Hei!
Olen 24 vuotias nainen pohjoispohjanmaalta. Etsin ystäväni kanssa uusia kokemuksia. Eli kimppa kiinnostaisi, olisi mukava löytää joku pari joka kaipaa mukaansa muodokasta rock henkistä naista ja ehkäpä neljänneksi myös miestä ;) Mies on "valitettavasti" hetero, mutta minä olen hieman bi-curious,jos sopiva nainen sattuu kohdalle.
Rohkeasti viestiä tulemaan, ihan oikean elämän pareilta, teinivitseihin en viitsi vastata.
Kimppaa kaivataan
6
2661
Vastaukset
- ADAM & EVE
Hei!
Kuulostaa todella lupaavalta. Täällä olis M25 & N21v. myös Pohjoispohjanmaalta. Olemme jo pitkään haaveilleet toteuttaa tämä yhteinen unelmamme. Koskaan ei toimintaan asti olla päästy. Jännitys viel yleensä voiton...- bi-curious
Itsekin olen asialla ensimmäistä kertaa... Voitte kirjoittaa sähköpostia minulle/meille osoitteeseen [email protected].
Kiinnostaisi kuulla teistä enemmän ja siitä mistä olette kiinnostuneita. :) moi adam ja eva kertookahaan lisää toiveistanne uskon että pääsemme siihen tohinaankin asti postia voitte laittaa [email protected] odottaa jo innolla
Hei olen 26 vuotias mies pohjanmaalta vosin tulla teille neljänneksi pyöräksi olen hetero ja kiinnostais tovottavasti myös teitä.
- bi-curious
Että kellekköhän sä olet tulossa neljänneksi jos yksi nainen etsii kimppaa ja sillä on jo tiedossa yksi kiinnostunut mies?
Kimppaa kaipailen/kaipailemme edelleen, pistäkäähän viestiä ;)
ehkä ymmärsin hakusi hiaman väärin mutta kimppaa kaipaan myös minä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145