30+ pikkujoulumiitti Tampereella

PahnanpohjimmaiNen

Otetaan kerrankin ajoissa, että kaikki saa taas ihan varmana moneen kertaan perua tulonsa ja menonsa pikkujouluiksi :)

SIIS:

Tänäkin vuonna olisi tarkoitus pitää 30 :n pikkujoulumiitti Treella ja mielestäni oiva päivämäärä siihen olisi 3.12. Eikä tartte tänäkään vuonna ilmotella kellekkään tuleeko, meneekö vai käykö, senkun ilmestyy paikalle myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana sovittuun paikkaan, vai mitä? :)

Mukava paikka Treella on majoittua vaikka Omena-hotellissa, jonka huonehinnat eivät päätä huimaa.. Ja aina vaan tulee halvemmaksi, jos tungette itsenne 4/huone!

Nonih... ja sitten eikun keskustelemaan :)

28

7445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n383*

      Pitiks täs vastatakin jotain?

      Mää tuun ehkä =) Kyllä te sitten kuulette, jos ilmestyn paikalle *epäilee*

      Ja .yama lupas ostaa mulle joululahjaks lehmänkellon, jotta kuulee mistä itse kauheus, (vai tarkottikohan se kauneus?) tulee, niin ehkä se antaa sen ajoissa =)

    • sonyboy

      Marraskuun lopulla kävis paremmin... *ehdottelee*. Jos ei käy, niin ei käy.

      • PahnanpohjimmaiNen

        Jos nyt pidetään toi päivämäärä alusta loppuun saakka, eikä lähetä sitä mihinkään päin heittelemään...
        Valitettavasti tää on niin tätä, että kaikki ei pääse tulemaan tiettyinä päivinä, itseltänikin jäänyt miittejä väliin kalenteriin sopimattoman ajankohdan takia.


      • Se riiviö
        PahnanpohjimmaiNen kirjoitti:

        Jos nyt pidetään toi päivämäärä alusta loppuun saakka, eikä lähetä sitä mihinkään päin heittelemään...
        Valitettavasti tää on niin tätä, että kaikki ei pääse tulemaan tiettyinä päivinä, itseltänikin jäänyt miittejä väliin kalenteriin sopimattoman ajankohdan takia.

        Tulen mukaan:))panee jo anomusta sisään lomasta.


    • Kivaa kuulla,että olis ihan pikkujoulu meetingi tulossa...Olikohan paikasta sen kummemmin viel puhetta missä tavattais??

      • PahnanpohjimmaiNen

        Ei tosiaan vielä paikasta oo ollut enempää puhetta, mutta jos mä mitään vanhoista pikkujouluista muistan, niin Amarillo on ainakin ollut hyvä lähtöpaikka, siellon tilaa vaikka muille jakaa :)

        Ja toinen plussa paikassa on, että sieltä saa myös ruokaa, jos jolleen tulee nälkä. Mutta ehdotuksia kehiin, jos Amarillo ei miellytä!


    • ...mikäli vapaa-anomus töihin menee läpi...
      "on se ennenkin menny... :) "

      • nähdäänkö PiäryNä tanssimassa Mansessa kapakin pöydällä... *vetäytyy miettimään tätä*


      • PahnanpohjimmaiNen

        Sä voit pomolles sanoa, että mä tuun tekemään sen illan työvuoron, jos ei vapaata heru...

        Onhan seKIN toiminut ennenkin ;)


      • Ariel-N-Tre

        Maybe...jos ajokelit sen sallinee heh.


    • Yoda71m*

      ... tampereella tullut oltua, ja tulee sitä uudestaankin mentyä. Mukana ilman muuta tukijoukkojen kera, ja lapset mukana?

    • Yoda71m*

      ... onhan tämä PahnanpohjimmaiNen todennettu henkilö kun ei ole rekannut itseään. Ja onhan tämä 3.12. lopullinen päivämäärä, meinaan pitää sopia noi ameriikan lennot ja varata sviitit.

      nim merk. epäileväinen Tuomas

      • Yoda71m*

        ... että kutsuja on ihan oikea ja todellinen ajokortin onnellinen omistaja. Paikalla ollaan onnittelemassa uudesta kirjastokortistakin :)


      • Elukka
        Yoda71m* kirjoitti:

        ... että kutsuja on ihan oikea ja todellinen ajokortin onnellinen omistaja. Paikalla ollaan onnittelemassa uudesta kirjastokortistakin :)

        Pahnanpohjimmaisella ajokortti ?? Jaiks ;) Pitänee koittaa lainata armeijalta Pasia jos pääsee tulemaan, ihan varoiks *wirn* Yritys on kyllä tulla mutta vähän aikaista sanoa varmaan kun PuolihullullaElukalla välillä noi menot iskee muutaman päivän varotusajalla...


      • PahnanpohjimmaiNen
        Yoda71m* kirjoitti:

        ... että kutsuja on ihan oikea ja todellinen ajokortin onnellinen omistaja. Paikalla ollaan onnittelemassa uudesta kirjastokortistakin :)

        Mulla mitään uutta kirjastokorttii muuten ees oo! :D Sekin tarttee hommata, kun toiseen kaupunkiin muutti ;)

        Muistakaa muuten nyt sitten huudella kolmekymppisissä näistä pikkujouluista, kun ite oon mahdottomassa nettivajeessa tonne jonnekin hamaan tulevaisuuteen saakka.


    • päppä

      mä en pääse silloin :(((
      viikkoo aiemmin ois ollu paaaaljon parempi... ois synttäritki menny samalla juhlinnalla...

      • PahnanpohjimmaiNen

        Niin kivaa kun olisikin miellyttää kaikkia sopivalla päivämäärällä, mutta se ei oo koskaan mitenkään mahtollista :( Onko sulla sitten jotain pakottavaa syytä olla pois tuona vkonloppuna, vai raaskitko siirtää juhlimistasi viikolla?


      • päppä
        PahnanpohjimmaiNen kirjoitti:

        Niin kivaa kun olisikin miellyttää kaikkia sopivalla päivämäärällä, mutta se ei oo koskaan mitenkään mahtollista :( Onko sulla sitten jotain pakottavaa syytä olla pois tuona vkonloppuna, vai raaskitko siirtää juhlimistasi viikolla?

        mulla on muksut tuolloin kotosalla, lapsenvahtijutut on joskus vähän kiven alla kun en kenelle tahansa niitä työnnä.


    • Menneisyyden haamu

      Perinteitä kunnioittaen. Olisko Ilveshotellin alakerran Amarillo ja klo 18.00?

      • PahnanpohjimmaiNen

        Sopii mulle! Ja ihan perinteitä kunnioittaen varmaan voidaan taas vallata se "ylänurkka", vai mitä?

        Ja perinteitä noudattaen tarttee varmaan vähän myöhästyäkin *KÖH*


    • Amarilloon tietenkin porukalla ruvetaan kerääntyyn klo 18--eteenpäin ja siitähän taas riemukkaasti jatketaan jokapaikkaan matkaa kauhean iloisella lössillä. 3.12 merkattu allakkaan? Koitamma tulla pukittelemaha jouluusella miälellä. Elämä on ..... sinkuuelämä vasta onki.. Pohojammaalta ainaski kai pari pahaa pukkia joulumielellä tulee pikkujouluilemaan ja tonttuilemaan..... Z
      ps. jos ei elämä sitä ennen muutu si niin et ....

    • Uluru

      Mähän siis järkkään uuteen kämppään muuton niin että toi vkl on vapaana. ;-)
      Alkakeehan jo psyykkaamaan itteenne hyvät ihmiset sillä Uluru is gonna B in da house! *reps*

      • Lentäväjusteeric

        ilkosenne voin todeta et justeeri ei näillä näkyvin kerkiä; syynä koira näyttely.


    • Bilehile

      Mukana ollaan. Haltsun, Taitsun ja Yulin kannattais kanssa (y)

    • ar.de

      arde tulee mukaan, jos osaa hakametsästä paikalle. J a jos pääsee sisään...

    • pitäisköhä sitä olla ajoissa ja ruveta buugaan itelle majaa? kahtoo ny saako tota JJ mukaan niin si voes täältäki lähtee tonttuileen?

      elämä on ...... tää sinkkuelämä vasta onki

      Z

      • pahnanpohjimmaiNen

        Sama majotus kun pari vuotta sitten? Mä en oo vielä ees varannut hotellista huonetta, eikä mulloo huonekaveriikaan? Tee mulle palvelus ja tuut (ja JJ mukaan - prkl!) ja yhteinen huone taas Ompusta?


    • tiko69 :)

      Jos tulisinkin Treelle jurottamaan, ihan vaan kostoks kaikille.. ;) Majoitus hoidettu.. Vinkkaa jos on tarvetta yösijaan..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe