Raiskausjengi 90-luvulla?

Muistelenko väärin

Pitääkö paikkansa että Kajaanissa jäi kiinni 90-luvulla jengi joka oli tehnyt listan kenet raiskataan seuraavaksi?

Liittyikö tämä Kuurnassa päin tapahtuneeseen teinitytön väkisinmakaamiseen?

Toijalan tapaus toi mieleen menneitä muistikuvia

27

8024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Erittäin hyvin sanottu!Kyllä pitää paikkansa.

• täyttä

paskaa koko juttu

• muista

tällaista tapahtuneen, ellei sitten hullulla Läski-Jykällä ja kumppaneilla oo ollu jotain "listaa" pikkutytöistä joita raiskata.

• hullu legenda

että joku ikinuori olisi ajattanut pikkutyttöjä kivimäkeen ja siellä kysynyt että "joko annat tai kävelet"

• Hiphei

Tuo juttu kullosti tutulta. Se oli legendaarinen Läski-Jykä, joka tuota harrasti.

• Jykä
        Hiphei kirjoitti:

Tuo juttu kullosti tutulta. Se oli legendaarinen Läski-Jykä, joka tuota harrasti.

Idiotismistaan tunnetuksi tullut "läski-Jykä" kyllä istui alaikäiseen sekaantumisesta, kun raiskaussyyte ei mennyt läpi käräjillä. Sukevalla tais mennä tovi ja se pelle laihtui olemattomaksi, kun ei kuulemma uskaltanut käydä syömässä, raiskari kun oli. Taisipa kavereiden kanssa ajella autolla ja huudella ikkunasta teinitytöille että, "tuota mä vielä nussin".
        Onneksi viikatemies korjasi satoa ja poimi idiootin kaduilta kuljeksimasta.

• jo kuollut?
        Jykä kirjoitti:

Idiotismistaan tunnetuksi tullut "läski-Jykä" kyllä istui alaikäiseen sekaantumisesta, kun raiskaussyyte ei mennyt läpi käräjillä. Sukevalla tais mennä tovi ja se pelle laihtui olemattomaksi, kun ei kuulemma uskaltanut käydä syömässä, raiskari kun oli. Taisipa kavereiden kanssa ajella autolla ja huudella ikkunasta teinitytöille että, "tuota mä vielä nussin".

Viinaan varmaankin? En hirveästi jää kaipaamaan.

Muistelen että joskus 80-luvulla kerrottiin "Läski-Jykä"kavereineen olisi ainakin yrittänyt raiskata poikiakin. Pitääkö paikkaansa.

• huhuja

minäkin oon kuullu tuollaista joskus 90-luvulla ja että se olis ollu läski-jykä. mihin se muuten kuoli?

• tyhmät
        huhuja kirjoitti:

minäkin oon kuullu tuollaista joskus 90-luvulla ja että se olis ollu läski-jykä. mihin se muuten kuoli?

kainuulaiset.elkää olko uteliaita

• hooännä
        Jykä kirjoitti:

..Ei pullistellu romaanit sillon ku jykä vielä eli..Pelasti monta kaveria pälkähästä pelkällä puhumisella mutta sai muutamat myös kalpenemaan tekosillaan..Kerrankin, olikos se nyt vielä Finnoilin huoltsikka,pelasi pajatsoo verkkareissaan joista oli jykän huumorintaju huomioon ottaen poistettu taskujen pohjat, niin viereinen kaveri joka pelas kans ray:n peliä kysyi voisiko jykä vaihtaa setelit kolikoiksi? Jykä sanoi että tonkase tosta taskusta hiluja! Arvatkaapa mihin kaveri kätensä loppupelistä työnsi kun housuissa ei ollut taskunpohjia...Pullomummookin se kerran kunnolla kouri linnanrauniolla! Ja mummo oli muuten aika otettu, häpesi vain ikäeroa tuumaten että voisin olla sun äiti. No sillon Jykä ei raiskannut..

• hooännä
        huhuja kirjoitti:

..veti pikkasen liian nopiaan ison pullon kotipolttosta..

• OLI TÄYS
        Jykä kirjoitti:

idiootti

• iutuitiug
        Jykä kirjoitti:

.

• muistikuvia

Olitko itse mukana?

• ketjun aloittaja

..ja ilmeisesti muistini teki tepposet tämän asian suhteen.

• jeesmies
        ketjun aloittaja kirjoitti:

..ja ilmeisesti muistini teki tepposet tämän asian suhteen.

Kyllä muutama vuosi sitten huhuja liikkui, että kuurnan alueella jossain alikulkutunnelissa olisi joku raiskattu ja seinään kirjoitettu että lisää olisi luvassa.

• Ansku

muistan tällaisen jutun, liittyi tosiaan siihen Kuurnan raiskaukseen. Mistään "Läski-Jykästä" en muista koskaan kuulleenikaan (en vissiin menettänyt mitään...), vaan minun kuulemani mukaan se raiskaaja olisi ollut joku teini-ikäinen.
      Eipähän näistä jutuista ikinä tiedä, mikä on se totuus...

• iBy

juu on toi raiskaus juttu totta.. tyttö kävi mun kaa samaa ylä- astetta aikoinaan.. kamala juttu.. hyi helvetti.. muka mikä ihmeen läski-jykä? hänestä en koskaan ole kuullutkaan..

• ootte
        iBy kirjoitti:

juu on toi raiskaus juttu totta.. tyttö kävi mun kaa samaa ylä- astetta aikoinaan.. kamala juttu.. hyi helvetti.. muka mikä ihmeen läski-jykä? hänestä en koskaan ole kuullutkaan..

niin nuorii ku ette muista edes osulan baarijakkaan

• Anonyymi
        iBy kirjoitti:

Onko tästä tapauksesta enemmän tietoa?
        Tytöstä tai tekijöistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tästä tapauksesta enemmän tietoa?
        Tytöstä tai tekijöistä?

Kyllä niitä tekijöitä oli useampia. Taispa joku tai jotkut muuttaa pois Kajaanista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niitä tekijöitä oli useampia. Taispa joku tai jotkut muuttaa pois Kajaanista.

Tekijöitä useampi jotka raiskasi teinitytön?
        Huhuja vai Totta?

• vege

saatiinko sitä kuurnan raiskaajaa muuten koskaan kiinni? sillon kyllä liikku paljon juttua kuka se oli ja moni kehuskeli tehneensä sen, mutta...

• HBJ

Jos Jykke eläs, ei Kajaanissa tulokkaat metelöisi niinkun nyt pakolaiset. Jykke oli ääliö monilla teoillaan, mutta osasi se viihdyttää katsojia tempauksillaan. Jykke kun ei ujostellu. Kuoli jotain -93, -94?

• Anonyymi

Huhuja liikkuu asioista.
        Mutta tietoa ei.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huhuja liikkuu asioista.
        Mutta tietoa ei.

Tietäjät tietää, eli uhri ja tekijät.

• Anonyymi
      UUSI

Tais Jykä suutuspäissää pelotella yhen romanin bussin alle piiloo aikoinaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      41
      2365
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      300
      1951
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1750
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1565
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1404
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1299
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      41
      1272
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1235
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      35
      992
    10. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      32
      975
    Aihe