PMMP:n Paula vihaa HIM:iä

nikotiini

näin hän kirjoittaa PMMP:n virallisilla nettisivuilla:Käsi ylös,kuka todella haluaa nähdä 50 kiloa painavan kolmekymppisen tervakeuhkon alasti.Siis muuten kuin huvittelumielessä.Että kyllä se seksikkyys taitaa tulla egon koosta.Ja kyllä HIM edustaa ihan omasta mielestäni sitä kaikkein kaupallisinta POProckia.Pahinta on se,että mr Valo pätee haastatteluissa musiikillaan ylitse muiden ja nimittää sitä joksikin sisältörikkaammaksi."...and already we are CONSIDERING of escaping this world"?Hihih.Ahhhahhhaah.Köh.Mutta antaa kaikkien kukkia jne.

28

4199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauri = hyi

      No eihän toi oo mikään ihme, että Paula ei tykkää. Paulahan seurustelee The Rasmuksen Laurin kaa, niin tottakai se "kilpailijaa" mollaa... Ihan paskaa kyllä toi Paulan juttu, mutta... Sain naurut :D

      • lavs

        Aivan. Kai nyt mollaa kun HIM on parempi. Hehhah vaan Paulalle, nolo ämmä.


      • Kummallista2

        Eikö Lauri ja Ville ole tehneet kaikenlaista yhteistyötä ja ole frendejä? Vähän outoa, jos toisen tyttöystävä alkaa heittää tuollaista läppää.


      • sorsa
        Kummallista2 kirjoitti:

        Eikö Lauri ja Ville ole tehneet kaikenlaista yhteistyötä ja ole frendejä? Vähän outoa, jos toisen tyttöystävä alkaa heittää tuollaista läppää.

        Joo olen kanssa miettinyt samaa juttua. Sekä Ville että Lauri on sanoneet haastatteluissakin että ovat kavereita ja muita positiivisia kommentteja.


    • ...

      No onneksi suurin osa faneista on niitä, jotka keskittyvät pääasiassa bändin musiikkiin.

      Ja en ainakaan ole nähnyt haastatteluissa Valon sanovan musiikkiaan sisältörikkaammaksi - vaikka oikeus siihen kyllä olisikin.

      Häntä taitaa vai vituttaa, niin kuin montaa muutakin, että listan kärjeesä pyörivät hullut sammakot yms.

      Ja siinäpä perusesimerkki:
      Eipä ole Paula jaksanut kuunnela muuta kuin Join me:n (ja senkin sanat väärin kirjotettu), että siitäpä sen voi sanoa että onko vai ei sisältöä.
      Ja varmasti Join me:ssäkin on moninkertaisesti sisältöä moneen muuhun artistiin verratuna.

    • paulisti

      Eipä tiennyt tyttö mistä puhui!sammakoita suustaan päästeli ja laurin luokse autolla kaasutteli!

      • sorsa

        Eipä Lauria tartte tähän juttuun liittää, Lauri ja Villehän on hyviä kavereita ja tehneet yhteistyötä. Että kai teidän pitäisi Villen kavereitakin arvostaa, eikä ainakaan haukkua niitä. Sillä onko joku todistanut Laurilla olevan mainittavaa yhteyttä Paulan törppöilyihin?


    • Poison

      Paula on näemmä kuullut HIMiltä yhden biisin, ja senkin väärin. Voe voe...

      Jollain PMMP:n laulajalla ei pitäisi olla kauheasti sanomista. Mitä merkittävää PMMP on musiikillisesti tuottanut? Yhden hölmän kesähitin jossa oli sisältöä suunnilleen yhtä paljon kuin tietyssä listoja valloittavassa sammakossa? Ja kyllä, olen kuullut PMMP:ltä muutakin, mutta ei paheemmin vakuuta. Mutta pakkohan bändin on jollain julkisuutta saada, omalla "musiikillaan" kun se ei onnistu, mutta mikäs siinä, onhan Suomen tunnetuin rock-tähti ns. helppo kohde. Nuo ulkonäköön viittavat kommentit vain olivat mielestäni täysin ala-arvoisia, mutta odotin kait tuolta älyllisesti hieman liikaa.

      • Poison

        "...mutta ei paheemmin vakuuta..."

        Pahemmin, jopa.


    • Nemi

      Tosiaankin, tosi tökerö toi Paulan juttu. Kuinkakohan monta kertaa neidille on mahtanut tulla mieleen, että valtaosa HIMin kannattajista inhoaa PMMP:tä vähintään yhtä paljon kuin neiti itse HIMiä? Sitä paitsi: ei sillä Paulalla ole mitään oikeutta alkaa arvostelemaan HIMin musiikkia tolla lailla, HIM:hän painii ihan eri sarjassa ku PMMP! HIM sentään soittaa kunnon musiikkia, PMMP:llä on jotain helvetin purkkapoppia. HIM on sitä paitsi tehnyt ihan vitusti töitä suosionsa eteen, PMMP ei ole tehnyt juuri mitään. Se oli siis oma mielipiteeni, ja niinkuin joku täällä jo sanoi: PMMP ei ole tuotannut musiikillisesti mitään merkittävää.

      • tEiNiXxXx!!!!!1111

        Niin, mutta Paula ei olekaan väittänyt PMMP:n musaa "tozi kowax hewixxx!!!11". Ville Valo taas sanoo HIM:in soittavan metallia ja samalla arvostelee poprock-bändejä. Totuushan on että myös HIM soittaa POProckia. Ehkä Ville yrittää esittää "kovaa jätkää" haukkumalla muita bändejä, en tiedä. Minua sellainen ainakin lähinnä ärsyttää. -_-;

        Mutta ei Paulan tietenkään olisi tarvinnut haukkua Villen ulkonäköä. Ja Paula myönsi kyllä itsekin että toisen ulkonäön pilkkaaminen on alhaista.

        Enkä todellakaan yritä puolustella Paulaa, vaikka siltä ehkä vaikuttaakin. Uskon kuitenkin että hän on ihan mukava tyyppi kun häneen tutustuu, vaikka en itse tunnekaan häntä. Ja PMMP:n musiikista en sitten pidä yhtään. (Olen enemmänkin kasarihevityyppiä, poppi ei iske. ^_^')


      • Poison
        tEiNiXxXx!!!!!1111 kirjoitti:

        Niin, mutta Paula ei olekaan väittänyt PMMP:n musaa "tozi kowax hewixxx!!!11". Ville Valo taas sanoo HIM:in soittavan metallia ja samalla arvostelee poprock-bändejä. Totuushan on että myös HIM soittaa POProckia. Ehkä Ville yrittää esittää "kovaa jätkää" haukkumalla muita bändejä, en tiedä. Minua sellainen ainakin lähinnä ärsyttää. -_-;

        Mutta ei Paulan tietenkään olisi tarvinnut haukkua Villen ulkonäköä. Ja Paula myönsi kyllä itsekin että toisen ulkonäön pilkkaaminen on alhaista.

        Enkä todellakaan yritä puolustella Paulaa, vaikka siltä ehkä vaikuttaakin. Uskon kuitenkin että hän on ihan mukava tyyppi kun häneen tutustuu, vaikka en itse tunnekaan häntä. Ja PMMP:n musiikista en sitten pidä yhtään. (Olen enemmänkin kasarihevityyppiä, poppi ei iske. ^_^')

        Ja milloin Ville on väittänyt HIMiä "tosi kovaksi heviksi"? Rock-bändiksihän ja rokkareiksihan hän bändiään kutsuu.

        Eikä Ville kritisoi poprock-bändejä, Ville kritisoi huonoa musiikkia oli se sitten mitä genreä tahansa. Kuunteleehan Ville itse Elvistä ja Johnny Cashiä jotka eivät mitään erityisen raskasta ole, ja miksi ei kuuntelisi?

        Säälittävää Paulalta myös syödä sanansa heti kun tulee pikkasen kritiikkiä (ja aiheesta) niskaan. Kysehän ei ole siitä että Paula olisi pitänyt kommenttiaan asiattomana (julkaisikin sen jopa) vaan että hän muutti sitä sen jälkeen kun alkoi palautetta saapumaan. Ei ole riittävästi kanttia edes seisoa sanojensa takana, huh huh, säälittävää.


      • ......
        Poison kirjoitti:

        Ja milloin Ville on väittänyt HIMiä "tosi kovaksi heviksi"? Rock-bändiksihän ja rokkareiksihan hän bändiään kutsuu.

        Eikä Ville kritisoi poprock-bändejä, Ville kritisoi huonoa musiikkia oli se sitten mitä genreä tahansa. Kuunteleehan Ville itse Elvistä ja Johnny Cashiä jotka eivät mitään erityisen raskasta ole, ja miksi ei kuuntelisi?

        Säälittävää Paulalta myös syödä sanansa heti kun tulee pikkasen kritiikkiä (ja aiheesta) niskaan. Kysehän ei ole siitä että Paula olisi pitänyt kommenttiaan asiattomana (julkaisikin sen jopa) vaan että hän muutti sitä sen jälkeen kun alkoi palautetta saapumaan. Ei ole riittävästi kanttia edes seisoa sanojensa takana, huh huh, säälittävää.

        "Suhteessa noihin muihin bändeihin, jos ajatellaan millaista niiden musa on, niin me soitetaan ehkä sitä hiukan rankempaa antia... Että loputkin saavat nauttia, ettei ilta menis ihan popiks", sanoi Ville Valo ennen HIM:in Yhteinen Asia-konsertin esiintymistä tehdyssä haastattelussa. Kyseisessä konsertissahan esiintyivät HIM:in lisäksi The Rasmus, Negative, The 69 Eyes ja Apocalyptica. Toivon todella ettei hän tarkoittanut myös Apocalypticaa kun mainitsi tuosta "popista".

        Ja eikös Ville kutsu HIM:in musiikkia loveMETALLIKSI?


      • Poison
        ...... kirjoitti:

        "Suhteessa noihin muihin bändeihin, jos ajatellaan millaista niiden musa on, niin me soitetaan ehkä sitä hiukan rankempaa antia... Että loputkin saavat nauttia, ettei ilta menis ihan popiks", sanoi Ville Valo ennen HIM:in Yhteinen Asia-konsertin esiintymistä tehdyssä haastattelussa. Kyseisessä konsertissahan esiintyivät HIM:in lisäksi The Rasmus, Negative, The 69 Eyes ja Apocalyptica. Toivon todella ettei hän tarkoittanut myös Apocalypticaa kun mainitsi tuosta "popista".

        Ja eikös Ville kutsu HIM:in musiikkia loveMETALLIKSI?

        Ville ei varmasti tarkoittanut tuolla Apocalypticaa, vaan juuri noita muita. Ja HIMiä popimpaahan ne on, ei siitä mihinkään pääse.

        Love metal tulee yhtyeen alkuajoilta, kun eivät pitäneet siitä miten heidän musiikkiaan yritettiin kategorioida joten keksivät oman termin. Termi on jäänyt siitä tähän asti elämään bändille, ja miksipäs sitä muuttaa? Kyllähän Ville tarkentaa jokaisen levyn kohdalla minkälaista musiikkia on luvassa, en ole ainakaan kuullut että Ville olisi kuvaillut uutta levyä "tämäpäs se sitten on hirmuisen raskasta true evil heviä" vaan aika kevyeksi hän on albumia lehdissä kuvaillut.


      • ...
        Poison kirjoitti:

        Ville ei varmasti tarkoittanut tuolla Apocalypticaa, vaan juuri noita muita. Ja HIMiä popimpaahan ne on, ei siitä mihinkään pääse.

        Love metal tulee yhtyeen alkuajoilta, kun eivät pitäneet siitä miten heidän musiikkiaan yritettiin kategorioida joten keksivät oman termin. Termi on jäänyt siitä tähän asti elämään bändille, ja miksipäs sitä muuttaa? Kyllähän Ville tarkentaa jokaisen levyn kohdalla minkälaista musiikkia on luvassa, en ole ainakaan kuullut että Ville olisi kuvaillut uutta levyä "tämäpäs se sitten on hirmuisen raskasta true evil heviä" vaan aika kevyeksi hän on albumia lehdissä kuvaillut.

        HIM:in musiikki ei ole sen raskaampaa kuin esim. 69 Eyesinkään. o_O Minun korvaani ne kaikki kuulostavat popilta/kevyeltä rokilta. Tosin sillä ei ole mitään merkitystä, joten minun on kai parasta pitää turpani kiinni. Mutta sitä kyllä ihmettelen että miksi emme voi vain kuunnella jotain musiikkia mistä pidämme miettimättä mihin genreen se kuuluu? Ei kai aina tarvitse ajatella että "koska tää on poppii niin mä en voi kuunnella tätä"?

        Tarkoitukseni ei ole sitten loukata ketään. Mielestäni HIM:illä on jotain ihan hyviä biisejä, olivat ne sitten rokkia tai ei. Kuitenkin ihan kuunneltavia, joten niiden genrellä ei ole väliä.


      • Poison
        ... kirjoitti:

        HIM:in musiikki ei ole sen raskaampaa kuin esim. 69 Eyesinkään. o_O Minun korvaani ne kaikki kuulostavat popilta/kevyeltä rokilta. Tosin sillä ei ole mitään merkitystä, joten minun on kai parasta pitää turpani kiinni. Mutta sitä kyllä ihmettelen että miksi emme voi vain kuunnella jotain musiikkia mistä pidämme miettimättä mihin genreen se kuuluu? Ei kai aina tarvitse ajatella että "koska tää on poppii niin mä en voi kuunnella tätä"?

        Tarkoitukseni ei ole sitten loukata ketään. Mielestäni HIM:illä on jotain ihan hyviä biisejä, olivat ne sitten rokkia tai ei. Kuitenkin ihan kuunneltavia, joten niiden genrellä ei ole väliä.

        ... taitavat olla sitten aika eriäviä. HIM on nyt tosin siirtynyt valitettavasti kevyempään ja kaupallisempaan suuntaan, mutta erityisesti aikaisemmat levyt kannattaa kuunnella. Jos joku väittää The 69 Eyesia raskaammaksi kuin esim. Greatest lovesongsia niin terve... ;)

        Mutta joo, alkaa menemään jo hieman saivarteluksi. Eihän niillä genreillä tosiaan ole väliä kunhan musiikki on hyvää. :)


      • --LiQuiD

        Minusta tämä ei ole nyt oikein asiallista mollata PMMP:eetä, vaikka olet nähtävästi HIM-fani. Itse kuuntelen molempia bändejä, mutta ehkä kumminkin vaaka kallistuu enemmän PMMP:n puolelle. Minusta PMMP ei ole mitään purkkapoppia, jne jne... Se on VAIN sinun mielipiteesi. Minusta PMMP tekee oikein hyvää musaa ja samoin HIM. Ja PMMP on tehnyt valtavasti töitä uransa eteen (jos olet sattumoisin saattanut lukea PMMP kirjaa yhtään) ja HIM on tehnyt myös valtavasti töitä uransa eteen, onhan se ollu kauemmin voimassa. Mutta minusta tässä ei ole yhtään järkeä mollata PMMP:eetä ja heidän musiikkiaan ja verrata sitä vielä HIMiin, koska bändit soittavat aivan eri musiikkityyliä. Tässähän oli kyse Paulan kommentista eikä PMMP.n mollaamisesta. Eikä PMMP.n vertaamista HIMiin..


      • poisongirl
        ... kirjoitti:

        HIM:in musiikki ei ole sen raskaampaa kuin esim. 69 Eyesinkään. o_O Minun korvaani ne kaikki kuulostavat popilta/kevyeltä rokilta. Tosin sillä ei ole mitään merkitystä, joten minun on kai parasta pitää turpani kiinni. Mutta sitä kyllä ihmettelen että miksi emme voi vain kuunnella jotain musiikkia mistä pidämme miettimättä mihin genreen se kuuluu? Ei kai aina tarvitse ajatella että "koska tää on poppii niin mä en voi kuunnella tätä"?

        Tarkoitukseni ei ole sitten loukata ketään. Mielestäni HIM:illä on jotain ihan hyviä biisejä, olivat ne sitten rokkia tai ei. Kuitenkin ihan kuunneltavia, joten niiden genrellä ei ole väliä.

        Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Minä olen aina tykännyt himin musiikista , ville vaan tekee niin ihanaa musaa ja laulaa hyvin. Miksi pitäisi kaikki musiikki laittaa johonkin lokeroon voisi vaan todeta että musa on hyvää ja piste.

        Mitä paulaan tulee hänellä on oikeus omaan mielipiteeseensä eihän kukaan voi miellyttää kaikkia.


    • lavs

      Laitoin Paulalle ASIALLISESTI (toisin kun hän itse) kommenttia tuosta lausahduksesta...En kyllä ymmärrä.Eieiei...

      • ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        saa mielipiteensä sanoa. Paula korjasi myöhemmin, että sanoi mielestään tökerösti ja muutti mielipiteensä... vähemmän suorasukaiseen muotoon. :D eikä kaikesta tarvii tykätä. Saapi joskus haukkuakin. xD Tai no, kritisoida. Läppääläppää.

        Paula on mukava tyyppi, mutta sanoo aina erittäinkin suorasti. :) Eikä PMMP:n immeiset ihan turhia jätkiä ole. Tietysti sen ja HIMin kuulijakunnat harvemmin kohtaa. Makuasia, sano koira...


      • Poison
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

        saa mielipiteensä sanoa. Paula korjasi myöhemmin, että sanoi mielestään tökerösti ja muutti mielipiteensä... vähemmän suorasukaiseen muotoon. :D eikä kaikesta tarvii tykätä. Saapi joskus haukkuakin. xD Tai no, kritisoida. Läppääläppää.

        Paula on mukava tyyppi, mutta sanoo aina erittäinkin suorasti. :) Eikä PMMP:n immeiset ihan turhia jätkiä ole. Tietysti sen ja HIMin kuulijakunnat harvemmin kohtaa. Makuasia, sano koira...

        Mutta jos mielipide on idioottimainen niin voi varautua siihen että siitä tuleepi palautetta. Ja Paula korjasi mielipidettään vasta kun hänelle huomautettiin asiasta, kyse ei siis olisi siitä että hän oma-aloitteisesti olisi tajunnut sen tökeröksi... tai että ajattelisi tällä hetkellä yhtään eri tavalla.

        Kuulostaa tosi mukavalta tyypiltä joo-o...


      • ------
        Poison kirjoitti:

        Mutta jos mielipide on idioottimainen niin voi varautua siihen että siitä tuleepi palautetta. Ja Paula korjasi mielipidettään vasta kun hänelle huomautettiin asiasta, kyse ei siis olisi siitä että hän oma-aloitteisesti olisi tajunnut sen tökeröksi... tai että ajattelisi tällä hetkellä yhtään eri tavalla.

        Kuulostaa tosi mukavalta tyypiltä joo-o...

        Siis ymmärsi kyllä itse mutta voipihan tästä vääntää vaikka tuomiopäivään asti. :D On on.


      • lavs
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

        saa mielipiteensä sanoa. Paula korjasi myöhemmin, että sanoi mielestään tökerösti ja muutti mielipiteensä... vähemmän suorasukaiseen muotoon. :D eikä kaikesta tarvii tykätä. Saapi joskus haukkuakin. xD Tai no, kritisoida. Läppääläppää.

        Paula on mukava tyyppi, mutta sanoo aina erittäinkin suorasti. :) Eikä PMMP:n immeiset ihan turhia jätkiä ole. Tietysti sen ja HIMin kuulijakunnat harvemmin kohtaa. Makuasia, sano koira...

        No se oli hyvä uutinen että korjasi lausahdustaan, mutta kun hän kerran julkisuudessa esiintyy, niin hänen pitäisi hiukan miettiä mitä suustaan ulos päästää. Onhan se juu kiva mollata kuuluisaa rocktähteä, mutta tuon kys. kommentin olisi voinut Paula jättää omiin ajatuksiinsa.


      • himfan777
        lavs kirjoitti:

        No se oli hyvä uutinen että korjasi lausahdustaan, mutta kun hän kerran julkisuudessa esiintyy, niin hänen pitäisi hiukan miettiä mitä suustaan ulos päästää. Onhan se juu kiva mollata kuuluisaa rocktähteä, mutta tuon kys. kommentin olisi voinut Paula jättää omiin ajatuksiinsa.

        Aika törkeää haukkua Villen ''Ulkonäköä'' >:( Mutta haluaisin Lukea tuon jutun. Voisitteko lähettää linkin josta voisin sen lukea >:)

        Kiitos!


    • sorsa

      Ihan aiheetonta soopaa Paulalta, mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin nähdä kyseisen jutun. Löytyisikö linkkiä? PMMP:n sivuilta en heti ainakaan löytänyt sitä.

      • MstrOfPupts

        Linkkiä vaikea enää pistää, kun Paula muokkasi viestiään, kun rupes tulemaan kommenttia muilta. Ja nyt se on poistanut omat viestinsä kokonaan. Seisoisi nyt sanojensa takana.


      • sorsa
        MstrOfPupts kirjoitti:

        Linkkiä vaikea enää pistää, kun Paula muokkasi viestiään, kun rupes tulemaan kommenttia muilta. Ja nyt se on poistanut omat viestinsä kokonaan. Seisoisi nyt sanojensa takana.

        On kyllä vähän kummallista. Mutta omapa on asiansa, onneksi.


    • hhhoijaa

      kuka haluaa nähdä 30v ämmän käyttäytymässä kun pahainen teinikakara?? Katsoisi peiliin mokoma sätkynukke, jostain vitun idolssista tuokin turhuus tullut. ai että mä vihaan nuita pmmp:n ämmiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe