chateista

aikuinen mies

minua potuttaa, kun nuoriso valtaa jopa kaupunkichatit ja jutut ovat sen mukaisia.
siellä ei pääse vaihtamaan ajatuksia toisten aikuisten kanssa kaupungin menosta ja asioista.
sitten jos joskus huomauttaa, että saa täällä muutkin olla, niin alkavat syyttelemään ties mistä ja alkavat varsinkin luulemaan vaikka mitä.
siellähän esiintyy näitä aikuisia äijiä, jotka vokottelevat alaikäisiä tyttöjä, mutta he vaikuttavat olevan pelleileviä nuoria. samalla nämät pellet pilaavat ihan kunnollisten ja terveidenkin aikuisten miesten maineen.
itse olen jättänyt nämä pellechatit rauhaan. ikävä kyllä ne ovat menneet täysin pilalle nuorison käytöksen takia.

12

1592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinen mies

      Tilanne, että kaupunkichateissa, joihin ei ole mitään nimellistäkään pääsyehtoa, kuten ikä tai viiteryhmä, on kuin yleinen tori. siellä on porukkaa perheistä, teinitytöistä aikuisiin miehiin, vanhuksiin ja sairaisiinkin yksilöihin.
      SIKSI SINNE EI PITÄISI PÄÄSTÄÄ ALAIKÄISIÄ IHMISIÄ OLLENKAAN, VAAN VASTUU ON NÄIDEN HUOLTAJILLA.
      TAI SITTEN HUOLTAJIEN SEURASSA, KUTEN YLEISELLÄ TORILLAKIN TAI MISSÄ TAHANSA ULKONA.
      Ulkonahan liikkuu kaikenlaista porukkaa.
      no olen nähnyt, kuinka alaikäiset nuoret juopottelevat perjantai- ja viikonloppuiltaisin myöhään yöhön kaduilla.
      samoin he chattailevat yleisessä seurassa ollen vaarassa joutua väärien vaikutteiden alaisiksi.
      SYY EI OLE NÄIDEN VÄÄRIEN VAIKUTTEIDEN ANTAJIEN, VAAN VANHEMPIEN!!

      • vaan

        asioiden korjaamista.


    • hood

      mene suomen sex bar chatteihin,sielä on ainakin ihan hyvä meininki.

    • "vaasalainen"

      Olen ikävä kyllä kanssasi ihan samaa mieltä.

      Nykyään kaupunkihuoneet ovat vonkauspaikkoja, senssipalstoja ja nuorten angstinpurkupaikkoja.

      Voisi ylläpito ainakin kokeeksi laittaa vilkkaimpiin kaupunkeihin omat nuorten huoneet tai deittihuoneet. Jäisi keskustelijoille tilaa keskustella :)

      • Keskustelua varten chattihuoneet on ei monet ylellä juttele kaapeissa se kolina käy kun juttu luistaa ..
        Itse höpöttelen mieluusti ylellä niitä näitä mistä nyt juttua sattuu tulemaan *Anteeksi itsekkkin syyllistynyt olenj sekoilemiseen yleisellä*
        Suodatin on keksitty jotta saa liiallisen höpötyksen ylellä pois ja hiljentäminenkin on joskus hyväksi havaittu.. Vai?
        Nuoret chattailevät siinä kuin muutkin mutta vonkaamista en mie ymmärrä.. Jokapaikkaan pitäisi saada olla tervetullut ja syyttelemmää ei kenenkään pitäisi toista ruveta ..
        Chat on joillekkin juttelu paikka toisille pelekkää seuran hakua ..
        rajako pitäisi saada siihen mitä jutellaa yleisellä kyllä siellä keskustelemaan kaikki mahtuu
        Kokeileppa suodatinta seuraavalla kerralla kun vihreäl juttelet toisenj kanssa ...


      • Ellenix
        Doopie kirjoitti:

        Keskustelua varten chattihuoneet on ei monet ylellä juttele kaapeissa se kolina käy kun juttu luistaa ..
        Itse höpöttelen mieluusti ylellä niitä näitä mistä nyt juttua sattuu tulemaan *Anteeksi itsekkkin syyllistynyt olenj sekoilemiseen yleisellä*
        Suodatin on keksitty jotta saa liiallisen höpötyksen ylellä pois ja hiljentäminenkin on joskus hyväksi havaittu.. Vai?
        Nuoret chattailevät siinä kuin muutkin mutta vonkaamista en mie ymmärrä.. Jokapaikkaan pitäisi saada olla tervetullut ja syyttelemmää ei kenenkään pitäisi toista ruveta ..
        Chat on joillekkin juttelu paikka toisille pelekkää seuran hakua ..
        rajako pitäisi saada siihen mitä jutellaa yleisellä kyllä siellä keskustelemaan kaikki mahtuu
        Kokeileppa suodatinta seuraavalla kerralla kun vihreäl juttelet toisenj kanssa ...

        *hyvää yötä*

        hymy ... (*&*)


      • Ellenix kirjoitti:

        *hyvää yötä*

        hymy ... (*&*)

        Hyvin piristää iltaa tommonen kommentti tai päivää en ees muista millo mie ton luin mut ajattelin kuitenkin kommentoida .. Päivänjatkeet :)


      • Ellenix
        Doopie kirjoitti:

        Hyvin piristää iltaa tommonen kommentti tai päivää en ees muista millo mie ton luin mut ajattelin kuitenkin kommentoida .. Päivänjatkeet :)

        Piristävää hetkeä sinne missä oletkin,
        koska tahansa siellä oletkin :D

        - juttu jostain - ei oma teksti - mutta en muista mistä ja milloin .. mutta jotenkin näin se meni :D

        20v. tietää, ja tietää varmasti tietävänsä
        30v. tietää, mutta ei ole ihan varma
        40v. tietää, että on varmasti asioita, joita ei aiemmin tiennyt
        50v. tietää, että on 2kymppisenä tietänyt kaiken, ja nyt niin hemmetin vähän.

        TieDä se :D Mukava Mies :D

        Heippa.
        Hauskaa Lauantai - iltaa :D

        Tiedätkös mitä, Siekii saat aina
        lempeän ystävällisen hymyn kasvoilleni :D

        Kiitos Sinulle Hymystäni :D


      • vai antaako...

        olen jo ajat sitten ehdottanut ylläpidolle että lisäisivät kaupunkeihin myös ikäryhmät.
        vaasa on tosissaan hyvä esimerkkikaupunki siitä että tarvetta olisi.


      • Ellenix
        vai antaako... kirjoitti:

        olen jo ajat sitten ehdottanut ylläpidolle että lisäisivät kaupunkeihin myös ikäryhmät.
        vaasa on tosissaan hyvä esimerkkikaupunki siitä että tarvetta olisi.

        Huomenta :-)


    • kaupunkichatti

      Mitä ihmettä tekee kaupunkisätillä? Voihan jokainen bongata omasta kaupungistaan porukkaa livenäkin; huutaa vaikka ikkunasta "juttuseuraa!"

      • Ikkunarinssi

        Miepä meenki heti kailottaan tuohon räppänään.Jotenki mulla on kummiski sellainen tunne et ainoo juttuseura minkä mie sieltä saan niin tulee valkosinisellä autolla missä on diskovalot katolla....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe