Itse rakastan kesää ja aurinkoa ja jäätelötötteröitä.
Milloin olet onnellinen
11
605
Vastaukset
- lisään
Lappia ja Souvareita.
Olen juuri onnellinen,kahvin tuoksu,karjalan piirakat,vadelmasilmäpullat,ja täytekakku pöydässä,sekä upea vaimo sekä 'pieni odotus',ei voi arjelta enempää toivoa.
- minun
olevan sinulle joskus kade. Olen kaikkeni yrittänyt ja liitto on kuin irvikuva avioliitosta. Kaikki muu ällö on vain väkivalta puuttuu. Voihan ihanuus.
minun kirjoitti:
olevan sinulle joskus kade. Olen kaikkeni yrittänyt ja liitto on kuin irvikuva avioliitosta. Kaikki muu ällö on vain väkivalta puuttuu. Voihan ihanuus.
että kokemuksesi olisi pahaa unta.
- todella
emw34 kirjoitti:
että kokemuksesi olisi pahaa unta.
herääväni ja kaikki 27v. edessäpäin, mutta vilkaisu peiliin huomauttaa etten olekaan kaksseiska. Huumorilla yritän tivaltaa tätä loputtomalta tuntuvaa liittoa, jota ei olekaan. On vain työ ja puhumaton yksinäisyys, sydämessä. Onnea sinulle jatkossakin, sillä olet ainoa tyyppi joka on aina positiivinen ja toiset huomioon ottava.
- Taatto
Huulirenkaita ja tatskoja.
- Marion.T
Kyllähän niitä saa, senkun menet ottamaan:))
Ota sellainen alkuasukkaan huulirengas, jossa huuli venytetään puolikkaan lautasen kokoiseksi:DDD
Vaude - kyllä olisitkin sexykäs, sitten kaikki suomi24 viiskytpalstalaiset tuntisivat sinut kun kävelisit kaupungilla :DDDDD
Tuollainen sievä pieni skorpioni tatuoituna nilkkaan on kyllä ihan hieno:))))
- Setä
Elämässäni ei juuri tällä hetkellä ole mitään valittamista
- Marion.T
olen yleensä aina onnellinen. Vaikka olisi mitä vastoinkäymisiä, niin uskon että kaikki kuitenkin loppujen lopuksi menee hyvin - ja niin on tähän asti käynytkin.
Onni on niin pienistä asioista kiinni, ei raha ja maine tuo onnea, onni asuu meissä jokaisessa, kun vain osataan se kaivaa esiin...
On parempi suuttua oikein kunnolla ja sitten leppyä, kuin kantaa kaunaa ja kiukkua sydämessään jatkuvasti.
- Anjuchka
Olen onnellinen, tyytyväinen elämääni. Ei mulla ole valittamista. Hyvä mies, hyvä ammatti, hyvä työ ja terveyttä.
- nyt
ONNELLINEN !!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235853- 601997
- 271449
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2351238- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531097Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️681084- 511052
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995