DARK LIGHT-ALBUMI KUUNNELTAVISSA!!!

....

15

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksu

      Kiitokset vinkistä.

    • HIM

      Todellinen him fani ei kuuntele levyä netistä tietokoneen pikku kajareilla, vaan ostaa levyn kaupasta kun se ilmestyy ja kuuntelee sitten kunnon stereoilla...
      katelkaa himin messageboardilta, moni muu on samaa mieltä...

      • Tinka

        Todellinen HIM-fani.... Voi vee, mikähän sinä olet päättämään mikä on todellinen fani ja mikä ei.


      • HIM
        Tinka kirjoitti:

        Todellinen HIM-fani.... Voi vee, mikähän sinä olet päättämään mikä on todellinen fani ja mikä ei.

        Enhän minä ole mitään päättänytkään, jokainen päättäköön itse kuunteleeko vai ei?


      • ...

        ..tietokoneeseen voisi littää stereoita?


      • HIM
        ... kirjoitti:

        ..tietokoneeseen voisi littää stereoita?

        se ei ollu se pointti, voijumankekka ei täällä auta mitään sanoa kun kukaan ei tajua, pentuja kaikki.


      • himisti

        Kai sitä nyt kuunnella voi, kunhan ei lataa netistä ja jätä ostamatta levyä. Kai se on jokaisen oma asia kuunteleeko lempparimusaansa pikkukajareista vai vähän isommista...


    • MstrOfPupts

      Mä olen yrittänyt hillitä itteni, etten kuuntelisi noita biisejä, mutta ei onnistu. Oon kuunnellu pätkiä niistä mutta en kokonaan. Oon ylpee ittestäni että kykenen edes siihen. se on paljon ihanampaa kuunnella ne biisit sillon kun ne on ihan uusia.

      • ...

        Pieni ristiriita.
        Eikös ne sillon ole uusia kun ne tehdään, eli vanhenevat kokoajan :P


      • jassu
        ... kirjoitti:

        Pieni ristiriita.
        Eikös ne sillon ole uusia kun ne tehdään, eli vanhenevat kokoajan :P

        Ai todellinen HIM fani ei kuuntele netistä?! jos kiinnostaa tulevan levyn kappaleet niin kai niitä saa kuunnella mistä huvittaa.
        Tottakai se levykin sitten ostetaan.


      • himfan777
        jassu kirjoitti:

        Ai todellinen HIM fani ei kuuntele netistä?! jos kiinnostaa tulevan levyn kappaleet niin kai niitä saa kuunnella mistä huvittaa.
        Tottakai se levykin sitten ostetaan.

        Luulisin että ne poistetaan sieltä sitten 27 päivä tätä kuuta. (Sen takia et se levy on sit ilmestyny kaikkialle)


      • johanna
        himfan777 kirjoitti:

        Luulisin että ne poistetaan sieltä sitten 27 päivä tätä kuuta. (Sen takia et se levy on sit ilmestyny kaikkialle)

        Tämä HIM fani on tainnut olla hieman myöhässä(: Sillä levyhän ilmestyi kauppoihin jo 23 päivä:)


      • ...
        johanna kirjoitti:

        Tämä HIM fani on tainnut olla hieman myöhässä(: Sillä levyhän ilmestyi kauppoihin jo 23 päivä:)

        Sillä levy ilmestyi Ydysvalloissa vasta 27. päivä.
        Eli kuten himfan 777 sanoi: "silloin levy on ilmestynyt kaikkialla."


    • Silver Surfer

      Virallisella Heartagram -sivustolla voi myös kuunnella albumia.

      Luulisi, että tälläinen jakelu haittaa jo levymyyntiä. Minullakin on tietokoneessa isot erittäin hyvät kaiuttimet, joten äänen laatu on hyvä. Ei tarvitse kuin kirjoittaa selaimeen osoite ja Dark Light rupeaa soimaan...

      • ...

        Eihän sielläkään voi enää kuunnella kuin kolmea biisiä. Tuskin niitäkään pitkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe