1.5 vuotta jo syöny ja olo suht ok.
vois lopettaa ennenkuin toi iloviisari ei värähdä enään lainkaan.. toivottavasti ei ole liian myöhäistä!
Ainut murhe on noi sähkärit, näköharhat ja säpsähdykset kun on ottamatta pillereitä. Pitänee asteittain lopettaa! En jaksasi varata lääkärille aikaa kun niillä ei ole koskaan aikaa..
Onko joku saanu lopetettua ko. lääkkeen??
vois lopettaa ennenkuin toi iloviisari ei värähdä enään lainkaan.. toivottavasti ei ole liian myöhäistä!
Ainut murhe on noi sähkärit, näköharhat ja säpsähdykset kun on ottamatta pillereitä. Pitänee asteittain lopettaa! En jaksasi varata lääkärille aikaa kun niillä ei ole koskaan aikaa..
Onko joku saanu lopetettua ko. lääkkeen??
Vastaukset 4
Vanhimmat
ja olo on todella himmeä.. mitä tarkoitit sähkäreillä?? minua on nyt huimannut, näköhäiröitä, välillä ihan kuin sähköä menisi kropassa ja oksettaa välillä. olen myöskin muuttunut kiukkuiseksi.. söin ½v. paniikkiin. nyt ei ole paniikkia, ärsyttää vaan tää olotila.
Mikä ihmeen vimma ihmisillä on lopettaa lääkke yht´äkkiä.Miksi ei voi vähitellen edes lopettaa, jos kerran lopettaa??? aina tulee oireita, jos lääkkeen lopettaa seinään.
Älä lopeta lääkkeitä omin päin äläkä edes vähennä omin päin... Kannattaa varata vaan aika sinne lääkärille kyl ne sua auttaa:)
Sähärit tuli muutaman päivän päästä.. rupesin ottamaan 5mg päivässä.. katotaan miten käy.