Välilihan leikkaus ja seksi

uppe

Heissan te joilta väliliha leikattiin synnytyksessä!

Miten pian olette harrastaneet seksiä synnytyksen jälkeen ja onko ollut minkäänlaisia "tuntemuksia" eppiksen osalta, vai sujuiko seksi heti niin kuin ennenkin?!

13

12211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mia

Kyllä oli hankalaa kun alapää ei olut kostea.Penis ei liukunut sisään käytettiin kodomia ja satu hirveesti .Oli siinä työtä että sais miehen tyydytettyä ja laskea spermansa kodomiin.Pitää yrittää myöhemin kun parantuu...

• tähän malliin

Välilihani on leikattu jokaisen synnytyksen yhteydessä. Kipeähän tuo oli vähän aikaa, mutta parantui kuitenkin mielestäni nopeasti. Kaksi viikkoa synnytyksestä, ja aloitettiin seksielämä. Seksi sujui kuten ennenkin.

• hankalaa

vaikka odotettiinkin varmaan pari kuukautta ennen kuin edes uskallettiin yrittää.Mulla oli "vain" 2.asteen repeämät,mutta ompelun yhteydessä tikkaus oli osunut peräsuoleen,joten tikit piti sitten purkaa.Lääkäri oli todella kovakourainen ja suorastaan repi ompeleet auki.Tämä toikin sitten oman ihanan lisänsä synnytyksen jälkeisiin tuntemuksiin.Kesti ainakin kuukausi ennen kuin pystyin oikeasti kunnolla edes kävelemään.

Mulle kyllä sanottiin jo synnytyssalissa,että ainakin ekan vuoden ajan pitää käyttää liukastetta.Ja sille on todella ollut tarvettakin,vaikka kuinka olisi kiihoittunut,koska yksinkertaisesti paikat eivät kostu entiseen malliin.

Nyt synnytyksestä on kulunut reilu 6kk ja alkaa tuntemukset palailla ennalleen.Vieläkin joskus,ihan vaikka kävellessä vaan,tunnen että jotakin tuolla alapäässä on operoitu,mutta jokapäiväistä elämää se ei enää haittaa.Ja seksikin sujuu,kiitos liukasteiden.

Suosittelen sinullekin rohkeasti liukasteiden käyttöä.

• äiskä87

mulla itelläni leikattiin väliliha ja arka oli 4 viikkoa synnytyksestä, seksielämän aloitimme noin puolitoista kuukautta synnytyksen jälkeen. mulla ei ole ollut ongelmia kostua.
        kaikki on itseasiassa mulla ollut ihananpaa synnytyksen jälkeen :)
        nyt poika on 2,5 kuukautta ja en edes enään huomaa että olisin joskus synnyttänyt.

• äippätä

mulla tuli 3-4 asteen repeämä ja jo kolmen viikon päästä harrastettiin seksiä... oli yhtä ihanaa kuin ennenkin, eikä edes sattunut.. liukkarit on hyvä keksintö :)

• fixas

Ensimmäisen jälkeen noin pari kuukautta, toisen jälkeen kuukausi... Kolmannella repes, nyt on menny kolme kuukautta ja edelleen todella kipee eikä voi edes kuvitella.

Enkä huomannu mitää erikoisempii, vähän rauhallisemmin oli tietenki pakko ottaa kuin ennen synnytystä tai yleensäkin ennen raskautta...

• minä

Itselläni haava ei ollut ollenkaan kipeä ja rupi tuli tosi nopeesti.. Seksiä harrastettii 5vko synnytyksen jlkeen!

• märkä

Mulla parani hienosti kohta josta leikattiin. Toisin kun repeämä kohta se vaivas pitkään ja siihen muodostui arpikudosta. Joten seuraavan kerran haluan väliliha leikkauksen ajoissa jos näyttää siltä että lähtee repeämään. Seksiä kokeiltiin ensimmäistä kertaa vasta 4kk synnytyksen jälkeen, juuri tuon repeämä kohdan ja arpikudoksen takia kesti palautuminen kauan. Nyt sujuu seksi hienosti ilman ongelmia.

• piippiiii

....

• huokaisu

pitkään (ehkä 4 kuukauden jälkeen tuntui siltä että paikat kestää varmasti mutta nyt taas on ollut vähän kipuja uudestaan) eikä seksielämä ole oikein kunnossa vieläkään vaikka rupeaa olemaan vuosi synnytyksestä. Tosin olen nyt uudestaan raskaana, joten sekin osaltaan vaikuttaa. Harmillista, mutta minkäs teet, kun ei ole voimia, tilaisuutta eikä usein edes tee mieli. Haluaisin haluta mutta arkielämästä on minulle tärkeä romantiikka ja läheisyys niin kaukana, ettei oikein syty asialle. Huoh.

• ggoi

meillä nyt tyttö 1kk ja 2vk ja seksielämän "elvyttäminen" aloitettu ;). ei mitään ongelmia, tuntuu jopa paremmalta ku ennen synnytystä.Ja tosiaan imukuppi synnytys ja joutuivat sitte epparin tietenki tekemään. Eikä kyllä ole ongelmia kostumisen suhteen, mies aivan naurahti eka kerralla ku hommiin alettiin että "täällä kyllä todellakaan mitään liukkaria tarvita!" :D

• Anonyymi

ekstin kääntäminen kameralla
      Minulle tehtiin olkapääleikkaus, voinko harrastaa seksiä?

• Anonyymi

No varovaisesti voi tehdä seksiä mutta ei liian rajusti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3840
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2027
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      546
      1626
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1298
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      808
    Aihe