netti- maanpäällinen perkele

vaipat muovihousuun

Nettiriippuvuus on niin paha tauti että olen joillekin toimittanut muovihousuja ja vaippoja että ei tarvis edes pissalle mennä.
Tilaa sinäkin: [email protected]
janne

13

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenna

      Onko nyt varmasti lääkkeet otettu? jos niin muista ottaa aamullakin :)

      • ja miksi

        Juuri tällaisia kommennetja odotankin nettiriippuvuutta sairastavilta. Voisin pitkäänkin kirjoittaa siitä miten netti on vaurioittanut esim suomen lapsia ja nuorisoa joiden vanhemmant ovat syyllistyneet siihen että lapsi on saanut vaipua netin syövereihin. Asiaa ei olla edes oikein huomattu kotona. Sen näkee ulkopuolinen tällainen ns normaali ihminen.
        Niin ja Jenna - jos kone ja jääkaappi tarvrvii viedä vessaan niin jo pelkästään tuollaisen väläyttäminen soittaa sinunkin kohdallasi hälytyskelloja.
        Netti on tuhonnut ja tuhoaa ihmisten mieliä ja selkärankoja sekä lihaksistoa, siitä ei pääse mihinkään sitä ei voi kukaan kieltää mutta kun se alkaa olla kansantaloudellisesti ylitsepääsemätön vaiva niin kuka kaiken maksaa joskus. Jennan kaltaiset ovat niitä jotka tulevat nämä kaameat kustannutkset aiheuttamaan sairauksista joita edes emme osaa kaikkia vielä kuvitella.
        Janne


      • Jenna
        ja miksi kirjoitti:

        Juuri tällaisia kommennetja odotankin nettiriippuvuutta sairastavilta. Voisin pitkäänkin kirjoittaa siitä miten netti on vaurioittanut esim suomen lapsia ja nuorisoa joiden vanhemmant ovat syyllistyneet siihen että lapsi on saanut vaipua netin syövereihin. Asiaa ei olla edes oikein huomattu kotona. Sen näkee ulkopuolinen tällainen ns normaali ihminen.
        Niin ja Jenna - jos kone ja jääkaappi tarvrvii viedä vessaan niin jo pelkästään tuollaisen väläyttäminen soittaa sinunkin kohdallasi hälytyskelloja.
        Netti on tuhonnut ja tuhoaa ihmisten mieliä ja selkärankoja sekä lihaksistoa, siitä ei pääse mihinkään sitä ei voi kukaan kieltää mutta kun se alkaa olla kansantaloudellisesti ylitsepääsemätön vaiva niin kuka kaiken maksaa joskus. Jennan kaltaiset ovat niitä jotka tulevat nämä kaameat kustannutkset aiheuttamaan sairauksista joita edes emme osaa kaikkia vielä kuvitella.
        Janne

        Olet aivan oikeassa minustakin on pikkuhiljaa kehittymässä jos ei ole jo kehittynyt jakomieli tautiseen verrannollinen tietokone maailman omaksunut loinen joka ei osaa tehdä mitään muuta kuin tappaa viattomia NPCitä ja sitten joskus tulevaisuudessa kun tietokoneet yksinkertaisesti lopettaa toiminnan niin se on minun elämän oppini elikkä kokemusta pitää kerätä tappamalla viattomia pelaajia jotta saisi rahaa jolla voisi ostaa ruokaa jota craftata jonku veneen alla.


      • en ymmärrä
        Jenna kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa minustakin on pikkuhiljaa kehittymässä jos ei ole jo kehittynyt jakomieli tautiseen verrannollinen tietokone maailman omaksunut loinen joka ei osaa tehdä mitään muuta kuin tappaa viattomia NPCitä ja sitten joskus tulevaisuudessa kun tietokoneet yksinkertaisesti lopettaa toiminnan niin se on minun elämän oppini elikkä kokemusta pitää kerätä tappamalla viattomia pelaajia jotta saisi rahaa jolla voisi ostaa ruokaa jota craftata jonku veneen alla.

        Ymmärrän vain sen että kun menet esim tämän forumin sexi osioon ja siellä - peppusexi tai leikit ja fetissit... Jos olet äiti niin ymmärrät varmaan että lapsesikin pääsee sinne jos on jo niin iso että osaa konettä käyttää.
        Miten kontrolloida suomen terveiden lasten turmeltuminen netin saastoilta ja sen turruttavalta vaikutukselta. Tunnen monta lasta ja nuorta jotka asuu netissä, siitä puhutaan aina ja sen kautta eletään. Aidot kokemukset jää pois.
        Luonnosta ei tiedetä mitään ja on paljon pieniäkin lapsia jotka ei osaa enää leikkiä tavallisia leikkejä vaan kaikki tulee monitorista.
        Jos et tätä ymmärrä ja pidä huolestuttavana niin olet uhri joka et kohtaloasi tiedosta.
        Mulla ei sitten muuta, näin se nyt vaan on.
        Enää en ota kanta sinun kirjoituksiisi, mutta jos joku muu on huolestunut samoista asioista kun minä niin keskustelen mielelläni omassakin osoitteessani: [email protected]


      • Jenna
        en ymmärrä kirjoitti:

        Ymmärrän vain sen että kun menet esim tämän forumin sexi osioon ja siellä - peppusexi tai leikit ja fetissit... Jos olet äiti niin ymmärrät varmaan että lapsesikin pääsee sinne jos on jo niin iso että osaa konettä käyttää.
        Miten kontrolloida suomen terveiden lasten turmeltuminen netin saastoilta ja sen turruttavalta vaikutukselta. Tunnen monta lasta ja nuorta jotka asuu netissä, siitä puhutaan aina ja sen kautta eletään. Aidot kokemukset jää pois.
        Luonnosta ei tiedetä mitään ja on paljon pieniäkin lapsia jotka ei osaa enää leikkiä tavallisia leikkejä vaan kaikki tulee monitorista.
        Jos et tätä ymmärrä ja pidä huolestuttavana niin olet uhri joka et kohtaloasi tiedosta.
        Mulla ei sitten muuta, näin se nyt vaan on.
        Enää en ota kanta sinun kirjoituksiisi, mutta jos joku muu on huolestunut samoista asioista kun minä niin keskustelen mielelläni omassakin osoitteessani: [email protected]

        Lääke on kieltää lailla internetin käyttö, kummiskihan ne pääsevät internettiin mutta se on raingaistava samoten kuin esimerkiksi huumeiden hallussa pito...

        toista nämä lasten leikit oli kun ite olin lapsi, sillon käytiin elokuvissa porukalla leikittiin piha leikkejä ja jos ei kiinnostanu leikit niin aina pysty ottaan osaa urheilusta, kun nyky nuoriso kasvaa ja varttuu tietokoneen sisällä ne oppii vain ne keinotekoiset kuviot esimerkkinä toi kokemuksen kerääminen (enään ei tarvitse kokea sitä henkilö kohtasesti koska tappaminen on yhtä palkitsevaa kuin esimerkiksi pikajuoksijan ura).

        En sitten tiedä mitä negatiivista löydät sargasmista mutta omapahan on asiasi.


      • en ymmärrä
        Jenna kirjoitti:

        Lääke on kieltää lailla internetin käyttö, kummiskihan ne pääsevät internettiin mutta se on raingaistava samoten kuin esimerkiksi huumeiden hallussa pito...

        toista nämä lasten leikit oli kun ite olin lapsi, sillon käytiin elokuvissa porukalla leikittiin piha leikkejä ja jos ei kiinnostanu leikit niin aina pysty ottaan osaa urheilusta, kun nyky nuoriso kasvaa ja varttuu tietokoneen sisällä ne oppii vain ne keinotekoiset kuviot esimerkkinä toi kokemuksen kerääminen (enään ei tarvitse kokea sitä henkilö kohtasesti koska tappaminen on yhtä palkitsevaa kuin esimerkiksi pikajuoksijan ura).

        En sitten tiedä mitä negatiivista löydät sargasmista mutta omapahan on asiasi.

        tässä juuri nähdään se suuri ero. Olet ihminen joka puhuukin kuin tietokone. En ymmärrä yhtään mitä kirjoitat noilla vertauksillasi.
        Tietokoneen sisällä ja netissä elävät lapset tulevat tunteettomiksi (tappajiksi) esim vanhuksia on hyvä hakata ja syrjiä kun ei opi rakastamaan. Vain koneen kautta tulee kaikki virtulaali. Niin ja tästä voitaisi mennä tv:n tarjoamaan saastaan ym median..
        Voi voi, kanssasi voisi olla kiva keskustella henkilökohtaisella tasolla kun keskustelun kulkiessa voisi aina sanoa: tarkenna - puhu suomea.


      • Jenna
        en ymmärrä kirjoitti:

        tässä juuri nähdään se suuri ero. Olet ihminen joka puhuukin kuin tietokone. En ymmärrä yhtään mitä kirjoitat noilla vertauksillasi.
        Tietokoneen sisällä ja netissä elävät lapset tulevat tunteettomiksi (tappajiksi) esim vanhuksia on hyvä hakata ja syrjiä kun ei opi rakastamaan. Vain koneen kautta tulee kaikki virtulaali. Niin ja tästä voitaisi mennä tv:n tarjoamaan saastaan ym median..
        Voi voi, kanssasi voisi olla kiva keskustella henkilökohtaisella tasolla kun keskustelun kulkiessa voisi aina sanoa: tarkenna - puhu suomea.

        Suosittelen perehtymään aiheeseen ennenkuin alat arvostelemaan, se on täysin sama kuin väittäisi mämmiä pahan makuseksi vain koska se muistuttaa ulostetta, eikä ole koskaan uskaltanut maistaa..

        huomaan tekstistäsi ettet ole vielä tutustunut ko exploreriin (Selaimeen) ja mp3 soittimeen.

        selvennän yhtä kohtaa mikä varmasti sekottaa paljon: Elikkä kaikki nykyiset pelit perustuvat pelkkään tappamiseen ja varastamiseen, joten ei nuilla opeilla pitkälle pötkitä tietokoneen ympärillä.

        voit lukea esimerkkiä Pelit/Habbo hotel palstoilta missä 5-10 vuotiaat leuhkii yleisesti miten ne on onnistunu varastamaan ihmisten !Oikeaa rahaa netissä! ja se on muka Cool!


      • kiitos
        Jenna kirjoitti:

        Suosittelen perehtymään aiheeseen ennenkuin alat arvostelemaan, se on täysin sama kuin väittäisi mämmiä pahan makuseksi vain koska se muistuttaa ulostetta, eikä ole koskaan uskaltanut maistaa..

        huomaan tekstistäsi ettet ole vielä tutustunut ko exploreriin (Selaimeen) ja mp3 soittimeen.

        selvennän yhtä kohtaa mikä varmasti sekottaa paljon: Elikkä kaikki nykyiset pelit perustuvat pelkkään tappamiseen ja varastamiseen, joten ei nuilla opeilla pitkälle pötkitä tietokoneen ympärillä.

        voit lukea esimerkkiä Pelit/Habbo hotel palstoilta missä 5-10 vuotiaat leuhkii yleisesti miten ne on onnistunu varastamaan ihmisten !Oikeaa rahaa netissä! ja se on muka Cool!

        joo ei ole selaimia, tai en osaa käyttää.
        ei ole mp3 soitinta vaan on ihan oikeat hifit kotona ja laatusellaiset.
        Mutta juuri tuo että mukulat oppii netistä virtuaalitappamisen ja kaiken muut hämärän ja sitten elämä muodostuu paljolti sen pohjalta. Ei ole ihme jos on helppo sitten tappaa ja kävellä pois, niinkuin lasin vettä joisi. Et ole kertaakaan vastannut onko sinulla itselläsi lapsia ja tai onko joskus tulossa.
        Jenna on hyvä tyttö jenna tietää paljon ja on humaani.


      • Jenna
        kiitos kirjoitti:

        joo ei ole selaimia, tai en osaa käyttää.
        ei ole mp3 soitinta vaan on ihan oikeat hifit kotona ja laatusellaiset.
        Mutta juuri tuo että mukulat oppii netistä virtuaalitappamisen ja kaiken muut hämärän ja sitten elämä muodostuu paljolti sen pohjalta. Ei ole ihme jos on helppo sitten tappaa ja kävellä pois, niinkuin lasin vettä joisi. Et ole kertaakaan vastannut onko sinulla itselläsi lapsia ja tai onko joskus tulossa.
        Jenna on hyvä tyttö jenna tietää paljon ja on humaani.

        Jenna on myös sinkku 30 vuotias, ja tietokoneiden orja mutta niin kovasti haluaisi pois nykyisestä elämän tyylistä mutta kun nyky yhteiskunta näyttää kehittyvän siihen suuntaan että tämä on tapa elää tulevaisuudessakin.

        mitä lapsiin tulee niin mikään ei ole mahdotonta! saatanhan minä jonku mukavan nörtin näiltä chat palstoilta löytääkkin. :)


      • realisti
        Jenna kirjoitti:

        Jenna on myös sinkku 30 vuotias, ja tietokoneiden orja mutta niin kovasti haluaisi pois nykyisestä elämän tyylistä mutta kun nyky yhteiskunta näyttää kehittyvän siihen suuntaan että tämä on tapa elää tulevaisuudessakin.

        mitä lapsiin tulee niin mikään ei ole mahdotonta! saatanhan minä jonku mukavan nörtin näiltä chat palstoilta löytääkkin. :)

        ratkaisee mite elät. Sinä vain päätät.
        Tietokone on kiva peli palvelijana, työohjelmat, textinkäsittely...
        Toivon että saat joskus perheenkin ja osaat ohjata ja tukea lapsiasi terveeseen elämään.
        Jokainenhan tietää millaista on terve elämä mutta tässä menossa sellaisen eläminen joskus vaatii ponnisteluja ja luopumistakin - ei kuitenkaan mistään. Harmi kun olen jo 50v en kelpaa sinulle
        hyvää jatkoa elämällesi.


    • Fossiili.

      Tuossa edeltävässä ketjussa kovasti kommunikoidaan, mutta ei kuitenkaan kommunikoida, kun ei oikein ymmärretä viestien sisältöä, kuten "en ymmärrä" toteaa.
      Tuollaiselle tasolleko netti sosiaaliset kyvyt kehittää?
      Kyllä ei näytä hyvältä tulevien nörttisukupolvien tulevaisuus.
      Se on jo tiedossa tutkimuksin, että netin ääressä liian kiinteästi kasvaneilla sosiaaliset kyvyt jäävät vajavaisiksi.
      Sen lisäksi fyysinen kehitys jää vaillinaiseksi. Olen seurannut, miten armeija on melkein vuosittain joutunut löysentämään fyysistä rasitusta varusmieskoulutuksessa, kun vuosi vuodelta sisään tulee huonokuntoisempaa nuorisoa, pl. naisten pieni joukko, koska he menevät sinne omasta tahdosta, eli motivoituneina ja hyväkuntoisina.
      Pääosa on nuorena rapakunnossa ja on karmea ajatella, että heistäkin tulee vanhuksia, mutta millaisia??
      Itse olin armeijassa 168 cm ja 57 kg, mutta samat kuormat niskassa mentiin 30 km pikamarssia pikkupysähdyksin, polkupyörällä keskellä talvea rojut päällä 50 km ja nukuttiin lumikinoksessa teltassa havujen päällä.
      Onko nykynörteistä samaan? Vastata ei tarvitse. Nuorena se luodaan perusta koko aktiiviselle elämälle ja huom. myös vanhuudelle.
      Kyllä tulevaisuudessa riittää hoidettavia, holhottavia, syötettäviä ja pestäviä pilvin pimein, ja se ei vielä ole tiedossa, pystyykö heidän kanssaan kommunikoimaan ja miten?

    • anneli

      meidän perheeseen kun tuli tietokone...alkoi jokapäiväinen riita.12vee....ensin oli habbohotelli....sitten otettiin digi-kuvia ja kavereiden kaa kuvia koneelle....mese....siihen kamera....sitten ostettiin oma-fiksumpi sähköpostiosoite....palstatilaa.harrastepäivinä ei lupa koneelle,muuten 2t.päivä,mutta eihän voi vahtia kellon kanssa vieressä kun olemme töissä.sitten kun ollaan illalla koneella,kasvoi tn tulipunaiset,uni ei tule on paha olla janottaa ym.että eiköhän jotenkin vaikuta hermoihin tämä toosa...itselläni on taipumus rytmihäiriöihin...jo 1986v jouduin työssäni ekoja kertoja koneelle,ihmettelin miten pehaolo tulee ja ihan kuin elohiiret olisi rinnassa...kunnes tajusin että koneesta johtuu...se sähkö.että vaikka sanotaan tulevaisuuden ala...niinkuin onkin ,mutta kun siinnä illat ja yöt istuu kyllä se ei viisasta ole ,meillä on ainakin mennyt niin veriin lapsella että on kuin sairas jos ei koneelle pääse,12v, laittavat itsestään kuvia r-liivit päällä ja miehet vastaa että NAMI:::NAMI::::
      ETTÄ TÄMÄ NETTIRIIPUVAISUUDESTA.JOS SIELLÄ ON JOKU ÄITI TAI ISI NIIN KERTOKAA MITEN TEILLÄ.

      • näin meillä

        "Tuli on hyvä renki mutta huono isäntä."
        Tämä vanha viisaus sopii myös netin käyttöön.

        Lapseni ovat jo aikuisia. Nuorin täyttää kohta 18 vuotta.

        Netistä heille on ollut paljon hyötyä ja iloa.
        Tytöt imuroivat paljon musiikkia, katselevat digikuvia, ovat mesessä.

        Opiskelusssa tietokoneesta on paljon hyötyä.

        Mutta elämää ei voi perustaa netin varaan. Meidän koneen liitäntä aina takkuilee. Johdoissa on jotain vikaa. Aamulla tytär tarvitsi hammaslääkärin puhelinnumeroa ja netti kaatui.

        Puhelinluettolosta hakeminen on paljon hitaampaa ja työläämpää, mutta lopulta numero löytyi.

        Ruotsissa Nordean verkkopankissa liikuuu huijareita. Nettiin liittyy valtavasti riskejä.

        Kirjoittelen paljon Soneraplazan Ellien palstoilla ja varmasti olen saanut itselleni vihamiehiä jutuillani. Netissä kirjoittelussa pitää olla varovainen. Liian avoimeksi ei kannata ryhtyä. Moni kirjoittaa pienessä pöhnässä ja käy sitten jälkikäteen pyytelemässä anteeksi kirjoituksiaan.

        Kaikki säilyy muistissa koko maailman luettavana.
        Tätä ei voi verrata kirjeiden raapustamiseen.

        Kävin taas katsomassa nettiriippuvuustestin kysymykset. En ole omasta mielestäni pahin netissä roikkuja. Illalla menen aikaisin nukkumaan enkä viihdy netissä. Viikonloppuna käyn lauantaina lukemassa nettilehdet ennen töihin lähtöä.

        Yh-äitinä olen saanut valtavasti tukea netistä.
        Takavuosina Ellien kirjoitustaso oli paljon korkeampi. Nykyään häiriköt ovat hätistäneet pois ihania kirjoittajia.

        Luen yleensäkin lähes koko ajan. Junissa luen ilmaislehtiä. Nappaan kaupoissa mukaani esitteitä ja katalogeja. Nytkin ruokiksella niitä tarttui mukaan vino pino. Ostin myös euron Seuran.

        Päivätyössäni en tarvitse paljon jutella ihmisten kanssa ja puhelimessa olen juuri ollenkaan.

        Kirjoitin ennen koneella jatkuvasti. Työnkuvani on muuttunut entisestään. Minulle kirjoittaminen on sama asia kuin puhuminen tai kävely.

        En ole huolissani rapistuvasta kunnostani.
        Omasta mielestäni olen hyvässä kunnossa.

        Ehkä 50 vuotias on täysin oikeassa. Olen lukenut uutisen armeija-aineksesta.

        Säälin nuoria miehiä, jotka jumittuvat yöksi koneen ääreen. Sisareni poika oli nettikoukussa vuosia. Sitten hän myi koneensa ja lopetti netissä roikkumisen.

        Olen koukussa vain näihin avoimiin keskustelupalstoihin. Palstoja on tolkuttoman paljon. Yritän kuitenkin pysyä palstoilla, joista on minulle hyötyä. Avioero, parisuhde, yksinhuoltaja, 50 , julkut, tv-friikit, muotifriikit, sensuelli ja säästöpossupalstat.
        Siinä suosikkini. Paljon kivaa jää ulkopuolelle.
        Ei ihmisen aika kaikkeen riitä. Päivätyön lisäksi lisätyö. Olen puhelias ja korvaan räpätätinä olen netissä kirjoittelulla.

        Siitä on monelle valtavasti hyviä puolia. Aikaa säästyy. Jos juttuni ei kiinnosta, ne voi ohittaa. Harva kehtaa sanoa puhelimessa, että deletoi, tiivistä, puhu loogisesti, jäsennä, täsmennä, älä puhu ajatusvirtaa vaan täyttä ranskalaisin viivoin jäsennettyä asiaa.

        Kirjoittaminen on vaikea laji. Moni aloitteleva kirjoittaja sanoo, että on vasta kisälli. Minä olen vasta alimmalla kynnyksellä kirjoittamisen suhteen ja siellä aion pysyä.

        Perustin aikoinaan vertaisryhmän Al-Anon alkoholistien läheisille. Jos kaipaatte vertaistukea, niin perustakaa livenä oma ryhmä.

        Kaikista koukuista pääsee eroon, mutta minusta eroon pääsemiseen ei taida ohjelmat auttaa.
        Ehkä joku bittinörtti keksii ohjelman, joka tuhoaa kaikki koneeltani lähetetyt viestit heti lähetä viesti-klikkauksen jälkeen. Sille olisi jo tarvetta. Tästä viestistä tuli kilometrin pituinen. En yleensä korjaa kirjoitusvirheitä. En tee sitä nytkään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2592
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      327
      2411
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1817
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1733
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1704
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1443
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1427
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe