rokotukset

alokas

mihin ne rokotteet annetaan, ja tuiottaako hoitaja tädit mielellään pakaroita kun antaa rokotetta, kun hoitajat tarkoituksen mukaisesti pyrkivät aina antamaan rokotteen pakaraan jotta voivat katsella nuorten miesten pyllyjä,
vaikka kaikki rokotteet voitaisiin antaa aivan hyvin käsivarteen mutta tädit eivät ole kiinnostuneita käsivarresta vaan pitävät pyllyistä.

41

5296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyly gtj 0

      kyllä tuijottelee.sielä on sellainen pöytä johon pitää mennä makuulle,sit ne vetää perseen paljaaks.mut jos oot oikein hyvän näköinen,niin joudut seisomaan ja laskemaan housut alas.ilmeisesti hoitajat haluaa nähdä myös munat.itselleni ja muutamalle muulle kävi näin.ja tädit on aika usein aika vanhoja ja aika rumia.

      • kysyn vaan

        niin onko, ja pitävätkö myös he nuorten miesten pepuista? Yrittävätkö tahallaan pitkittää rokotteen antamista, esim. antamalla rokote kahdessa erässä? jos kysymyksessä on kiinteä peppuinen varusmies? Ainakin kun olin ala-asteella n. 5-6 lk niin terkkari antoi rokotteen kahdessa erässä että saisi katsella nuorta pyllyäni mahdollisemman kauan, lisäksi terkkari laski housuni liian alas kuin olisi tarvinnut, Ja oli tosi vanha akka, en pitänyt siitä tilanteesta. Hyi!! Niin millaista on Kontiorannassa??


      • Anonyymi
        kysyn vaan kirjoitti:

        niin onko, ja pitävätkö myös he nuorten miesten pepuista? Yrittävätkö tahallaan pitkittää rokotteen antamista, esim. antamalla rokote kahdessa erässä? jos kysymyksessä on kiinteä peppuinen varusmies? Ainakin kun olin ala-asteella n. 5-6 lk niin terkkari antoi rokotteen kahdessa erässä että saisi katsella nuorta pyllyäni mahdollisemman kauan, lisäksi terkkari laski housuni liian alas kuin olisi tarvinnut, Ja oli tosi vanha akka, en pitänyt siitä tilanteesta. Hyi!! Niin millaista on Kontiorannassa??

        Ne on nuoret ja vähän vanhemmat ukot, jotka niitä piikkejä antaa ja sinun pakaroita kiimaisena katselee. Kuumeenkin mittaavat peräaukosta, se on niiden lempipuuhia. Heterolle iljettävä paikka tuo intti.


    • Minäuskon

      annetaan olkapäihin. Istut tuoliin ja hoitajat molemmilla puolilla iskevät piikit yhtäaikaa olkapäihin. Pakaraan ei ilmeisesti yleensä anneta piikkiä tosin kaverini sai kun meni hakemaan motivaatio vemppaa selän takia. Kipu piikin antoivat kiusallaan ahteriin :)

      • meillä

        ei pidä paikkaansa,kaksi piikkiä tulee pakaroihin.itse makaat hoitopoydällä ja hoitaja ja lääkäri antaa piikit.voi riippua palvelus paikasta.


      • Minäuskon
        meillä kirjoitti:

        ei pidä paikkaansa,kaksi piikkiä tulee pakaroihin.itse makaat hoitopoydällä ja hoitaja ja lääkäri antaa piikit.voi riippua palvelus paikasta.

        Missäs olit? Olin itse savonprikaatissa vähän aikaa ja sitten vähän pitemmän aikaa utissa...


      • hnhgdn
        Minäuskon kirjoitti:

        Missäs olit? Olin itse savonprikaatissa vähän aikaa ja sitten vähän pitemmän aikaa utissa...

        keuruulla, oon tosin kolme vuotta suo vanhenpi,liekkö käytäntö muuttunu....rokotteethan muuten annetaan jo ihan alussa.eli miks mainitsit utin.törkeetä kerskaamista,sun tyyppiseltä henkilöltä.(vitsi)


      • ei pakaraan
        meillä kirjoitti:

        ei pidä paikkaansa,kaksi piikkiä tulee pakaroihin.itse makaat hoitopoydällä ja hoitaja ja lääkäri antaa piikit.voi riippua palvelus paikasta.

        Rokotus annetaan olkapäähän.


      • Minäuskon
        hnhgdn kirjoitti:

        keuruulla, oon tosin kolme vuotta suo vanhenpi,liekkö käytäntö muuttunu....rokotteethan muuten annetaan jo ihan alussa.eli miks mainitsit utin.törkeetä kerskaamista,sun tyyppiseltä henkilöltä.(vitsi)

        Silleen se on. Jokainen tekee elämässään virheitä ja minä tein sen virheen että lähdin sotilaspoliisiksi ja vielä uttiin. Utissa kouluttajat pitää sotilaspoliiseja jotenkin oudossa asemassa ja siellä vaaditaankin kaiken näköistä naurettavaa. Olisi pitänyt lähteä lämäriksi tai kuskiksi. Utti on kuskin paratiisi. Kuskille ei nimittäin rennompaa paikkaa suomesta löydy...


      • Spol
        Minäuskon kirjoitti:

        Silleen se on. Jokainen tekee elämässään virheitä ja minä tein sen virheen että lähdin sotilaspoliisiksi ja vielä uttiin. Utissa kouluttajat pitää sotilaspoliiseja jotenkin oudossa asemassa ja siellä vaaditaankin kaiken näköistä naurettavaa. Olisi pitänyt lähteä lämäriksi tai kuskiksi. Utti on kuskin paratiisi. Kuskille ei nimittäin rennompaa paikkaa suomesta löydy...

        Itse utissa palvelleena tahtoisin tietää että mitä naurettavaa spolleilta vaaditaan? Mua kohtaan ei ainakaan kouluttajat ollu mitenkän outoja...


      • Anonyymi
        meillä kirjoitti:

        ei pidä paikkaansa,kaksi piikkiä tulee pakaroihin.itse makaat hoitopoydällä ja hoitaja ja lääkäri antaa piikit.voi riippua palvelus paikasta.

        Kyllähän se näin menee lääkäri ja hoitaja antaa piikit molemminpuolin pakaroihin joko niin että makaat pydällä tai pyllistät


    • -S-

      Meillä tuli rokotukset kumpaankin olkapäähän ja kumpaankin pakaraan. Rokotuksia tulee yhteensä 4, ellei sulla satu oleen rokotuskorttia josta ilmenee voimassa olevat rokotukset. (Naisille rokotuksia tulee vain 3).

      • en suostu

        Käsivarteen ainoastaan vaan, ei takapuoleen ollenkaan.


      • Anonyymi

        Olen nainen ja minulle laitettiin 5 piikkiä pakaraan ja kiusallistahan oli se että molemmat noin 32 vuotiaita mieslääreitä joille piti pyllistää ja mennä makaa johonki pöydälle ja ei ne niitä samaan aikaan laita vaan kaikki eriaikaan


      • Anonyymi
        en suostu kirjoitti:

        Käsivarteen ainoastaan vaan, ei takapuoleen ollenkaan.

        Olen nainen ja sain 4 rokotetta ja kaikki pakaroihin ja itse jouduin kyllä pyllistelemään nuorille miehille


    • Anonyymi

      Itse otan mielummin pakaraan piikin:)
      Sillä se ei ole paha. Kerran olin lääkärissä (miespuolinen lääkäri olen nainen) niin oli menny 5 rokotetta vanhaks ynnä muuta toista annosta niin se sanoi että pistetään kaikki tonne pakaroihin kun siellä on iso lihas ja sanoi että voi tuntua vähän oidolta kun kaksi niistä laitetaan tohon vakoon vähän syvemmäs ja se saattaa myöskin tuntua hiukan ja makasin siinä pöydällä n. 10 minuuttia kun se pisti piikkejä ja kyllä sitten tuli vähän nolompi juttu vakoon olikin jäänyt kakkaa ja kun veti piikin pois se oli aivan tuskea:) se aina sanoi 1 2 3 nyt nipistää ja hyvin meni toisella kädellä otti aina pepusta kiinni ja pisti piikin:)

    • Anonyymi

      itelle ainaki sodankylässä vuosituhannen alussa, 2 piikkiä pyllyyn, alushoususillaan mahalleen makuulle, hoitaja veti alushousut turhanki alas, sitten sekunnilleen yhtäaikaa piikit molemmille puolille, aika kipeä ja nopea toimitus, hoitajat oli noin 40-vuotiaita muistaakseni toinen oli ihan ok näkönen, rokottamista oli valvomassa joku miespuoleinen valkotakkinen istu penkillä käytävän reunalla, oli hiljaa ja katsoi

    • Anonyymi

      tuskin niitä hoitajia kenenkään pakaroita kiinnostaa katsoa, eiköhän sen rokotuspaikan määrää joku muu, ne intin hoitajat joutuvat 2kertaa vuodessa noin viikonaikana piikittämään monen sadan jätkän pyllyt, eiköhän ne ole nähny niitä niin paljon että tuskin kiinnostaa, ja voihan siellä olla myös mieshoitajia, rokotustahti siellä menee muutenki nopeasti ja liukuhihna tyyliin ettei siellä aika riitä mihinkään kaksiosasiin, enemmän kannattaa murehtia sitä kipua, ne pistää aika nopeasti ja kovakourasesti

      • Anonyymi

        Meillä mentiin vaan jonoon ja housut pois rokote pakaraan ja seuraavan vuoro


    • Anonyymi

      Joo siinä on semmonen pöytä johon mennään makaamaan ja sitte ne puhdistaa sen kohan ja mulle laitettiin 3 erässä rokote ja sen jälkee taas puhdisteltiin 6-7lk mulla piti laittaa 4 rokotetta ja sit se hoitaja täti sano et nää kannattaa ehdottomasti pistää pakaralihakseen eka laitettiin sillee että housut alas ja pyllistettiin terkkarille että saatiin rokote laitettuu ja loput siinä sitte pöydällä makaamalla

      • Anonyymi

        Mulla oli mies rokottamassa, piti pyllistää ja aika isolle tuntui ruiske. Rokotus oli viidessä minuutissa ohi. Sain nostaa housut ylös.


