onko totta ja jos-

heippa vaan

on niin miksi ihmeessä esim. Tampereella mainostetaan alkeiskurssille tulemaan ja oppimaan uusi harrastus vaikka sohvanpohjalta.

ja tosiasiassa
treeneissä EI pärjää jos kunto ei ole jo valmiiksi aika hyvällä tasolla,

JA erään "ohjaajan" suusta kuultua:
"Pääasia on että meidän kokeneille kilpailijoille saadaan uutta lihaa hakattavaksi, paskat noitte losereitten harrastuksesta, kunhan vaan saadaan niiltä alkeiskurssi maksu pois, niin sitten päästään niistä eroon etteivät pilaa salin mainetta".


Hyvä asenne!

KIVA KIVA, etsimpä itselleni toisen harrastuksen.

8

2370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen

      Ja höpö höpö. Eipä ollut omassa kunnossani hurraamista kun aloitin. Mutta nyt on kunto kova, ja sparrikin sujuu hienosti.

      • ye olde rookie

        että mä joka oon 30 v. kaveri voisin alottaa thai nyrkkeilyn harrastamisen Tampereella, ja että jaksaisin sitten harrastella sitä noin niinkuin piteempäänki kuin vaan alkeiskurssin?
        ettei tunne salilla itteensä ihan pelleks?

        Viestiketjun aloittajalla lienee samoja kuvitelmia kuin mulla, tosin mä oon vähän toiveikkaampi että siitä vois tulla mulle hyvä harrastus.

        Minkä ikästä porukkaa siellä saleilla pyörii?
        Ja missä saleilla vois alotella harrastuksen?

        Kiitos jo etukäteen kaikista vastauksista.


    • Harrastus

      Kyllä lajin voi suoraan sohvan pohjalta alottaa.Kyllä siellä mukana pysyy ja kunto kasvaa pikku hiljaa.Minä olen ainakin kokenu ilmapiirin ja opetuksen ainoastaan kannustavana enkä ole nähny minkään tasosen harrastajan syrjimistä taitojensa takia.En tiiä missä olet kuullut"ohjaajan"suusta kuultuja juttuja,mutta ite mitä ny olen useita kamppailulajeja harrastellu niin vois sanoa,että selväjärkisintä porukkaa olen tavannu thainyrkkeily harrastajissa.Noi hakkaamis jutut on höpöhöpö juttuja eikä tarvii reeneissä pelätä joutuvan hakatuksi.

      • panettelua

        Taisi olla jonkun kateellisen autotallitreenaajan aloittama aihe,jonka omalle peruskurssille ilmoittautui vain kaksi henkilöä.


      • heippa taasen
        panettelua kirjoitti:

        Taisi olla jonkun kateellisen autotallitreenaajan aloittama aihe,jonka omalle peruskurssille ilmoittautui vain kaksi henkilöä.

        että kuuulemani jutut eivät ole asian oikea laita, sitä vain kuulee kaikenlaista.

        Oikeasti kiinnostaisi ruveta harrastamaan lajia,
        kaipa sitä tietoa netistä löytyy.

        eika sitä 30v kaveri oo liian vanha pappa alkamaan treenaamaan moista lajia, joka kuiteskin on aika kova?..?


        Eka viesti ei ole kateellisen panettelua,
        vaan ihmettelyä onko asia oikeasti niinkuin olen kuullut. (hyvä että luulot/ kuulot ovat väärin)


      • AndyS
        heippa taasen kirjoitti:

        että kuuulemani jutut eivät ole asian oikea laita, sitä vain kuulee kaikenlaista.

        Oikeasti kiinnostaisi ruveta harrastamaan lajia,
        kaipa sitä tietoa netistä löytyy.

        eika sitä 30v kaveri oo liian vanha pappa alkamaan treenaamaan moista lajia, joka kuiteskin on aika kova?..?


        Eka viesti ei ole kateellisen panettelua,
        vaan ihmettelyä onko asia oikeasti niinkuin olen kuullut. (hyvä että luulot/ kuulot ovat väärin)

        Ainakin sikäli tuo juttu kuulostaa hyvin epäuskottavalta, että mikään seura ei tarvitse kisaajille "uutta lihaa hakattavaksi". Kilpailijan ja peruskurssilaisen tasoero on niin suuri, ettei sparraamisesta ja kurssilaisen hakkaamisesta ole mitään hyötyä kilpailijalle, vaikka hän tietenkin helposti pystyisi siihen.

        Lisäksi seura tarvitsee niitä kurssilaisia (joista kasvaa uusia kisaajiakin) myös jatkossa, eikä tuollainen toiminta olisi sikälikään kovin järkevää.


      • Thai
        heippa taasen kirjoitti:

        että kuuulemani jutut eivät ole asian oikea laita, sitä vain kuulee kaikenlaista.

        Oikeasti kiinnostaisi ruveta harrastamaan lajia,
        kaipa sitä tietoa netistä löytyy.

        eika sitä 30v kaveri oo liian vanha pappa alkamaan treenaamaan moista lajia, joka kuiteskin on aika kova?..?


        Eka viesti ei ole kateellisen panettelua,
        vaan ihmettelyä onko asia oikeasti niinkuin olen kuullut. (hyvä että luulot/ kuulot ovat väärin)

        Ei ole 30v liian vanha alottamaan on niitä vanhempiakin alottelijoita ja harrastelijoita olemassa.Tietoa thainyrkkeilystä löytyy www.muaythai.fi


    • Remy

      Toi ohjaajan suusta homma... ihan skeidaa, kokeneet kilpailijat hyötyvät ainoastaan kovasta vastuksesta...

      lähdin itse melko rapakuntoisena salille pyörimään eikä siellä mitään ton suuntaista oo tullu koskaan vastaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe