Siis mitä se tarkoittaa?
Rekkalesbo = ?
5
7178
Vastaukset
- mixu
Mul ainaki tulee rekkalesbosta mieleen joku sellanen siilitukkainen miesmäinen nainen. :D niin ja lesbo jolla on rekka xD
- lesbo-lepakko-leppis
on kuormurikortti, mutta käytän meikkiä ja hameita. olenko rekkis? Ei vaan, se on ruma määritelmä, ja siilitukkaiset naiset on tosi ok! :D Kamalaa kuinka lesbojenkin joukossa vallitsee niin kauheat vastakkainasettelut. femmet vs butch, rekkikset pieni vastenmielinen alaryhmä, ja vielä bi-seksuaalit. Nehän on kaikkein pahimpia!
Löysättäisiin kaikki niitä vanteita päässä ja todettaisiin vain että hei, mä tykkään naisista, tykkäätkö säkin? Naiset on ihania!
- ...on sellainen..
..ylipainoinen kaljamahainen keski-ikäinen nainen, jolla on permanentatut polkkamittaiset hiukset. Ei tunnista sanaa dödö, ei meikkaa ja harvemmin peseytyykään. Löydät esson baarista ja tunnistat heti.
Että näin, eikä sit kannata vetää herneitä; olen itse rekkakuski ja taidan olla juuri edellisen vastakohta..
Mutta näin moni ajattelee. Joskus minäkin yhdyn ajatukseen, se on osittain aivan totta, mutta poikkeus vahvistaa säännön.- dddddd
kategoriat on sieltä itsestään. itse en survo ketään minnekään. rakastan kaikkia. ihmiseen rakastutaan, ei sukupuoleen. tai näin ainakin itselläni.
- DaShelli
dddddd kirjoitti:
kategoriat on sieltä itsestään. itse en survo ketään minnekään. rakastan kaikkia. ihmiseen rakastutaan, ei sukupuoleen. tai näin ainakin itselläni.
Vedin "oletko mies vai nainen?" -kyselyn ja tulokseksi tuli:
Rekkalesbo.
Nainen. Lihava, mahdollisesti lesbo. Feministi ja vihaa miehiä. Pukeutuu miesten vaatteisiin ja piereskelee julkisesti. Äijämäinen ja on töissä mahdollisesti raksalla yms Ruoka: Pihvi Juoma: Kalja Silmienväri: Sinivihreä Paino: Yli 90kg Sukupuoli: Nainen Harrastukset: Painonnosto Miesihanne: Todennäköisesti pitää naisista. Hiustenväri: Juurikasvua lukuunottamatta punertava
(Oikeasti olen 21w/189cm/71kg alkoholisoitunut melko hyvännäköinen miehenalku seurustelusuhteessa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592