Cherry

Mii

Myymmekö nykyisen asuntomme vai tulemmeko laittamaan sen vuokralle?

Jos jälkimmäinen, tuleeko vuokralaiseksi mahdollisesti eräs tuttu pariskunta?

Millaisen asuntotontin saamme ja koska?

4

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta näyttäisi siltä, että laitatte asuntonne vuokralle ainakin aluksi, mutta tämä tuttu pariskunta ei kuitenkaan lopulta tule siihen asumaan - heitä arveluttaa asettua tuttujen 'valvovan silmän alle' ja etsivät mieluummin asunnon muualta.

      Asuntotontti löytynee lähimmän vuoden aikana uudelta, ehkä vielä kaavoittamattomalta alueelta - se ei kyllä liene mikään halpa, eli harkitkaa tarkkaan, haluatteko varmasti asettua alueelle pysyvästi! Tosin halvempiakin lienee juuri nyt vaikea löytää..

      Onnea asuntoasioihinne toivottelen.. :)

      • vielä...

        Kiitos Cherry :) Yksi vaihtoehto on myös, että nämä läheiset tutut ostavat asuntomme, eli käykö niin vai myymmekö kuitenkin lopulta asunnon ulkopuoliselle? Entä muuten, löytyykö helposti ostajia?


      • vielä... kirjoitti:

        Kiitos Cherry :) Yksi vaihtoehto on myös, että nämä läheiset tutut ostavat asuntomme, eli käykö niin vai myymmekö kuitenkin lopulta asunnon ulkopuoliselle? Entä muuten, löytyykö helposti ostajia?

        Asunnon myynti tutuillenne on todennäköisempää kuin sen vuokraaminen, mutta jotenkin minusta kuitenkin vaikuttaa siltä, että he lopulta jäävät ulos tästä kuviosta oltuaan siinä jonkin aikaa mukana potentiaalisina ostajaehdokkaina. Ostajia näyttäisi joka tapauksessa löytyvän, näen asuntonne olevan hyvällä ja halutulla paikalla ja sopivan kokoinen monen makuun. Turvallisin mielin voitte mielestäni olla, ei tämä asunto käsiinne jää kun myynnin tai vuokraamisen aika tulee!

        Aurinkoa edelleen.. :)


      • Mii...
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Asunnon myynti tutuillenne on todennäköisempää kuin sen vuokraaminen, mutta jotenkin minusta kuitenkin vaikuttaa siltä, että he lopulta jäävät ulos tästä kuviosta oltuaan siinä jonkin aikaa mukana potentiaalisina ostajaehdokkaina. Ostajia näyttäisi joka tapauksessa löytyvän, näen asuntonne olevan hyvällä ja halutulla paikalla ja sopivan kokoinen monen makuun. Turvallisin mielin voitte mielestäni olla, ei tämä asunto käsiinne jää kun myynnin tai vuokraamisen aika tulee!

        Aurinkoa edelleen.. :)

        Kiitos vielä, kun katsoit!
        Uskoisin että siinä käy lopulta noin. Kiva kuulla että ostajia ainakin löytyy. Asunto on myös juurikin kuvaamasi kaltainen ja hyvällä paikalla. Eli ei tarvitse sitten huolehtia..

        Aurinkoa sinullekkin!:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe