Kaija Koo eroaa!

silu88

tietääköhän kukaan syitä eron taustalla?

115

51336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      Se syy olen minä;)

      • silu88

        valloittanut Kaijan sydämmen vai? ;)


      • ero

        on yksityinen asia...mitä vittua se meille muille kuuluu miksi kaija koo eroaa...pidetään huolta omista murheistamme...niitähän riittää..???.. !!!


      • BadBoy

        Oletko jo laskennut valmiiksi tulevan kassavirran?


      • erikalervo

        syön kohta makaronilaatikkoa


      • jammari

        OLET SIIS BASISTI?


      • sepe
        ero kirjoitti:

        on yksityinen asia...mitä vittua se meille muille kuuluu miksi kaija koo eroaa...pidetään huolta omista murheistamme...niitähän riittää..???.. !!!

        Vittu noita lehtiä.Oli iltiksessä oikein etusivulla.Ketä helvettiä kiinnostaa Kaija Koon
        asiat.


      • ---------------------------...
        ero kirjoitti:

        on yksityinen asia...mitä vittua se meille muille kuuluu miksi kaija koo eroaa...pidetään huolta omista murheistamme...niitähän riittää..???.. !!!

        se juttu sei oikestan kuulu meille niipä nii jokainen teke se


      • mutta
        ero kirjoitti:

        on yksityinen asia...mitä vittua se meille muille kuuluu miksi kaija koo eroaa...pidetään huolta omista murheistamme...niitähän riittää..???.. !!!

        ihmisiä kiinnostaa toisten yksityiselämä.YÄK!


      • enkeli79
        sepe kirjoitti:

        Vittu noita lehtiä.Oli iltiksessä oikein etusivulla.Ketä helvettiä kiinnostaa Kaija Koon
        asiat.

        Ehkäpä kuules faneja kiinnostaa miten Kaijalla menee!Ei mua esim kiinnosta sellaisten julkkiksien elämänmeno joista en välitä tai joiden musiikkia en kuuntele.Itse olen Kaija Koon musiikin ystävä,ja varmasti kiinnostaa miten hänellä menee.
        Ei Kaija ja Markku ole ainoa julkkispari ketkä eroaa.JA EI OLE MEIDÄN TEHTÄVÄ MIETTIÄ MIKÄ TULI.
        Voin hyvin kuvitella että suhde on koetuksilla kun toinen paljon pois ja yhteistä aikaa ei paljon jää.Ja kun sitä vähän on;silloin ei aina jaksa suhdetta hoitaa.On väsynyt ja haluaa levätä.Kyllähän se on yleistä joka suhteessa jos on toinen paljon pois.


      • oonjjjjooo
        enkeli79 kirjoitti:

        Ehkäpä kuules faneja kiinnostaa miten Kaijalla menee!Ei mua esim kiinnosta sellaisten julkkiksien elämänmeno joista en välitä tai joiden musiikkia en kuuntele.Itse olen Kaija Koon musiikin ystävä,ja varmasti kiinnostaa miten hänellä menee.
        Ei Kaija ja Markku ole ainoa julkkispari ketkä eroaa.JA EI OLE MEIDÄN TEHTÄVÄ MIETTIÄ MIKÄ TULI.
        Voin hyvin kuvitella että suhde on koetuksilla kun toinen paljon pois ja yhteistä aikaa ei paljon jää.Ja kun sitä vähän on;silloin ei aina jaksa suhdetta hoitaa.On väsynyt ja haluaa levätä.Kyllähän se on yleistä joka suhteessa jos on toinen paljon pois.

        koon äijä on sanoittanut ja säveltänyt kaikki sen kappaleet ja ne onkin 20v ollu samanlaisia, ero on varmasti johtunut kyllästymisestä..;;)))
        siihen ja siihen ja siihenkin...


      • Jesse, 16vee

        Ootko Teemu? ;)


      • OLEN KUULLUT

        Eivät ole uskollista tyyppiä kumpikaan...


      • olet
        OLEN KUULLUT kirjoitti:

        Eivät ole uskollista tyyppiä kumpikaan...

        moista kuullut, kerroppa.


    • Minä

      Muistan kuinka Kaija esiintyi Maukka Perusjätkän videolla seksialusvaatteissa joskus yli 20 vuotta sitten...

      • "vanhus"

        taidatkin olla ainoa päälle 20 v sitten tällä palstalla :)) lapset täällä näköjään keskustelee keskenään viisaita!
        no eron syyt...hmmmm....yksi voisi olla tuo kaijan perusmollivoittoinen luonne. kuinkahan monta masennuskautta tässä on jo lehdissä ollut hänellä esillä. ehkä se mies ei jaksanut enää pysyä taustavoimana ja "kantaa" vaimoaan menestyksestä toiseen?? tiedä näistä sitten, ehkä ne syyt selvitellään lehdissä myös myöhemmin?
        harmin paikka, tuntui parilla menevän kuitenkin suht kivasti. mikähän liitto tässä maailman menossa kestää?


      • eva
        "vanhus" kirjoitti:

        taidatkin olla ainoa päälle 20 v sitten tällä palstalla :)) lapset täällä näköjään keskustelee keskenään viisaita!
        no eron syyt...hmmmm....yksi voisi olla tuo kaijan perusmollivoittoinen luonne. kuinkahan monta masennuskautta tässä on jo lehdissä ollut hänellä esillä. ehkä se mies ei jaksanut enää pysyä taustavoimana ja "kantaa" vaimoaan menestyksestä toiseen?? tiedä näistä sitten, ehkä ne syyt selvitellään lehdissä myös myöhemmin?
        harmin paikka, tuntui parilla menevän kuitenkin suht kivasti. mikähän liitto tässä maailman menossa kestää?

        neuvosto liitto?


      • nato nato
        "vanhus" kirjoitti:

        taidatkin olla ainoa päälle 20 v sitten tällä palstalla :)) lapset täällä näköjään keskustelee keskenään viisaita!
        no eron syyt...hmmmm....yksi voisi olla tuo kaijan perusmollivoittoinen luonne. kuinkahan monta masennuskautta tässä on jo lehdissä ollut hänellä esillä. ehkä se mies ei jaksanut enää pysyä taustavoimana ja "kantaa" vaimoaan menestyksestä toiseen?? tiedä näistä sitten, ehkä ne syyt selvitellään lehdissä myös myöhemmin?
        harmin paikka, tuntui parilla menevän kuitenkin suht kivasti. mikähän liitto tässä maailman menossa kestää?

        nato.


      • Minä
        "vanhus" kirjoitti:

        taidatkin olla ainoa päälle 20 v sitten tällä palstalla :)) lapset täällä näköjään keskustelee keskenään viisaita!
        no eron syyt...hmmmm....yksi voisi olla tuo kaijan perusmollivoittoinen luonne. kuinkahan monta masennuskautta tässä on jo lehdissä ollut hänellä esillä. ehkä se mies ei jaksanut enää pysyä taustavoimana ja "kantaa" vaimoaan menestyksestä toiseen?? tiedä näistä sitten, ehkä ne syyt selvitellään lehdissä myös myöhemmin?
        harmin paikka, tuntui parilla menevän kuitenkin suht kivasti. mikähän liitto tässä maailman menossa kestää?

        Muistan myös nähneeni joku vuosi sitten jonkun juorulehden kannen missä oli jotain Kaijan aviokriisistä, näköjään ero sitten kuitenkin tuli.
        Ja muistanpa jonkun tv-ohjelmankin, Hotelli Soinnun(?) missä pariskunta oli mukana ja tämä Impiö oli kuin suoraan sängystä repäisty; parransänki, rasvainen tukka ja päälläkin taisi olla jotain aluspaidan näköistä...hiukan ihmetytti että kehtasi niin siivottomana esiintyä.

        Ehkä Kaijaa on alkanut menokenkä pakottaa, mutta miestä ei ole asia innostanut...?


      • Ellenix
        "vanhus" kirjoitti:

        taidatkin olla ainoa päälle 20 v sitten tällä palstalla :)) lapset täällä näköjään keskustelee keskenään viisaita!
        no eron syyt...hmmmm....yksi voisi olla tuo kaijan perusmollivoittoinen luonne. kuinkahan monta masennuskautta tässä on jo lehdissä ollut hänellä esillä. ehkä se mies ei jaksanut enää pysyä taustavoimana ja "kantaa" vaimoaan menestyksestä toiseen?? tiedä näistä sitten, ehkä ne syyt selvitellään lehdissä myös myöhemmin?
        harmin paikka, tuntui parilla menevän kuitenkin suht kivasti. mikähän liitto tässä maailman menossa kestää?

        En mie tiedä mistään kausista,
        kun en lue juorulehtiä.

        Oliko ne hänen itsensä antamia haastatteluja?

        OOkkonää varma ??

        (*&*)
        KeskusTelleN


      • Ellenix
        Minä kirjoitti:

        Muistan myös nähneeni joku vuosi sitten jonkun juorulehden kannen missä oli jotain Kaijan aviokriisistä, näköjään ero sitten kuitenkin tuli.
        Ja muistanpa jonkun tv-ohjelmankin, Hotelli Soinnun(?) missä pariskunta oli mukana ja tämä Impiö oli kuin suoraan sängystä repäisty; parransänki, rasvainen tukka ja päälläkin taisi olla jotain aluspaidan näköistä...hiukan ihmetytti että kehtasi niin siivottomana esiintyä.

        Ehkä Kaijaa on alkanut menokenkä pakottaa, mutta miestä ei ole asia innostanut...?

        Hänen tyylinsä on julkisuuteen aika "laimeahko", mutta uskon että hänen tapansa ¤/esiintyä on tietoinen... (*&*)


      • Onks tietoo
        Minä kirjoitti:

        Muistan myös nähneeni joku vuosi sitten jonkun juorulehden kannen missä oli jotain Kaijan aviokriisistä, näköjään ero sitten kuitenkin tuli.
        Ja muistanpa jonkun tv-ohjelmankin, Hotelli Soinnun(?) missä pariskunta oli mukana ja tämä Impiö oli kuin suoraan sängystä repäisty; parransänki, rasvainen tukka ja päälläkin taisi olla jotain aluspaidan näköistä...hiukan ihmetytti että kehtasi niin siivottomana esiintyä.

        Ehkä Kaijaa on alkanut menokenkä pakottaa, mutta miestä ei ole asia innostanut...?

        Niin olivatko he siis naimisissa vai avoliitossa?


      • Koija Kaa
        Onks tietoo kirjoitti:

        Niin olivatko he siis naimisissa vai avoliitossa?

        tai onhan se avioliitto vieläkin, tuskin eroavat ollenkaan!


    • Paavo Pönttö Paskalehdestä

      Eron syyt eivät kuulu sinulle millään tavalla.

      • Absoluutti

        Lähtisin minäkin vetämään, jos joutuisi sen naisen vinkunaa kuuntelemaan alvariinsa. Autoradioni käännän aina toiselle kanavalle kun ne alkaa vikistä jotain niistä sadoista samanlaisista joiuistaan.


      • teen minäkin
        Absoluutti kirjoitti:

        Lähtisin minäkin vetämään, jos joutuisi sen naisen vinkunaa kuuntelemaan alvariinsa. Autoradioni käännän aina toiselle kanavalle kun ne alkaa vikistä jotain niistä sadoista samanlaisista joiuistaan.

        Mitä siinä sanottiin? Suosikki-laulaja? Kenen???


      • on tehny
        Absoluutti kirjoitti:

        Lähtisin minäkin vetämään, jos joutuisi sen naisen vinkunaa kuuntelemaan alvariinsa. Autoradioni käännän aina toiselle kanavalle kun ne alkaa vikistä jotain niistä sadoista samanlaisista joiuistaan.

        Ne sattuu olemaan Kaijan miehen tekemiä biisejä. Kaikki!


      • Hah
        on tehny kirjoitti:

        Ne sattuu olemaan Kaijan miehen tekemiä biisejä. Kaikki!

        Sillä on sellainen kone, että se vain sekoittaa sointuja ja sanoja uudelleen ja uudelleen. Sitten se on taas "uusi laulu".


      • mitä muka oot??
        on tehny kirjoitti:

        Ne sattuu olemaan Kaijan miehen tekemiä biisejä. Kaikki!

        Mitä sä muka siitä tiedät....ne on kummankin tekimiä biisejä. Tiedän kun oon kuunnellut joka ikisen biisin ja tiedän sen! Kaija itse on kertonut sen mulle..


      • milläs estät....

        PEELO-PÖNTTÖ.


      • elekku

        !!!


      • Lokakuun maa
        Absoluutti kirjoitti:

        Lähtisin minäkin vetämään, jos joutuisi sen naisen vinkunaa kuuntelemaan alvariinsa. Autoradioni käännän aina toiselle kanavalle kun ne alkaa vikistä jotain niistä sadoista samanlaisista joiuistaan.

        se aviomies ollut mukana ellei sitten peräti nikkaroinutkin niitä lauluja?


      • .,.,.,

        Jos on kuuloaisti kunnossa.


      • Ellenix
        Absoluutti kirjoitti:

        Lähtisin minäkin vetämään, jos joutuisi sen naisen vinkunaa kuuntelemaan alvariinsa. Autoradioni käännän aina toiselle kanavalle kun ne alkaa vikistä jotain niistä sadoista samanlaisista joiuistaan.

        ja Koon tyyli esittää
        oli napakymppi.

        He tekivät pienen sadon sillä yhteistyöllä.


      • Ellenix
        on tehny kirjoitti:

        Ne sattuu olemaan Kaijan miehen tekemiä biisejä. Kaikki!

        mutta suurin osa.

        Teki Kaija itsekin biisejä ja sanoituksia.

        (*&*)


      • klu
        Ellenix kirjoitti:

        mutta suurin osa.

        Teki Kaija itsekin biisejä ja sanoituksia.

        (*&*)

        se on harmi juttu sei oikestan kuulu meille


      • Ellenix
        klu kirjoitti:

        se on harmi juttu sei oikestan kuulu meille

        Ihmiset tykkäävät leijua korppikotkina
        ilkeiden ja vaikeiden asioiden ympärillä,

        sillä näin ollen ei tarvitse surra,
        eikä osallistua päätöksen tekoon.


      • -tietoinen-
        on tehny kirjoitti:

        Ne sattuu olemaan Kaijan miehen tekemiä biisejä. Kaikki!

        Elä sano että kaikki kun niin ei kuitenkaan ole...


    • huhu

      no erotulee kelle hyvänsä jos akka luhaa vieraitten ukkojen kaa ja makaa ei ihme kauan aviomies jakso katella

      • huhuilija

        Samanlaisia huhuja olen minäkin kuullut ettei Kaijalle yksi mies olis riittänyt.Kaijahan kertoi että biisit kertoo niistä tunteista joita hän tuntee.Eikös yksi biisi ole nimeltään `Mikään ei riitä`


      • tavara
        huhuilija kirjoitti:

        Samanlaisia huhuja olen minäkin kuullut ettei Kaijalle yksi mies olis riittänyt.Kaijahan kertoi että biisit kertoo niistä tunteista joita hän tuntee.Eikös yksi biisi ole nimeltään `Mikään ei riitä`

        ei käytössä kulu ihmisen omistushalu on pahasta


      • Ellenix

        'Eikö saa vain katsella :D seisten :D


      • Ellenix
        huhuilija kirjoitti:

        Samanlaisia huhuja olen minäkin kuullut ettei Kaijalle yksi mies olis riittänyt.Kaijahan kertoi että biisit kertoo niistä tunteista joita hän tuntee.Eikös yksi biisi ole nimeltään `Mikään ei riitä`

        On Kaijalla sellainenkin biisi,
        kuin

        All-Around Man ;D


        (joo.joo)
        (*&*)

        *ei kannata lähtee syyttelee ketään*
        *Se on heidän asiansa, päätöksensä ja tehtävänsä*


      • Ellenix
        tavara kirjoitti:

        ei käytössä kulu ihmisen omistushalu on pahasta

        En ota kantaa tällä Kaijan ja Markun eroon, vaan sinun tekstiisi.

        Kyllä uskottavuus kuluu, jos pettää tietoisesti,
        etenkin tollaisesta käytöstä puheenollen.

        Omistushalu on rakkautta,
        Ei monen kanssa voi olla,
        se on matematiikkaa:
        jakoa.


    • Moonlight Shadow

      Kaija on kiimainen narttu. Ei siinä ikääntyvä suomalaismies jaksa mukana. Lohduttaja löytynee bändin nuorista soittjista. Eiköhän sitä onnea kohta esitellä Seiskassa.

      • olla

        mieskin joka on muihin menevä tai vaikka kyllästynyt.


      • Akseli
        olla kirjoitti:

        mieskin joka on muihin menevä tai vaikka kyllästynyt.

        Eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä kuin pohtia toisten ihmisten avioeron syytä jollain helvetin keskustelupalstalla?!?!?! Aika kuivaa mahtaa olla teidänkin elämänne...

        Kyllä Kaija Koo on myönnettävästi Suomen suosikkilaulaja, hän on myynyt ensimmäisenä naisena Suomessa triplaplatinaa (tämän päivän rajoilla nelinkertaista platinaa plus kultalevy), eli jo se kertoo jotakin... Ja kuusi Emmaa hänelle on myös myönnetty. Itse omistan kaikki Kaijan levyt ja rakastan hänen musiikkiaan!!! Makusasia, eivät kaikki voi tykätä, mutta ehkä nuo typerät haukkumiset ja arvuuttelut voisi jättää väliin. Ja jos joku pohtii syytä erolle, kannattaa hiukan käyttää järkeään, eihän joka (läheskään!) eron syynä ole uskottomuus tai vika toisessa osapuolessa. Huh, huh, mitä porukkaa, sanon minä.....


      • ei se
        Akseli kirjoitti:

        Eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä kuin pohtia toisten ihmisten avioeron syytä jollain helvetin keskustelupalstalla?!?!?! Aika kuivaa mahtaa olla teidänkin elämänne...

        Kyllä Kaija Koo on myönnettävästi Suomen suosikkilaulaja, hän on myynyt ensimmäisenä naisena Suomessa triplaplatinaa (tämän päivän rajoilla nelinkertaista platinaa plus kultalevy), eli jo se kertoo jotakin... Ja kuusi Emmaa hänelle on myös myönnetty. Itse omistan kaikki Kaijan levyt ja rakastan hänen musiikkiaan!!! Makusasia, eivät kaikki voi tykätä, mutta ehkä nuo typerät haukkumiset ja arvuuttelut voisi jättää väliin. Ja jos joku pohtii syytä erolle, kannattaa hiukan käyttää järkeään, eihän joka (läheskään!) eron syynä ole uskottomuus tai vika toisessa osapuolessa. Huh, huh, mitä porukkaa, sanon minä.....

        se ei jarruta asiassa ,kun halutaan eroon toisesta.
        Suomessa jo on niin kauhean paljon eronneita, sen huomaa jo näistä deitteitä että oikein hirvittää.
        mikä kumma ihmisiin on mennyt kun he ei siedä enää toisiaan.
        ei ymmärretä, että kaikissa meissä vikaa on. eikä se yleensä vaihtamalla parane.
        sitä tapahtuu kaikkialla. Julkkisten eroista vain kirjoitetaan.
        Itse en koskaan eronnut, vaan jäin leskeksi.
        Asia on sillatavoin aivan toinen. Erot on kipeämpiä.
        Ihminen on muuttunut mukavuudenhaluiseksi ja itsekkääksi, jopa uskovaiset eroavat.
        Se on häpeä.


      • minde06
        Akseli kirjoitti:

        Eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä kuin pohtia toisten ihmisten avioeron syytä jollain helvetin keskustelupalstalla?!?!?! Aika kuivaa mahtaa olla teidänkin elämänne...

        Kyllä Kaija Koo on myönnettävästi Suomen suosikkilaulaja, hän on myynyt ensimmäisenä naisena Suomessa triplaplatinaa (tämän päivän rajoilla nelinkertaista platinaa plus kultalevy), eli jo se kertoo jotakin... Ja kuusi Emmaa hänelle on myös myönnetty. Itse omistan kaikki Kaijan levyt ja rakastan hänen musiikkiaan!!! Makusasia, eivät kaikki voi tykätä, mutta ehkä nuo typerät haukkumiset ja arvuuttelut voisi jättää väliin. Ja jos joku pohtii syytä erolle, kannattaa hiukan käyttää järkeään, eihän joka (läheskään!) eron syynä ole uskottomuus tai vika toisessa osapuolessa. Huh, huh, mitä porukkaa, sanon minä.....

        hei.. luin ton sun jutun tosta kaijan eroamis jutusta... miullakin on kaik kaijan levyt mut joitain sinkkuja puuttuu... tai siis singlejä.. se oli hienosti kirjotettu, se sun juttu.. mitä se ero meille kuuluu.. mut tosin oli se aika surullista.. tänään iltasanomast huomasin...

        no juu.. eipä muuta...

        *hyvää syksyä*

        -minde06-


      • shelion58
        Akseli kirjoitti:

        Eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä kuin pohtia toisten ihmisten avioeron syytä jollain helvetin keskustelupalstalla?!?!?! Aika kuivaa mahtaa olla teidänkin elämänne...

        Kyllä Kaija Koo on myönnettävästi Suomen suosikkilaulaja, hän on myynyt ensimmäisenä naisena Suomessa triplaplatinaa (tämän päivän rajoilla nelinkertaista platinaa plus kultalevy), eli jo se kertoo jotakin... Ja kuusi Emmaa hänelle on myös myönnetty. Itse omistan kaikki Kaijan levyt ja rakastan hänen musiikkiaan!!! Makusasia, eivät kaikki voi tykätä, mutta ehkä nuo typerät haukkumiset ja arvuuttelut voisi jättää väliin. Ja jos joku pohtii syytä erolle, kannattaa hiukan käyttää järkeään, eihän joka (läheskään!) eron syynä ole uskottomuus tai vika toisessa osapuolessa. Huh, huh, mitä porukkaa, sanon minä.....

        Tosi nasevasti kirjoitit. Kyllä ihmisillä täytyy olla pienet ympyrät, kun jaksetaan jauhaa muitten asioista.

        Suomalaiset on niin helvetin kateellista kansaa, että vaikka itsellä menis miten hyvin, niin toisellle ei sitä iloa suoda ja jos toisella menee huonosti, niin siitä olla vähintäinkin iloisia tai vielä mieluummin vahingoniloisia. Ja mitä lehtikirjotteluihin tulee, niin kyllä noi kaikenmaailman toimittajat ovat sellaisia pahanilman lintuja, että ne kyttää jokaista julkimoa saadakseen tietoonsa jotain retosteltavaa. Ja se mitä lööpissä kirjoitetaan, on yleensä joko täyttä soopaa tai sitten siinä on vain siteeksi totuutta.

        Kyllä avioerossa on ihan riittävästi "pitelemistä" muutenkin, ilman turhanpäiväisen paskan niskaan heittämistä. Toivottavasti Kaija taikka miehensä eivät lue ainakaan tään palstan törkyä.

        Pitäkää jokainen huolta omista asioistanne älkääkä setvikö toisten elämiä!!!!!


      • Ellenix

        onpa sulla jutut homeessa, ilmeisesti.
        pöh/


      • Ellenix
        Akseli kirjoitti:

        Eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä kuin pohtia toisten ihmisten avioeron syytä jollain helvetin keskustelupalstalla?!?!?! Aika kuivaa mahtaa olla teidänkin elämänne...

        Kyllä Kaija Koo on myönnettävästi Suomen suosikkilaulaja, hän on myynyt ensimmäisenä naisena Suomessa triplaplatinaa (tämän päivän rajoilla nelinkertaista platinaa plus kultalevy), eli jo se kertoo jotakin... Ja kuusi Emmaa hänelle on myös myönnetty. Itse omistan kaikki Kaijan levyt ja rakastan hänen musiikkiaan!!! Makusasia, eivät kaikki voi tykätä, mutta ehkä nuo typerät haukkumiset ja arvuuttelut voisi jättää väliin. Ja jos joku pohtii syytä erolle, kannattaa hiukan käyttää järkeään, eihän joka (läheskään!) eron syynä ole uskottomuus tai vika toisessa osapuolessa. Huh, huh, mitä porukkaa, sanon minä.....

        olen ikuinen KaijaKoo ja Markku Impiö Fani.

        Mutta en sekoita musamakuani heidän eroonsa,
        se on täysin heidän kahdenkeskinen, hyvin henkilökohtainen asia, joka kuuluu vain heille.

        Jos he siitä itse haluavat puhua jotain informaatiokanavaa apuna käyttäen, se suotakoon.

        Toisaalta, Mitä se kenellekään kuuluu miksi!

        He Eroavat ja sillä-sipuli.


      • Ellenix
        ei se kirjoitti:

        se ei jarruta asiassa ,kun halutaan eroon toisesta.
        Suomessa jo on niin kauhean paljon eronneita, sen huomaa jo näistä deitteitä että oikein hirvittää.
        mikä kumma ihmisiin on mennyt kun he ei siedä enää toisiaan.
        ei ymmärretä, että kaikissa meissä vikaa on. eikä se yleensä vaihtamalla parane.
        sitä tapahtuu kaikkialla. Julkkisten eroista vain kirjoitetaan.
        Itse en koskaan eronnut, vaan jäin leskeksi.
        Asia on sillatavoin aivan toinen. Erot on kipeämpiä.
        Ihminen on muuttunut mukavuudenhaluiseksi ja itsekkääksi, jopa uskovaiset eroavat.
        Se on häpeä.

        Jos liitto ei onnistu, siihen on haettava apua.

        Jos apua ei ole saatavilla, tai siitä ei ole apua!
        liitto on lopetettava.

        En usko huonosti toimivan liiton parantumismahdollisuuksiin, tai sitten suhde puolisoiden välillä muuttuu

        a)ystävyydeksi
        b)hoitosuhteeksi
        c)alistamiseksi
        d)Vain seksuaaliseksi


      • Ellenix
        shelion58 kirjoitti:

        Tosi nasevasti kirjoitit. Kyllä ihmisillä täytyy olla pienet ympyrät, kun jaksetaan jauhaa muitten asioista.

        Suomalaiset on niin helvetin kateellista kansaa, että vaikka itsellä menis miten hyvin, niin toisellle ei sitä iloa suoda ja jos toisella menee huonosti, niin siitä olla vähintäinkin iloisia tai vielä mieluummin vahingoniloisia. Ja mitä lehtikirjotteluihin tulee, niin kyllä noi kaikenmaailman toimittajat ovat sellaisia pahanilman lintuja, että ne kyttää jokaista julkimoa saadakseen tietoonsa jotain retosteltavaa. Ja se mitä lööpissä kirjoitetaan, on yleensä joko täyttä soopaa tai sitten siinä on vain siteeksi totuutta.

        Kyllä avioerossa on ihan riittävästi "pitelemistä" muutenkin, ilman turhanpäiväisen paskan niskaan heittämistä. Toivottavasti Kaija taikka miehensä eivät lue ainakaan tään palstan törkyä.

        Pitäkää jokainen huolta omista asioistanne älkääkä setvikö toisten elämiä!!!!!

        Mistä me tiedetään sitäkään ??

        Onko se varmaa nytkään ??

        Wai onko tämä vain floPPI ????


    • YliT

      Luin eron tänään iltalehden etusivulta ja vähän järkytyin. Olen aina kuunnellut Kaijaa ja tulen kuuntelemaankin mutta on ollut myös jotenkin mieltä nostattavaa koska kaijan "ex" mies on lähtöisin samalta kylältä mistä itsekkin :( Toivoin aina hartaasti että näkisin kaijan juuri hänen miehensä kautta, koska minulla olisi ollut siihen todellahyvä tilaisuus, asiaa kumminkaan sen pitemmin kertomatta. Paska juttu ja toivon silti Kaijalle ja Markulle kaikkea hyvää. Toivottavasti saan kuunnella vielä parivaljakon huippu musiikkia!!

      nimim. poika tinakenkäinen

      • TÄRKEIN

        syy eroon se että vaikka on laulanut rakkaudesta, ei tunne kumminkaan todellista rakkauden lähdettä?
        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut , että antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi, vaan olisi iankaikkinen elämä.
        Johanneksen evankeliumi 3:16


      • netta

        Minäkin samalta kylältä... tervehdys!


      • YliT
        netta kirjoitti:

        Minäkin samalta kylältä... tervehdys!

        Tervehdys vain! :D


      • ih-ku-li

        mekin tänään päätettiin ukon kanssa erota 9 vuoden yhdessäolon jälkeen..lapsia meillä on yksi 1v3kk vanha..ku ei toimi ni ei toimi mitä sitä jankkaa!!


      • Ellenix
        TÄRKEIN kirjoitti:

        syy eroon se että vaikka on laulanut rakkaudesta, ei tunne kumminkaan todellista rakkauden lähdettä?
        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut , että antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi, vaan olisi iankaikkinen elämä.
        Johanneksen evankeliumi 3:16

        kuin jumalan rakkautta.

        Rakkautta ihmisten välillä kutsutaan
        maalliseksi rakkaudeksi,
        ja sitä on varmasti ollut noinkin pitkässä suhteessa.


      • Ellenix
        ih-ku-li kirjoitti:

        mekin tänään päätettiin ukon kanssa erota 9 vuoden yhdessäolon jälkeen..lapsia meillä on yksi 1v3kk vanha..ku ei toimi ni ei toimi mitä sitä jankkaa!!

        Raskasta erota rakkaasta,
        ystävyydenkin kanssa on niin ja näin eron jälkeen,

        Ehkä kaikki menee kuitenkin hyvin
        Teilläkin :D


    • Tosi on!

      joo... juttu on niin, että silloin kun jalat eivät mahdu saman pöydän alle, on syytä laittaa kantapäät tasan ja lähteä eri suuntiin. Rakastuneellahan tunnetusti seisoo se... ja järki. Mitä taas "lainaamiseen" tulee, niin lainassa ei parane kuin v**** ja varreton kirves.

    • MILF-Hunter

      Naiset tulevat uudelleen kiimaan noin nelikymppisinä tai vähän päälle. Siinä ehkä tärkein syy. Kaiken maailman MILF-hunterit sitten jörnivät niitä.

    • Kaija men...

      Ois takuu varma keino tienata hyvät summat rahaa jos alakis tekemään porno filmejä, sillain et ei ajelis karvoja pois ni ois takuu varma menestys.

      • Jessex Jessen paikalle

        Kaija vetelee kohti viittäkymppiä ja ura on laskussa. Eroaa ja alkaa kokeilemaan uusia tuulia, miettii että hänellä on vielä sanansa sanottavana musiikkibisneksessä ja mahkuja pariutumismarkkinoilla. "Ansaitsen parempaa" on hänen mottonsa. Lapsi ja mies kantavat verot tämän narsistin tempauksesta. "Taiteilijat" on just semmosia narsisteja mitä viikkolehdet on pullollaan. Osataan pikkasen jotain, jauhetaan sitä niin kauan kuin kansa jaksaa maksaa samasta biisistä. Sit ollaankin jo niin riippuvaisia julkisuudesta ja makeasta elämäntyylistä, että kun ideat loppuu tai naama ei kiinnosta mediaa, tehdään mitä vaan, että sama jatkuis. Kaija ei ole ainut.
        Voi kun joku narsisti osais lopettaa ajoissa, myöntää itselleen, että nyt on ideat finaalissa, ura lopussa, feidata itsensä veks musamaailmasta ja tehdä jotain ihan muuta. Elämää on julkisuuden ulkopuolellakin! Perhe saattaakin olla se tärkein!
        Muistakaa muut taiteilijat jotka eivät osanneet lopettaa uraansa ajoissa: Juice Leskinen, Ismo Alanko, Elvis...


      • varmoja
        Jessex Jessen paikalle kirjoitti:

        Kaija vetelee kohti viittäkymppiä ja ura on laskussa. Eroaa ja alkaa kokeilemaan uusia tuulia, miettii että hänellä on vielä sanansa sanottavana musiikkibisneksessä ja mahkuja pariutumismarkkinoilla. "Ansaitsen parempaa" on hänen mottonsa. Lapsi ja mies kantavat verot tämän narsistin tempauksesta. "Taiteilijat" on just semmosia narsisteja mitä viikkolehdet on pullollaan. Osataan pikkasen jotain, jauhetaan sitä niin kauan kuin kansa jaksaa maksaa samasta biisistä. Sit ollaankin jo niin riippuvaisia julkisuudesta ja makeasta elämäntyylistä, että kun ideat loppuu tai naama ei kiinnosta mediaa, tehdään mitä vaan, että sama jatkuis. Kaija ei ole ainut.
        Voi kun joku narsisti osais lopettaa ajoissa, myöntää itselleen, että nyt on ideat finaalissa, ura lopussa, feidata itsensä veks musamaailmasta ja tehdä jotain ihan muuta. Elämää on julkisuuden ulkopuolellakin! Perhe saattaakin olla se tärkein!
        Muistakaa muut taiteilijat jotka eivät osanneet lopettaa uraansa ajoissa: Juice Leskinen, Ismo Alanko, Elvis...

        siitä että se on Kaija Koo joka on syynä, syypää tai haluaa erota. Se voi myös olla sen mies.


      • jos et tunne älä tuomitse...
        Jessex Jessen paikalle kirjoitti:

        Kaija vetelee kohti viittäkymppiä ja ura on laskussa. Eroaa ja alkaa kokeilemaan uusia tuulia, miettii että hänellä on vielä sanansa sanottavana musiikkibisneksessä ja mahkuja pariutumismarkkinoilla. "Ansaitsen parempaa" on hänen mottonsa. Lapsi ja mies kantavat verot tämän narsistin tempauksesta. "Taiteilijat" on just semmosia narsisteja mitä viikkolehdet on pullollaan. Osataan pikkasen jotain, jauhetaan sitä niin kauan kuin kansa jaksaa maksaa samasta biisistä. Sit ollaankin jo niin riippuvaisia julkisuudesta ja makeasta elämäntyylistä, että kun ideat loppuu tai naama ei kiinnosta mediaa, tehdään mitä vaan, että sama jatkuis. Kaija ei ole ainut.
        Voi kun joku narsisti osais lopettaa ajoissa, myöntää itselleen, että nyt on ideat finaalissa, ura lopussa, feidata itsensä veks musamaailmasta ja tehdä jotain ihan muuta. Elämää on julkisuuden ulkopuolellakin! Perhe saattaakin olla se tärkein!
        Muistakaa muut taiteilijat jotka eivät osanneet lopettaa uraansa ajoissa: Juice Leskinen, Ismo Alanko, Elvis...

        haista kukkanen jonka lehmä eilen söi!!!!!!!!!!!!
        tuskin ees tunnet kaijaaa joten.... tonttu...


      • Ellenix
        Jessex Jessen paikalle kirjoitti:

        Kaija vetelee kohti viittäkymppiä ja ura on laskussa. Eroaa ja alkaa kokeilemaan uusia tuulia, miettii että hänellä on vielä sanansa sanottavana musiikkibisneksessä ja mahkuja pariutumismarkkinoilla. "Ansaitsen parempaa" on hänen mottonsa. Lapsi ja mies kantavat verot tämän narsistin tempauksesta. "Taiteilijat" on just semmosia narsisteja mitä viikkolehdet on pullollaan. Osataan pikkasen jotain, jauhetaan sitä niin kauan kuin kansa jaksaa maksaa samasta biisistä. Sit ollaankin jo niin riippuvaisia julkisuudesta ja makeasta elämäntyylistä, että kun ideat loppuu tai naama ei kiinnosta mediaa, tehdään mitä vaan, että sama jatkuis. Kaija ei ole ainut.
        Voi kun joku narsisti osais lopettaa ajoissa, myöntää itselleen, että nyt on ideat finaalissa, ura lopussa, feidata itsensä veks musamaailmasta ja tehdä jotain ihan muuta. Elämää on julkisuuden ulkopuolellakin! Perhe saattaakin olla se tärkein!
        Muistakaa muut taiteilijat jotka eivät osanneet lopettaa uraansa ajoissa: Juice Leskinen, Ismo Alanko, Elvis...

        syyllistäminen on aikamoinen ratkaisu tekstissäsi.

        Annapa heille nyt mahdollisuus ruotia tämä asia.
        Katsellaan me vain vierestä,
        tuulikelloja kuunnelleN.


      • Ellenix
        varmoja kirjoitti:

        siitä että se on Kaija Koo joka on syynä, syypää tai haluaa erota. Se voi myös olla sen mies.

        Waan miten tästä eteenpäin.

        Jotta kaikille osasille Ollillekin :D
        Elämä maistuisi
        suuren asian jälkeen


      • voit itse
        jos et tunne älä tuomitse... kirjoitti:

        haista kukkanen jonka lehmä eilen söi!!!!!!!!!!!!
        tuskin ees tunnet kaijaaa joten.... tonttu...

        tuommosta laukoa?
        Onko joku tuttu vai?


      • Miksu
        Jessex Jessen paikalle kirjoitti:

        Kaija vetelee kohti viittäkymppiä ja ura on laskussa. Eroaa ja alkaa kokeilemaan uusia tuulia, miettii että hänellä on vielä sanansa sanottavana musiikkibisneksessä ja mahkuja pariutumismarkkinoilla. "Ansaitsen parempaa" on hänen mottonsa. Lapsi ja mies kantavat verot tämän narsistin tempauksesta. "Taiteilijat" on just semmosia narsisteja mitä viikkolehdet on pullollaan. Osataan pikkasen jotain, jauhetaan sitä niin kauan kuin kansa jaksaa maksaa samasta biisistä. Sit ollaankin jo niin riippuvaisia julkisuudesta ja makeasta elämäntyylistä, että kun ideat loppuu tai naama ei kiinnosta mediaa, tehdään mitä vaan, että sama jatkuis. Kaija ei ole ainut.
        Voi kun joku narsisti osais lopettaa ajoissa, myöntää itselleen, että nyt on ideat finaalissa, ura lopussa, feidata itsensä veks musamaailmasta ja tehdä jotain ihan muuta. Elämää on julkisuuden ulkopuolellakin! Perhe saattaakin olla se tärkein!
        Muistakaa muut taiteilijat jotka eivät osanneet lopettaa uraansa ajoissa: Juice Leskinen, Ismo Alanko, Elvis...

        Tuo nyt oli potaskaa pahimmasta päästä..hah-hah..Mutta ei visakallosi taida ymmärtää..joten: Antaa karavaanin kulkea, koirat haukkuu..


      • Jimi X
        Miksu kirjoitti:

        Tuo nyt oli potaskaa pahimmasta päästä..hah-hah..Mutta ei visakallosi taida ymmärtää..joten: Antaa karavaanin kulkea, koirat haukkuu..

        Jep! Eli kuten traktoritehdas mainostaa: Paska lentää mutta Massey Ferguson kulkee!


    • Jukkakukka

      On mahtanu Kaijalla hanat aueta! heh, heh

      • Ellenix

        .
        .
        .


    • osanotto

      Miksi meidän pitäisi se tietää?? Eikö riitä, että tietävät itse?

      • Ellenix

        Olet hyvin oikeassa.
        Samaa mieltä ollaan :)


    • Ellenix

      KaijaKoo-tuulikello, kuka keksi rakkauden jne.

      Kävin katsomassa Kaijaa Lahdessa useasti, laivalla pari kertaa.

      Pidin paljon Markun sanoista, sävelistä, tavasta esiintyä.

      Kaijaa Taas **rakastin**, koska pääsin itse tuulettamaan biisien avulla. Niissä oli sitä jotain, mitä siihen aikaan tarvitsin.

      Impiön sanoitukset ovat upeita, Kaija Koolla ihan ok ääni.

      Taiteilija Pariskunta - Taiteileva Pariskunta.

      Erot on aina vaikeita, sattuivat ne kenelle tahansa. Syitä on vaikea mennä noin pitkässä suhteessa miettimään.

      Ehkä olis parempi miettiä,
      pysyvätkö he ystävinä eron jälkeen :D

      Kaikkea hyvää Kaijalle ja Makelle

      • shelion58

        ...näytät olevan varsinainen psykologi. Onks sulla jokin fobia kommentoimisesta, kun melkein jokaiseen viestiin on pakko jotain kommentoida???

        Ja jos satuitte ystävät kalliit lukemaan iltiksen jutun, niin siinähän sanotaan, että "taiteilija kieltäytyy kohteliaasti, mutta päättäväisesti kommentoimasta asiaa", joten minkä helvetin takia sitä vielä täällä vatvotaan????

        Kysyn vaan???