    • Anonyymi

      kohta taas pääsee hoitaja tädit ja lääkäri sedät katseleen ja kokeileen uusia paljaita peppuja

    • Anonyymi

      no uusi saapumiserä näytittekö pyllyä hoitaja tädeille?

    • Anonyymi

      Pitää ne tyttöjenkin pyllyistä. Olisin tyytyväinen, elleivät sitten halua mikrosirujaan ihmislajin ahteriin hampaiden ja käsien sijaan.

    • Anonyymi

      ei kannata pelätä hoitsujen tuijottelua, paljon pahempaa se pistäminen on ja paripäivää sen jälkeen, itellä oli ainakin pakarat paripäivää kipeät rokotuksen jälkeen, myös peräaukko oli arka lääkäri sedän tunnustelun takia.

    • Anonyymi

      ensiviikolla taas rokotetaan, hoitaja tädit valmistelee jo

    • Anonyymi

      huh huh kohta on morteilla kannikat kovilla

    • Anonyymi

      Kaikista ilkein on tuo rintapiikki :(

      Alikessu

    • Anonyymi

      mulle laitto rokotteet pyllyyn 2 mieshoitajaa pöksyt alas ja pyllistää piti, sattu kyllä aika lailla, sitte lääkärillä taas pyllistettiin ja mieslääkäri tunnusteli peräreijän mieshoitaja katto vieressä, naispuolista sairaanhoito henkilökuntaa en nähny kun punnitus paikalla

      • Anonyymi

        Sama juttu, kaikki piikittäjät oli miespuolisia, toinen ainakin "hyväili" pakaraani ennen kuin tökkäsi piikin ja läpsäytti vielä takapuoleen "kaverillisesti".
        Kiveksien tarkistuksessa tuntui aika iäisyydeltä. Vanhempi mieshoitsu punnitsin ja puristeli kasseja ja toisella kädellä nosti kalua ylöspäin.


    • Anonyymi

      siis eikö sielä ole naishoitajia ollenkaan? miehillekkö pitää itseään esitellä yäk

      • Anonyymi

        Miehille tietysti, kovasti ne kapiukot on poikiin meneviä, ei kait sellaiseen paikkaan kukaan umpihetero mies hankkiutuisi "töihin".


    • Anonyymi

      Moi ei se satu voi vähän satua

    • Anonyymi

      Ite sain silloin joskus kolme piikkiä samalla kertaa. Ne pyritään antamaan käteen, mutta samaan kohtaan ei laiteta kahta piikkiä, joten vika piti laittaa takapuoleen. Pakaralihas on syvemmällä kuin kädessä, joten siksi yhdessä ruiskussa oli selvästi pidempi neula ja tiesin heti että se tulee takalistoon. Nipisti kyllä kun piikki työnnettiin sisään.

    • Anonyymi

      intin pahimpia asioita tuo mielestäni oli näin miehenä, 2 mieshoitajaa tosiaan laitto piikit pakaroihin, mieslääkäri tunnusteli kivekset ja peniksen lopuksi lääkäri myös tunnusteli peräaukon kautta, yäk lisäksi kerran myös kuume mitattiin takapuolen kautta toimenpiteen suoritti taas mies, naishoitaja muistaakseni katto ainoastaan näön ja painon

    • Anonyymi

      no ei sielä ainakaan minulta persereikää tutkittu, pallit kyllä lääkäri katto, ei kylläkää koskenu niihin, rokotteet tuli kyllä takapuoleen, 2piikkiä ja joo miehet siellä tutki ja rokotti

    • Anonyymi

      näitä lukiessani olen itse päättänyt unohtaa naiset intin ajaksi, kun intti alkaa keskityn nauttimaan siittä että toinen mies piikittää pyllyni kopeloi sukuelimeni ja peräaukkoni, ja jos kerta lämpökin mitataan peräaukosta keskityn vain nauttimaan ja ottamaan sen kokemuksena, salaa toivon silti että hoitohenkilökunta olisi naispuoleisia

    • Anonyymi

      no joko nautinto miehistä on ohi?

    • Anonyymi

      kyllä ainaki meillä oli naiset rokottamassa, lääkärintarkastuksen teki mieslääkäri ja mukana oli nais-sairaanhoitaja

    • Anonyymi

      kuulostaa kivalta

    • Anonyymi

      ei siinä akkoja tarvita tiellä pyörimässä kun miehiset paikat tutkitaan,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe