Acerin huolto..

Jeppe

Onko muilla kokemusta acerin huollon toimimattomuudesta ja pitkistä huolto reissuista??
Itse laitoin koneen DVD-aseman toimimattomuuden vuoksi huoltoon ja odotellut sitä jo kolme viikkoa, ja kukaan ei tiedä milloin se voisi olla mahdollista saada takaisin.. Ottaa kyllä pattiin!!

9

1466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma Acerini kävi keväällä huollossa hajonneen kovalevyn takia. Hommien nopeuttamiseksi pyysin Acerin tuesta puhelimitse RMA-koodin ja vein koneen itse Powermillille (Acerin takuuhuoltaja). Sain paikan päällä arvioksi pari viikkoa, mutta noutoilmoitusta ei tullut. Soitin Powermillille ja sain vastauksen, että olivat joutuneet vaihtamaan koko emolevyn ja odottivat edelleen tilattua varaosaa. Arvio ylimääräisestä odotuksesta oli viikko, ja se piti. Omalla kohdallani ei mitään valittamista.

• Ongelmia on

No joo, mulla näyttäis olevan itse asiassa ihan sama ongelma: Acerin läppäri ja DVD-asema reistailee. Hiljaista on toisella puolella ollut...

• Reca

huollon ongelma on se, että heillä ei ole varastossa paljonkaan komponentteja, vaan joutuvat aina tilaamaan kulloisenkin vaihdettavan osan. Ja aikaahan siinä tärväytyy.
      Itse odottelin virtakytkimen vaihtamista nelisenviikkoa?
      Suurin osa tuosta ajasta odoteltiin sitä kytkintä saapuvaksi maahan?

Muuten kyllä hommassa ei ollut mitään valittamista, myös laittamiini sähköpostauksiin vastattiin nopeasti ja asiallisesti.

• AM Tiainen

Aika huono tekosyy tuo pieni varasto. Kyllä tuolla Acerilla on tuo logistiikka kusee pahemman kerran.

Itselläni on ollut Applen kannettavia (toisessa oli näyttö laikukas joka vaihdettiin sen takia kokonaan uuteen ja toisessa oli virranottaja osittan hajalla, akku ei ladannut mutta toimi verkkovirralla) ja niiden huoltoajat ovat olleet aina noin viikon vaikka osat on jouduttu tilaamaan Hollannista jossa Applella on keskusvarasto että huoltokeskus. Itse olen käyttänyt suomen virallista huoltoa eli Machuolto Oy. Itse osat Machuolto saa yleensä noin 1-3 päivässä.

Noinkin ison firman kuin Acerin luulisi panostavan tuon huollon toimivuuteen mutta näyttää olevan niin että halvalla ei saa hyvää. Halpojahan nuo koneet on ja näköjään yhtä halvasti tuo huoltokin on toteutettu.

• Remppa.

voihan sitä pitää vaikka ylimääräsen kesäloman jos työkalu on remontissa kuukauden, kunhan ei ole kovin montaa kertaa vuodessa.

• Kone työkäytössä
        Remppa. kirjoitti:

voihan sitä pitää vaikka ylimääräsen kesäloman jos työkalu on remontissa kuukauden, kunhan ei ole kovin montaa kertaa vuodessa.

Tässä taas näemme, että on turha ostaa Acerin kaltaista halpaa romua, Laatu kyllä maksaa,joten kannattaa satsata kunnon laitteisiin, joihn saa huoltoa jopa Suomesta, eipähän urakat kuse. (Itsekin Aceriin erehtynyt, mutta se ei onneksi ollut työhön tarkoitettu)

Usein näillä palstoilla puhutaan vain hinnoista, mutta mahdollisen huollon toimimisesta ei puhuta yleensä mitään. Kuitenkin kone saattaa joskus olla epäkunnossa.

Onkos kellään kokemusta takuista, jotka lupaavat koneen olevan kunnossa 3 työpäivän sisällä? Toimiiko se todella, vai onko vain mainoskikka?

• Ei koskaan enää ACER

huoltoa edes olemassa? Pöytäkoneestani hajosi näppäimistä ( hankittu toukokuussa 05) lisäksi CD-asema huusi kuin sikaa tapettaisiin . He halusivat koko koneen sinne tutkittavaksi, vaikka se toimi USB-näppäimillä. Jos tiesin, että kone jää asumaan sinne yli kahdeksi viikoksi, niin olisi ostanut uudet näppäimet. Nyt se kuulemma seisoo Saksassa ja odottaa osaa Englannista. Pitäneekö edes paikkaa, vai onko se jonkinlainen tekosyy sille, että ei ole hommia hoidettu Suomessa.

• Jeppe

Vihdoin sitten kun kone tuli takaisin huollosta 4 viikon huollon jälkeen, olin jälleen pettynyt. Kokeilin konetta ja totesin että se toimii silloin kun huvittaa. Soitin suoraan acerin huoltopäällikölle ja keskustelin kiivaasti koneesta ja huolloista hänen kanssaan. Sovimme että kun laitan koneen jälleen huoltoon se tulisi minulle takaisin viimeistään perjantaina eli tänään. Jolloin huoltoreissu olisi kestänyt vain viikon.. Mutta jälleen petyin lupauksiin joita minulle annettiin. Kone tuleekin vasta ensiviikolla, ehkä... Saapa nähdä onko koneessani edes huoltopäällikön lupaamaa lisämuistia, jonka hän lupasi korvaukseksi venyneistä huolloista, epäilyttää kyllä... Olen omistanut koneen 1,5 kuukautta jonka ajan se onkin melkeinpä ollut huollossa. Mielestäni tämä on jo naurettavaa toimintaa. Asiakaspalvelusta ei kannata acerin kohdalla puhua mitään, koska sitä ei mielestäni ole. Ajattelin ilmaista asiani täällä jotta saisin tietää onko minulla kohtalotovereita paljonkin, vai olenko vain yksittäistapaus....??

• joo

Oma ollu huolossa viis viikkoo.
      Paska koko laitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3802
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3010
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2931
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      2003
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1136
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      959
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      930
    Aihe