Hei!
Olen 24 vuotias nainen pohjoispohjanmaalta. Etsin ystäväni kanssa uusia kokemuksia. Eli kimppa kiinnostaisi, olisi mukava löytää joku pari joka kaipaa mukaansa muodokasta rock henkistä naista ja ehkäpä neljänneksi myös miestä ;) Mies on "valitettavasti" hetero, mutta minä olen hieman bi-curious,jos sopiva nainen sattuu kohdalle.
Rohkeasti viestiä tulemaan, ihan oikean elämän pareilta, teinivitseihin en viitsi vastata.
Kimppaa kaivataan
6
2686
Vastaukset
- ADAM & EVE
Hei!
Kuulostaa todella lupaavalta. Täällä olis M25 & N21v. myös Pohjoispohjanmaalta. Olemme jo pitkään haaveilleet toteuttaa tämä yhteinen unelmamme. Koskaan ei toimintaan asti olla päästy. Jännitys viel yleensä voiton...- bi-curious
Itsekin olen asialla ensimmäistä kertaa... Voitte kirjoittaa sähköpostia minulle/meille osoitteeseen [email protected].
Kiinnostaisi kuulla teistä enemmän ja siitä mistä olette kiinnostuneita. :) moi adam ja eva kertookahaan lisää toiveistanne uskon että pääsemme siihen tohinaankin asti postia voitte laittaa [email protected] odottaa jo innolla
Hei olen 26 vuotias mies pohjanmaalta vosin tulla teille neljänneksi pyöräksi olen hetero ja kiinnostais tovottavasti myös teitä.
- bi-curious
Että kellekköhän sä olet tulossa neljänneksi jos yksi nainen etsii kimppaa ja sillä on jo tiedossa yksi kiinnostunut mies?
Kimppaa kaipailen/kaipailemme edelleen, pistäkäähän viestiä ;)
ehkä ymmärsin hakusi hiaman väärin mutta kimppaa kaipaan myös minä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101293
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!381075Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka41925- 102888
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa46727Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56708Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r78699Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s66678- 34616
- 57607