Mistä ihmeestä voi johtua jatkuvat finnit leuan alueella? Ihoni on muuten ok, mutta nyt jo jonkin aikaa leukaan ja suupielien lähistölle on pukannut finniä. Finnit ovat usein kipeitä ja punaisia ja paranevat hitaasti, mutta samalla ilmestyy myös "tavallisia" pienempiä finnejä, joihin kehittyy talia. Asia häiritsee todella, mutta en viitsi muutaman finnin takia lääkäriin mennä. Käytän joskus brevoxyliä, mutta en huomaa aineen auttavan mitenkään paitsi pilaamalla vaatteet ja lakanat ym.
Onko muilla samoja ongelmia ja mistä leuan alueen finnit voivat johtua? Olen syönyt pitkään e-pillereitä, elämäntavoissani ei ole ollut kummempia muutoksia, jotka olisivat voineet vaikuttaa ihomuutoksiin ja olen jo reippaasti murkkuiänkin ohittanut nainen.
finnit leuassa!
5
2423
Vastaukset
- finnit ----> suolistoper...
Kannattaisi pistäytyä ihotautilääkärillä, sinulla voi olla jokin suolistotulehdus, joka näkyy finneinä suun ympärillä. Leuassa ja suun ympärillä finnit viittaavat suolistoperäiseen ongelmaan. Antibiooteilla selviää.
- Hellu
Mistä sä tiedät, että leuassa ja suun ympärillä olevat finnit viittaavat suolistoperäiseen ongelmaan?????? Mulla oli suun ympärysiholla ja leuassa finnejä muutama vuosi sitten. Ihotautilääkäri totesi hormonaalisen aknen, joka hoitui pois antibiooteilla. Tämä vaiva usein aikuisilla naisilla.
- Piitu
tästä suolistotulehduksesta? haluaisin kuulla lisää.
Itselläni myös akne ainoastaan suun ja leuan alueella.olen tosin roa kuurilla mutta ei tunnu auttavan...olen popsinut sitä jo 4kk. - lääkäripalstoilta
Piitu kirjoitti:
tästä suolistotulehduksesta? haluaisin kuulla lisää.
Itselläni myös akne ainoastaan suun ja leuan alueella.olen tosin roa kuurilla mutta ei tunnu auttavan...olen popsinut sitä jo 4kk.Aknesta olen kärsinyt lähes siitä asti kun hiekkalaatikolta kiipesin pois. Lääkäripalstoja on tullut _jonkin_ verran luettua ja monesti olen törmännyt tuohon ongelmaan ja aina on ollut vastaus vastaavanlainen. Voihan toki olla hormonaalistakin, mutta se esiintyy paremminkin leuassa ja leuan sivuilla korvia kohti. Tätä lajia edustan itse ja juuri aloitin diane novat, josko vaivasta pääsisi eroon joskus...
- eräs onnellinen
kannattaa lopettaa tai ainaki vähentää "puhtaan" sokerin ja viljatuotteiden (etenkin puhdistettua valkoista jauhoa) syöntiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841