chateista

aikuinen mies

minua potuttaa, kun nuoriso valtaa jopa kaupunkichatit ja jutut ovat sen mukaisia.
siellä ei pääse vaihtamaan ajatuksia toisten aikuisten kanssa kaupungin menosta ja asioista.
sitten jos joskus huomauttaa, että saa täällä muutkin olla, niin alkavat syyttelemään ties mistä ja alkavat varsinkin luulemaan vaikka mitä.
siellähän esiintyy näitä aikuisia äijiä, jotka vokottelevat alaikäisiä tyttöjä, mutta he vaikuttavat olevan pelleileviä nuoria. samalla nämät pellet pilaavat ihan kunnollisten ja terveidenkin aikuisten miesten maineen.
itse olen jättänyt nämä pellechatit rauhaan. ikävä kyllä ne ovat menneet täysin pilalle nuorison käytöksen takia.

12

1530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinen mies

Tilanne, että kaupunkichateissa, joihin ei ole mitään nimellistäkään pääsyehtoa, kuten ikä tai viiteryhmä, on kuin yleinen tori. siellä on porukkaa perheistä, teinitytöistä aikuisiin miehiin, vanhuksiin ja sairaisiinkin yksilöihin.
      SIKSI SINNE EI PITÄISI PÄÄSTÄÄ ALAIKÄISIÄ IHMISIÄ OLLENKAAN, VAAN VASTUU ON NÄIDEN HUOLTAJILLA.
      TAI SITTEN HUOLTAJIEN SEURASSA, KUTEN YLEISELLÄ TORILLAKIN TAI MISSÄ TAHANSA ULKONA.
      Ulkonahan liikkuu kaikenlaista porukkaa.
      no olen nähnyt, kuinka alaikäiset nuoret juopottelevat perjantai- ja viikonloppuiltaisin myöhään yöhön kaduilla.
      samoin he chattailevat yleisessä seurassa ollen vaarassa joutua väärien vaikutteiden alaisiksi.
      SYY EI OLE NÄIDEN VÄÄRIEN VAIKUTTEIDEN ANTAJIEN, VAAN VANHEMPIEN!!

• vaan

asioiden korjaamista.

• hood

mene suomen sex bar chatteihin,sielä on ainakin ihan hyvä meininki.

• "vaasalainen"

Olen ikävä kyllä kanssasi ihan samaa mieltä.

Nykyään kaupunkihuoneet ovat vonkauspaikkoja, senssipalstoja ja nuorten angstinpurkupaikkoja.

Voisi ylläpito ainakin kokeeksi laittaa vilkkaimpiin kaupunkeihin omat nuorten huoneet tai deittihuoneet. Jäisi keskustelijoille tilaa keskustella :)

• Keskustelua varten chattihuoneet on ei monet ylellä juttele kaapeissa se kolina käy kun juttu luistaa ..
        Itse höpöttelen mieluusti ylellä niitä näitä mistä nyt juttua sattuu tulemaan *Anteeksi itsekkkin syyllistynyt olenj sekoilemiseen yleisellä*
        Suodatin on keksitty jotta saa liiallisen höpötyksen ylellä pois ja hiljentäminenkin on joskus hyväksi havaittu.. Vai?
        Nuoret chattailevät siinä kuin muutkin mutta vonkaamista en mie ymmärrä.. Jokapaikkaan pitäisi saada olla tervetullut ja syyttelemmää ei kenenkään pitäisi toista ruveta ..
        Chat on joillekkin juttelu paikka toisille pelekkää seuran hakua ..
        rajako pitäisi saada siihen mitä jutellaa yleisellä kyllä siellä keskustelemaan kaikki mahtuu
        Kokeileppa suodatinta seuraavalla kerralla kun vihreäl juttelet toisenj kanssa ...

• Ellenix
        Doopie kirjoitti:

Keskustelua varten chattihuoneet on ei monet ylellä juttele kaapeissa se kolina käy kun juttu luistaa ..
        Itse höpöttelen mieluusti ylellä niitä näitä mistä nyt juttua sattuu tulemaan *Anteeksi itsekkkin syyllistynyt olenj sekoilemiseen yleisellä*
        Suodatin on keksitty jotta saa liiallisen höpötyksen ylellä pois ja hiljentäminenkin on joskus hyväksi havaittu.. Vai?
        Nuoret chattailevät siinä kuin muutkin mutta vonkaamista en mie ymmärrä.. Jokapaikkaan pitäisi saada olla tervetullut ja syyttelemmää ei kenenkään pitäisi toista ruveta ..
        Chat on joillekkin juttelu paikka toisille pelekkää seuran hakua ..
        rajako pitäisi saada siihen mitä jutellaa yleisellä kyllä siellä keskustelemaan kaikki mahtuu
        Kokeileppa suodatinta seuraavalla kerralla kun vihreäl juttelet toisenj kanssa ...

*hyvää yötä*

hymy ... (*&*)

• Ellenix kirjoitti:

*hyvää yötä*

hymy ... (*&*)

Hyvin piristää iltaa tommonen kommentti tai päivää en ees muista millo mie ton luin mut ajattelin kuitenkin kommentoida .. Päivänjatkeet :)

• Ellenix
        Doopie kirjoitti:

Hyvin piristää iltaa tommonen kommentti tai päivää en ees muista millo mie ton luin mut ajattelin kuitenkin kommentoida .. Päivänjatkeet :)

Piristävää hetkeä sinne missä oletkin,
        koska tahansa siellä oletkin :D

- juttu jostain - ei oma teksti - mutta en muista mistä ja milloin .. mutta jotenkin näin se meni :D

20v. tietää, ja tietää varmasti tietävänsä
        30v. tietää, mutta ei ole ihan varma
        40v. tietää, että on varmasti asioita, joita ei aiemmin tiennyt
        50v. tietää, että on 2kymppisenä tietänyt kaiken, ja nyt niin hemmetin vähän.

TieDä se :D Mukava Mies :D

Heippa.
        Hauskaa Lauantai - iltaa :D

Tiedätkös mitä, Siekii saat aina
        lempeän ystävällisen hymyn kasvoilleni :D

Kiitos Sinulle Hymystäni :D

• vai antaako...

olen jo ajat sitten ehdottanut ylläpidolle että lisäisivät kaupunkeihin myös ikäryhmät.
        vaasa on tosissaan hyvä esimerkkikaupunki siitä että tarvetta olisi.

• Ellenix
        vai antaako... kirjoitti:

olen jo ajat sitten ehdottanut ylläpidolle että lisäisivät kaupunkeihin myös ikäryhmät.
        vaasa on tosissaan hyvä esimerkkikaupunki siitä että tarvetta olisi.

Huomenta :-)

• kaupunkichatti

Mitä ihmettä tekee kaupunkisätillä? Voihan jokainen bongata omasta kaupungistaan porukkaa livenäkin; huutaa vaikka ikkunasta "juttuseuraa!"

• Ikkunarinssi

Miepä meenki heti kailottaan tuohon räppänään.Jotenki mulla on kummiski sellainen tunne et ainoo juttuseura minkä mie sieltä saan niin tulee valkosinisellä autolla missä on diskovalot katolla....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8580
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2449
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2251
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      37
      1995
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1737
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1390
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1147
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1033
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe