Vilkaiskaapa ADSL modeemianne

Marion.T

Jos teillä on Speed stream modeemi jonka numero takana on 060-E141-AOY niin voitte odottaa sen pettävän koska hyvänsä.

Niissä on valmistusvika joka ei kestä tätä Elisan nopeutunutta laajakaistaa.
Ensin se hidastuu ja tökkii ja sitten se pimahtaa.

Hain juuri uuden kun tuo edellinen hajosi ja ne sanoivat että jokainen tällä numerolla valmistettu hajoaa ennemmin tai myöhemmin.

Joten eihän mulla muuta asiaa ollut - ja hyvää päivää kun en voi enää huomenta toivottaa :))))

Haa - nyt netti pelaa nopeasti ja varmasti :DDD

11

860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rosiered

Moi luin tuon sun juttus ja onpa kummallinen kapistus sitten ittelläni on nyt kaapeli ja olen vaihtamassa sen ELISAN laajakaistaan 8/1megaa
      En sitten tiedä minkä saa joku road runner tai joku sellanen se oli.

Tää kun on tuskallista kun lataa isoja tiedostoja niin se jää välillä nalkkiin tää on muistaakseni 2/252.

Mutta hyviä jatkoja kaikille ja kiitos tiedoistasi ;-)

• Marion.T

minäkin sain tilalle ja sen pitäisi pelata.
        Noita Speedsstremeja on laitettu noin vuosi sitten ostettuihin liittymiin, mekin silloin vaihdoimme vuokramodeemin omaksi ja saimme tuon viallisen mallin.

Aika paljon noita viallisia kuulemma on ihmisillä, ensin kone hidastuu ihan mahdottomaksi ja sitten se alkaa jumittamaan ja sitten menee koko netti pimeäksi.

Minäkin jo meinasin heittää koko hemmetin koneen ikkunasta ulos, kun oli jumissa vähän väliä ja kun aukaisin netin niin meni ikuisuus ennenkuin pääsin sillä mihinkään.
        Mutta nyt pelittää taas:))

• koneessa taitaa modeemi olla keskusyksikön sisuksissa,en ainkaan mitään ulkopuolista löytänyt.

Papereita katselin,mutta en niistäkään mitään tietoja löytänyt.

• Jermu

Modeemi niminen palvelija. Vikkelä se on, varsinkin jos antaa sille noi mopedin avaimet. Hyvin tuntuu viestit löytävän perille!

• Marion.T

pieni laatikko mistä menee johto puhelinpistokkeeseen, sähköpistokkeeseen ja keskusyksikköön - siis jos on laajakaista, en tiedä onko sitä silloin jos ei ole suoraa yhteyttä.....

Kolme johtoa siinä oli kun sen vanhan irti otin ja uuden ihan omakätöisesti laitoin paikalleen - siis ihme että pelaa,
        Wau mä olen hyvä:))))

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Modeemi niminen palvelija. Vikkelä se on, varsinkin jos antaa sille noi mopedin avaimet. Hyvin tuntuu viestit löytävän perille!

Sulta sitten saa aina hauskan vastauksen:))

Kai sunkin koneessas jonkinmoinen modeemi on jos sulla on laajakaista, vai oletko jo niin radioaktiivinen että pystyt lähettämään viestejä ilman tietokonetta !!!!!
        Senkös takia mun kone aina rätisee ja raksuttelee niin vietävästi, kun avaan sun viestisi :DD

Vai että palvelija Kjäh...Kjäh....Kjäh......

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

Sulta sitten saa aina hauskan vastauksen:))

Kai sunkin koneessas jonkinmoinen modeemi on jos sulla on laajakaista, vai oletko jo niin radioaktiivinen että pystyt lähettämään viestejä ilman tietokonetta !!!!!
        Senkös takia mun kone aina rätisee ja raksuttelee niin vietävästi, kun avaan sun viestisi :DD

Vai että palvelija Kjäh...Kjäh....Kjäh......

jos ei laaja-KAISTA miestä. Jokatapauksessa palvelusväkemme on varustettu nykyaikaisin nimin ja viestipuolen liikennettä hoitelee just hra. Modeemi.. Keittiössä luuraa Rva Kapusta. (Omaa sukuaan Kokkis-ota).
        Siivouspäällikkönä on Rva Varsi, Luuta Varsi...Mutta me sanotaan kotoisasti Luudanvarreksi.

• Marion.T kirjoitti:

pieni laatikko mistä menee johto puhelinpistokkeeseen, sähköpistokkeeseen ja keskusyksikköön - siis jos on laajakaista, en tiedä onko sitä silloin jos ei ole suoraa yhteyttä.....

Kolme johtoa siinä oli kun sen vanhan irti otin ja uuden ihan omakätöisesti laitoin paikalleen - siis ihme että pelaa,
        Wau mä olen hyvä:))))

menee vain puhelinpistokkeesta keskusyksikön takaseinään pelkkä pistokkeen johto.

Poika on meillä "säföörinä"näissä asioissa joten ilmeisesti hän on halunnut jokin "kiinteän"modeemin.

Ps."Fyysisen tilan vuoksi täytyy koneen varustusta 'tivistää',koska tähän on ympätty sen kymmenen ylimääräistä vempainta video/kamera hässäkän lisäksi musiikin "tekemiseen liittyen.
        Enemmän tämä tila tuntuu joltain "valvomolta",kuin olohuoneen nurkkaukselta,a'baut n.15 m2.nämä viritykset lohkaisevat olkkarista.

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

jos ei laaja-KAISTA miestä. Jokatapauksessa palvelusväkemme on varustettu nykyaikaisin nimin ja viestipuolen liikennettä hoitelee just hra. Modeemi.. Keittiössä luuraa Rva Kapusta. (Omaa sukuaan Kokkis-ota).
        Siivouspäällikkönä on Rva Varsi, Luuta Varsi...Mutta me sanotaan kotoisasti Luudanvarreksi.

laaja-kaistapää:))

Mulla on vain yleisnainen joka tekee kaiken...eli siis minä itse:))

Kaikki onnistuu vessanpytyn asennuksesta kaalisoppaan, ja kaikkea siltä väliltä :DDD

• Marion.T
        emw34 kirjoitti:

menee vain puhelinpistokkeesta keskusyksikön takaseinään pelkkä pistokkeen johto.

Poika on meillä "säföörinä"näissä asioissa joten ilmeisesti hän on halunnut jokin "kiinteän"modeemin.

Ps."Fyysisen tilan vuoksi täytyy koneen varustusta 'tivistää',koska tähän on ympätty sen kymmenen ylimääräistä vempainta video/kamera hässäkän lisäksi musiikin "tekemiseen liittyen.
        Enemmän tämä tila tuntuu joltain "valvomolta",kuin olohuoneen nurkkaukselta,a'baut n.15 m2.nämä viritykset lohkaisevat olkkarista.

kaikenlaista webbikameraa ja sen sellaista törkyä tämänkin koneen ympärillä on, ja vie myös puolet 20 neliön toimistohuoneestani. Ja mapit vie sen toisen puolen, jotan ei paljon lattiatilaa jää:))
        Kolme pöytää tarvitaan että kaikki mahtuu:((

Mulla on vielä julmetun suuri vanha laser-tulostin jota en koskaan vaihda pois, se on mahdottoman hyvä, vaikka onkin vain mustavalkoinen. En minä värillistä tarvikaan, pelkkää tekstiä sillä tulostetaan niin riittää vallan hyvin, ja voi printata tuhansia arkkeja tekstiä. Ei tarvi aina olla ostamassa kalliita printtausmusteita - vai mitä ne nyt on joita tavalliseen printteriin laitetaan - ne musteethan maksaa saman kun halpa printteri....

Nyt kun poika hakee asuntoa itselleen, niin kai se sitten vie noi liiat roinat mennessään - mun konettani ei kyllä vie....

• ja sen
        Marion.T kirjoitti:

laaja-kaistapää:))

Mulla on vain yleisnainen joka tekee kaiken...eli siis minä itse:))

Kaikki onnistuu vessanpytyn asennuksesta kaalisoppaan, ja kaikkea siltä väliltä :DDD

vessanpytyn väliin mahtuukin vaikka mitä toimintaa. Olet siis lahjakkuus alallasi. Toivottavasti nyt sinne pytylle myös ehtii soppapöydästä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5853
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1997
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1449
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1238
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1125
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1097
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      68
      1084
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1052
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      143
      1046
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      995
    Aihe