Eli onko turussa mitään solariumia missä voisi käydä? Eli ei kuntosali vaan pelkkä solarium?
Solarium turussa?
5
1525
Vastaukset
- -solariumin käyttäjä-
Kauniit ja ruskeat...hansassa..(pyyhe mukaan)...
Sunny days..maariankadulla....onhan niitä muualki mut nämä ainakin...- se vaan et
se kauniit ja ruskeat on tosi saastainen paikka (siis nimenomaan likainen). Kävin kerran eikä tartte mennä enää. Hygieniasta ei oltu kuultukkaan. "Solarium-peti" piti puhdistaa käytön jälkeen paperilla johon suihkutettiin jotain puhdistusainetta.Sitä sai vaan arvailla oliko edellinen tehnyt sen. Minun vuorolla paperi oli juuri loppu. Sanoin siitä henkilökunnalle ja he eivät noteeraneet sitä ollenkaan.Ei vissiin hirveesti tainnut kiinnostaa.
- ruskeat
se vaan et kirjoitti:
se kauniit ja ruskeat on tosi saastainen paikka (siis nimenomaan likainen). Kävin kerran eikä tartte mennä enää. Hygieniasta ei oltu kuultukkaan. "Solarium-peti" piti puhdistaa käytön jälkeen paperilla johon suihkutettiin jotain puhdistusainetta.Sitä sai vaan arvailla oliko edellinen tehnyt sen. Minun vuorolla paperi oli juuri loppu. Sanoin siitä henkilökunnalle ja he eivät noteeraneet sitä ollenkaan.Ei vissiin hirveesti tainnut kiinnostaa.
on ihan hyvä paikka!itse olen käynyt siellä jo 3 vuotta eikä ole valittamisen aihetta ja henkilökuntakin mukavaa.
- Nimetön
ruskeat kirjoitti:
on ihan hyvä paikka!itse olen käynyt siellä jo 3 vuotta eikä ole valittamisen aihetta ja henkilökuntakin mukavaa.
Metrosun humalistonkadulla. Älkää vaan kukaan menkö kyseiseen paikkaan.. Itse sain sieltä kamalat ihottumat ja kaikki tietämäni ihmiset jotka siellä ovat käyneet on saaneet jotain oireita. Todella hämärä paikka...
- kaarina maununtytär
Nimetön kirjoitti:
Metrosun humalistonkadulla. Älkää vaan kukaan menkö kyseiseen paikkaan.. Itse sain sieltä kamalat ihottumat ja kaikki tietämäni ihmiset jotka siellä ovat käyneet on saaneet jotain oireita. Todella hämärä paikka...
En tunne ketään ketä olisi saanut sieltä oireita. Paikka on siisti ja hyväksi todettu. Ei mitään oireita - oliskohan sulla ollut jotain voidetta joka reagoi. Kannattaa mennä ihan suihkunraikkaana ilman mitään kemikaaleja iholla jotta saa siistin tasaisen ja kauniin rusketuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841