti-teeveessä! :)

        Toivottavasti niitä rankastaan! Vaikka minusta on täysin mahdotonta olla puhumatta äänestyksetä kun se on tärkein asia koko talossa!


      • Asukkaat ihmeissään!
        bööööö kirjoitti:

        Toivottavasti niitä rankastaan! Vaikka minusta on täysin mahdotonta olla puhumatta äänestyksetä kun se on tärkein asia koko talossa!

        Nyt lukevat sääntökirjaa ja ihmettelevät että mitä sääntöä he ovat yhdessä rikkoneet. Kohta melkein kaikki ovat käyneet nuhdeltavana. Iina lukee sääntökirjaa ääneen muille. Heidän mielestään nimeämisistä eivät ole puhuneet ääneen kenenkään kanssa!

        Ilmeisesti kuitenkin äänestykseen liittyy tämä asia...


      • BB-fani
        Asukkaat ihmeissään! kirjoitti:

        Nyt lukevat sääntökirjaa ja ihmettelevät että mitä sääntöä he ovat yhdessä rikkoneet. Kohta melkein kaikki ovat käyneet nuhdeltavana. Iina lukee sääntökirjaa ääneen muille. Heidän mielestään nimeämisistä eivät ole puhuneet ääneen kenenkään kanssa!

        Ilmeisesti kuitenkin äänestykseen liittyy tämä asia...

        Sääntökirjassa sanotaan että "Big Brother toivoo kilpailijoiden ymmärtävän mitä juonittelulla tarkoitetaan, koska kaikkea juonittelun muotoa ei voi yksiselitteisesti listata sääntökirjassa".

        Kyllä tämä nyt viittaa siihen, että rangaistus liittyy juonittelupykälään!


      • Netti-teeveessä kirjoitti:

        Ilman muuta kerron. Päivitän tänne tietoja kahdella nimimerkillä: BB-Fani ja Netti-teeveessä! :)

        Raportointi on ihan jees, mutta olisiko liikaa vaadittu jos viitsisit rekata noi nickit niin ne bongaisi paremmin näistä ketjuista ja muutenkin olisi vakuuttavampaa. Ihan näin kaikella ystävälisyydellä. Muutenkin olisi mukavampi nähdä enemmän keskustelua käytävän rekatuilla nickellä.


    • BB-fani

      BB oli sanonut jokaiselle asukkaalle päiväkirjahuoneessa, että pykälä jota on rikottu lukee sääntökirjassa. BB:n sanoin "Lukekaa sääntökirjaa, se lukee siellä!"

      Minna ja Iina etunenässä ovat nyt täysin ihmeissään! Haluavat mennä yhdessä päiväkirjahuoneeseen kysymään, mistä ihmeen asiasta nyt oikein on kysymys!

      • BB-fani

        Tiedossa ei vieläkään ole mitä sääntöä ovat rikkoneet mutta miettivät nyt, mikähän se rangaistus mahtaisi olla.


    • BB-fani

      Juuri selvisi että Antti A, Perttu ja Iina ovat kolme kuudesta henkilöstä jotka ovat rikkoneet samaa sääntöä. Vieläkään ei tiedetä, mikä se rikkomus on. Myöskään rangaistusta ei ole vielä luettu.

      • BB-fani

        No nyt alkaa ruokailu joten tässä nyt menee että selviää mistä tässä oikein on kysymys...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe