ei jokereilla ole tällä pelillä mitään asiaa pleioff peleihin.. jos ei joukkue pysty voittamaan ilman huippu maalivahtia niin joku on todellakin pielessä.. miksi jokerien valmennusjohto edes rakensi joukkueen yhden miehen varaan kun tiesi että aina on riski että thomas lähtee?? olen jokerifani henkeen ja vereen haluan jokerien voittoa mutta ei pelejä ole enään mitään intoa katsoa kun siitä puuttuu kokonaan ilo pelata.. minun mielestäni jokereilla ei tällä pelillä ole mitään asiaa pudotuspeleihin.. turha luulo.. mielipiteitä???
Vastaukset 3
- ......
no kausihaa vasta vierähti käyntiin, eli odotellaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Kyllähää nuo jokerien pelit on ollu aika rämpimistä mutta toivotaan, että suunta olisi ylöspäin ja paljon.
- Hockeyfan
Jos maalivahti on huono niin joukkuekin on huono. Toi Jenkkivahti ei kauaa muuten tuu pysymään täällä. Äijä on nyt jo imassut 3 kiekkoa selkänsä taakse Kärppiä vastaan ja peliä vasta pelattu 13 min. ekaa erää.
Koko joukkueella on aika iso apina selässä. Immonenkin tulee muuten sitten saamaan fudut jos tästä tulee kymmenen ottelun tappioputki. Se on tosiasia Hjallista ei tyydytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 52605
- 43585
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136528Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525