Olen vähän katsonut Fiat marea 2.0 farmaria onko keneläkään paljon kokemuksia juuri siitä auto moottorista paitsi että se on noin 150hv ja kulkee noin 200kmh. Siskolla oli 1,8 ja siinä ei ollut mitään vikka paitsi että tuli yksi pieni lapsi lisää niin se jäi pieneksi.Itelläni on ollut punto 55s (eli Standard ei Sport) siinä ei ollut mitään vikaa ja ajoin sillä noin 30000km, mutta se alkoi olla niin laiska kun oli 205/45-17 läskit alla niin se ei ihan jaksannut kulkee kova noin 135kmh mutta talvirenkailla se kulki noin 160kmh mittarin mukaa siis. Mutta uskaltako sotä osta ISON Fiatin kuin ne cromat,temprat oli kyllä aika huonoja ja on vielä huonompia nyt.
Marea Weekend
5
1134
Vastaukset
- Opettele kirjoittamaan
................
- oho
just luin läpi oli siinä virheitä mutta onko sun autossa ollut virheitä????
- rix
itel on marea weekend mut 100elx eli 1.6 ja auto on palvellut hvin ja jaksaa viedä 215/35/18 vanteita hyytymättä!!!! 2.0l on kalliit huoltokustannukset mut kone on tosi tirheä!!
- Farkku
Ei ole kokemusta mutta farkku kyllä kiinnostaa
täälläkin.2,0 litran vitoskone on kyllä tehokas
mutta kyllä se vie polttoainettakin(yhd.kulutus
9,9 ltr/100 km)Ja ainakin uutena hinta on jo
noin 29000 euroa. Mua on kiinnostanut 1,6 Weekend,
tilat on samat ja hyvät,suorituskykykin riittää,
kulutus tosin siinäkin 8,2 ltr/100 km.Ajettavuu-
desta en ole kuullut hirveitä kehuja,jossakin
on mainittu rengasvalinnan vaikuttavan paljon
ajettavuuteen(talvirenkaina Hakkapeliitat parhaat)
Moottorin testissä Marea sedanin ajettavuutta
kehuttiin,kun rengaskoko oli normaalia isompi.
Kilpailijoita on muutamia,lähinnä Citroen Xsara
Break,Renault Megane Break,Skoda Octavia Combi,
kaikilla kulutus hieman pienempi,hinta aavistuksen
korkeampi,tiloissa Marea kyllä pärjää.- jaaa
Minäkin olen katsonut Octavia Farmaria 1.8T ja golf variant ,passat farm, ja jopa lada 110 stw
mutta kyllä se voi olla että mä fiatin ostan sen sa hienoksi helposti ja kulkee ja on tilava.. Olen nimitäin päätänyt että minun seuraavassa autossa pitää olla vähintäin 150hv hmm mitä se lada tähän liityy?????Ja ne loput on sitt niin kalleita esim vw passat 1,8T tai Bmw 520i huh huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078