Löytyykö joltain hyviä vinkkejä siihen, miten saisi helpoiten paikallistettua mahdollisen alipainevuodon? Pirssin oireet kun viittaavat pahasti alipainevuodon suuntaan..
alipainevuodon tarkistus
8
6893
Vastaukset
- Autoteknikko, ent. -asentaja
se alipainevuoto on?
- vuoto
No jos et ole koskaan kuullutkaan alipaine(letkujen) vuodosta, niin et todennäköisesti ainakaan ole entinen autoasentaja.. tai toisaalta ehkä juuri siksi oletkin entinen asentaja :)
- esa
vuoto kirjoitti:
No jos et ole koskaan kuullutkaan alipaine(letkujen) vuodosta, niin et todennäköisesti ainakaan ole entinen autoasentaja.. tai toisaalta ehkä juuri siksi oletkin entinen asentaja :)
kokeile imemällä tai käy joltain korjaamolta lainaamassa alinpaine pumppua jossa on mittari sillä ainaski näkyy heti mistä vuotaa
- ...
auto käymään tyhjäkäynnille ja starttispräytä oletetun vuotopaikan suuntaan. Kuulet koneen käyntiäänessä muutoksen jos vuotaa.
- letkuttaja
Vaihda kaikki alipaineletkut. Ei paljon maksa ja voit olla asiasta varma.
- Anonyymi
niinhäs sitä luulis, mutta kun nyt ei ole mistään honda monkeystä kyse
- Anonyymi
Jos kyse moottorista, niin: Ruiskuta moottorin käydessä epäiltyyn vuotokohteeseen tavallista moottoriöljyä. Jos käynti muuttuu, niin olet löytänyt vuotokohteen. Se öljy kun vähän tukkii sitä vuotopaikkaa.
Wanha autonasentaja.- Anonyymi
tai otat imusarjasta minkä tahansa alipaineletkun irti ja puhallat siitä sisään tupakansavua. Haiku nousee sieltä missä on vuoto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110920- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39707Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71681Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662