Voiko ärsyttävämpää radiojuontajaa enää olla ? Parina aamuna tällä viikolla olen sen mölötystä radiosta kuunnellut... vähän aikaa, kun ei sen typeriä juttuja jaksa kauaa kuunnella. Luuleekohan se oikeesti olevansa hauskakin ? Ne sen ns. "ajatelmat" on kyllä järkyttävän kaameita.
Muut Iskelmän juontajat ovatkin ihan jees, mutta tuo Timo Virkkula saa lähinnä sappeni kiehumaan.
Iskelmän Timo Virkkula
20
2341
Vastaukset
- Katinka
Mua kans ärsyttää se jotenkin. Sillä on niin idiootteja juttuja ja sitten se aina nauraa niille itse.
- ???!
...radiotoimittaja nauraa omille typerille jutuilleen ja on yhtä ärsyttävä kuin T.V. Mistä johtunee?
- rita
Timohan on hyvä.Aamun pelastus,kivaa jutustelua ja miellyttävä ääni.Paras.Sen sijaan Koriseva sais painua sinne ainaiselle "takavasemmalleen"ja myös jäädä sinne.Tekopirteä omille "mukahauskoille" jutuilleen hörähtelevä. Ja Piian peilit on vihonviimeistä turhanpäiväistä pälpätystä.Muut ovat ok.paitsi että Ahonlaita saisi opetella puhumaan hitaammin ja selkeämmin.
- Aurinko
Voisiko aamu todellakaan paremmin alkaa, kuin kuuntelemalla Virkkulaa radiosta!! Ehdottomasti paras!! Ja aivan älyttömän söpö ja mukava mies!! Muutaman kerran ollut juttusilla Iskelmän tapahtumissa! =)
Aurinko kirjoitti:
Voisiko aamu todellakaan paremmin alkaa, kuin kuuntelemalla Virkkulaa radiosta!! Ehdottomasti paras!! Ja aivan älyttömän söpö ja mukava mies!! Muutaman kerran ollut juttusilla Iskelmän tapahtumissa! =)
SÖPÖ??? Ärsyttävän näköinen pallinaama.
- minä
Aamut ei olisi mitään ilman Timon hauskaa jutustelua ja sitä mahtavaa ääntä!! Sen Korisevan saisi lähettää niin kauas kun pippuri kasvaa, ei tosiaan jaksa kuunella!!!
PS: JUSTIINAX kannattais varmaan hankkia elämä,
ajattelin vaan että oot joka jutussa mukana ja enimmäkseen tappelemassa. EI MILLÄÄN PAHALLA, eli ei tarvi aloittaa riitaa tästäki... minä kirjoitti:
Aamut ei olisi mitään ilman Timon hauskaa jutustelua ja sitä mahtavaa ääntä!! Sen Korisevan saisi lähettää niin kauas kun pippuri kasvaa, ei tosiaan jaksa kuunella!!!
PS: JUSTIINAX kannattais varmaan hankkia elämä,
ajattelin vaan että oot joka jutussa mukana ja enimmäkseen tappelemassa. EI MILLÄÄN PAHALLA, eli ei tarvi aloittaa riitaa tästäki...No en ole haastamassa mitään riitaa kenenkään kanssa. Timo Virkkulasta saa kukin pitää ihan vapaasti, mutta mua hänen höpötyksensä ärsyttää.
Sensijaan se Toni Lund, jonka joku tuossa mainitsikin on kyllä hyvä. Paras niistä juontajista mielestäni. Se ei turhia hösää eikä häslää.- rita
Justiinax kirjoitti:
Tosi söpön näköinen sekä hyvä juontaja. ;D
- minä
Justiinax kirjoitti:
No en ole haastamassa mitään riitaa kenenkään kanssa. Timo Virkkulasta saa kukin pitää ihan vapaasti, mutta mua hänen höpötyksensä ärsyttää.
Sensijaan se Toni Lund, jonka joku tuossa mainitsikin on kyllä hyvä. Paras niistä juontajista mielestäni. Se ei turhia hösää eikä häslää.Mielipiteensä kullakin, toiset tykkää ja toiset ei voi sietää. Tämä Toni on vissiin aika tuore juontaja, ajattelin vaan kun on aika outo nimi vielä meikäläiselle??? Juontaa varmaan iltaisin kun ei tule silloin paljon kuunneltua iskelmää!!
minä kirjoitti:
Mielipiteensä kullakin, toiset tykkää ja toiset ei voi sietää. Tämä Toni on vissiin aika tuore juontaja, ajattelin vaan kun on aika outo nimi vielä meikäläiselle??? Juontaa varmaan iltaisin kun ei tule silloin paljon kuunneltua iskelmää!!
Mä en kans oikein tiedä, että kuinka kauan se Toni Lund on Iskelmässä ollut juontamassa, kun en Iskelmää niin paljon kuuntele, mutta mun mielestä hän juotaa aina sillai iltapäivisin.
- KUN NAURATTAA
Justiinax kirjoitti:
HALUAISINPAHAN NÄHDÄ MINKÄ NÄKÖINEN PALLINAAMA NIMIERKKI JUSTIINAXXXXXXX:N TAAKSE PIILOUTUU.KAIKKITIETÄVÄ TYPERYSKÖ??????VARAA HAUKKUA MUITA???
- QueenOfTheDawn
Iskelmän kaikki juontajat ovat kukin tavallaan ei niin mieluisia kuunnella. Mikähän siinä on. Yleensä iskelmiä soittavilla kanavilla ei löydy sellaista värikästä ja mukavaa persoonaa. Tuntuu kuin kaikki tekisivät siellä työtään vaan pakosta.
- PPPPPP
TIMO ON IHAN O.K.MUTTA TONI LUNDIN ÄÄNI ON.....IHANA!!!SE SIJAAN TAURUN URHEILUSELOSTUS IHAN PEESTÄ.SILLOIN KANAVA KÄÄNTYY TOISAALLE!
- rita
Siis Tauru on todella kammottavaa kuunneltavaa.Sellainen kimittävä "urheiluselostajamainen"ääni ja tosi typerät jutut.Mut kuten sanoit,kanava pitää silloin vaihtaa tai sulkea,en vaan ymmärrä mitä ihmettä varten iskelmäkanavallekin pitää tunkea urheilua.Muutenkin sitä tulee joka tuutista.
- ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
VIRKKULAN TIMO ON KAIKKEIN PARAS JUONTAJA TUOLLA ISKELMÄSSÄ! MUTTA JUSTIINAXULLA JOHTUU TUO ASENNE VARMAAN SIITÄ KUN JUSTIINAX EI YMMÄRRÄ HUUMORIA.
Kyllä mä huumoria ymmärrän ,muttaen tuota Virkkulaa. Se on vaan niin Ä-R-S-Y-T-T-Ä-V-Ä ,kun se maiskuttaa sitä suutaan ja ne sen ajatelmat jota se aina aamuisin kertoo saa mut näkemään punaista, kun se yrittää olla hauska olematta sitä oikeesti.
Silloin se on ainoastaan hauska, kun ei yritä olla sitä, eli kun vahingossa möläyttää jotain hassua. Esim yks päivä se sanoi Mamban laulusolistia Tero Vaaraa vahingossa Tero Mambaksi :)
- Telegrammi
paljon auta, jos täällä suomessa valittaa jostain juontajasta.
Laittakaa risut ja ruusut ko. radion palautepostiin. - rita
Toinen hyvä Virkkulan lisäksi on minusta Radionovan Ile Jokinen,vähän samantyylistä leppoisaa meininkiä.
- Eka
Timoa en ole usein kuunnellut, mutta Radio Ekan toimittajat on aika hauskoja ja kivoja kuunnella..olikohan Kari ja Terttu, en ole ihan varma. Taitavat toimia ruotsin puolella..tosi hauskoja!
- huippu!
Minusta Timo on just huippu radiojuontaja!!Tosi hauskoja ja välillä aika älyttömiäkin juttuja kertova mies ja ihana,miellyttävä ääni:)Ja ihan miellyttävän näköinenkin..Ois kiva tavata Timo joskus!!Toni Lundillakin on ihan kiva ääni,mutta muuten aika mitäänsanomaton juontaja,ei erotu millään lailla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197586Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista796866- 955294
- 524695
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494316- 2364269
- 444205
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283988- 593123
- 482596