      • yesjoo
        shelion58 kirjoitti:

        ...näytät olevan varsinainen psykologi. Onks sulla jokin fobia kommentoimisesta, kun melkein jokaiseen viestiin on pakko jotain kommentoida???

        Ja jos satuitte ystävät kalliit lukemaan iltiksen jutun, niin siinähän sanotaan, että "taiteilija kieltäytyy kohteliaasti, mutta päättäväisesti kommentoimasta asiaa", joten minkä helvetin takia sitä vielä täällä vatvotaan????

        Kysyn vaan???

        Jos KaijaKoo on "kohteliaasti,mutta päättäväisesti" kieltäytynyt kommentoimasta perheen sisäisiä asioita, arvostukseni häntä kohtaan kohoaa vielä entisestään.Laulajana on omaa luokkaansa kuitenkin,samoin miehensä viisunikkarina. Noin sitä pitää ja olisipa enemmän yhtä fiksuja julkkiksia!


      • Ellenix
        shelion58 kirjoitti:

        ...näytät olevan varsinainen psykologi. Onks sulla jokin fobia kommentoimisesta, kun melkein jokaiseen viestiin on pakko jotain kommentoida???

        Ja jos satuitte ystävät kalliit lukemaan iltiksen jutun, niin siinähän sanotaan, että "taiteilija kieltäytyy kohteliaasti, mutta päättäväisesti kommentoimasta asiaa", joten minkä helvetin takia sitä vielä täällä vatvotaan????

        Kysyn vaan???

        Jos olet lukenut mun kommentteja Kaijan ja Markun erosta, en ole lähtenyt sanallakaan pohtimaan syitä. Enkä ole edes tietoinen, eroavatko he.

        Tiedätkös sinä, että he eroavat ??

        MINÄ EN TIEDÄ:/


    • moooo

      kysyn vaan?

    • virhe40

      Miksi, kysytään? Ero on tarpeeksi vaikeaa muutenkin, se ei tarvitse muiden kyselyjä. Uskoisi kahden ihmisen jo pidempään keskustelleen, miksi tämä elämänlaatu ei ole nyt enää hyvää. Toivonpa vain sisua ja kestävyyttä pitää erillään muiden neuvot, kyselyt ja opasteet. Itse tiedätte, mihin ryhdyitte.
      terv. ei eronnut, mutta eronneitten vanhempien lapsi "virhe40".

    • mesenaatti

      Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Ei voi laulaa rakkauslauluja enää hän, kun rakkaus loppui. Vanhaa saranaa kukaan ei kuuntele. Kuka keksi rakkauden?

      • siksi

        eroa onkin pitkitettykin, monista kriiseistä huolimatta.
        Teille moralisteille; mitä te teette täällä "juorupalstalla" ? Jos iltasanomat ja iltalehti etusivullaan asiaa käsittelee ei kysymyksessä suinkaan ole yksityisasia. Julkisuudella on hintansa, esim tämä juoruilu.


      • Nimetön

        Nythän se uskottuvuus vasta tuli. Eihän vanhassa suhteessa mitään intohimoa ole. Kyllä maailmassa rakkautta riittää jos vain ymmärtää ottaa.


      • pirun
        Nimetön kirjoitti:

        Nythän se uskottuvuus vasta tuli. Eihän vanhassa suhteessa mitään intohimoa ole. Kyllä maailmassa rakkautta riittää jos vain ymmärtää ottaa.

        oikeassa. Toivottavasti uskaltavat ottaa.


      • Time

        Voi taivahan talikynttilät! Sekoitat puurot ja vellit. Ikäänkuin lentäjästä kertovan laulun esittäjä ei saisi ajaa yksityiselämässään koskaan autoa, ettei vaan menisi uskottavuus..voi jumankuta!


      • Jimi X

        Tietääkseni 80% kaikista lauluista kertoo rakkaudesta..jos kaikki eronneiden ja karanneiden rakkauslaulujen esittäjien pitäisi lopettaa niiden laulaminen, niin tänne ei jäis kuin kourallinen artisteja!;) Ja Koo on laulanut paljon muustakin: sydänsairauteen kuolleesta tytöstä("Ei yksi pääsky kesää tee"), alkoholistiperheen pojasta ("Meidät on arvottu"),
        kiireen täyttämästä,levottomasta elämästä ("Tinakenkätyttö"), kuolleesta rakkaasta ("Jos sua ei ois ollut") jne..Jaa, mutta tämä on jo monelle varmaan korkeampaa matematiikkaa;)


    • erotkoon

      Ei voisi vähemmän kiinnostaa !!!

      • ilta tähti

        Sääliksi käy, nainen joka ei virheistään opi. Ihmeen kauan Impiö jaksoikin kestää pettämistä, josta KaijaKoo on kertonut julkisesti mediassa.
        Julkisesti myös petti miestään, kestäkööt nyt julkisuuden, hänen itsensä ja tulevaisuutensa kannalta soisi jo jotain oppivan.


      • Rakkaus - ei ajojahti
        ilta tähti kirjoitti:

        Sääliksi käy, nainen joka ei virheistään opi. Ihmeen kauan Impiö jaksoikin kestää pettämistä, josta KaijaKoo on kertonut julkisesti mediassa.
        Julkisesti myös petti miestään, kestäkööt nyt julkisuuden, hänen itsensä ja tulevaisuutensa kannalta soisi jo jotain oppivan.

        Taidatpa itse olla se säälittävä tapaus.
        Tuomitset, vaikka et asioita tiedä.


      • kertonut
        ilta tähti kirjoitti:

        Sääliksi käy, nainen joka ei virheistään opi. Ihmeen kauan Impiö jaksoikin kestää pettämistä, josta KaijaKoo on kertonut julkisesti mediassa.
        Julkisesti myös petti miestään, kestäkööt nyt julkisuuden, hänen itsensä ja tulevaisuutensa kannalta soisi jo jotain oppivan.

        siis mitä julkisesti? Mistä sinä moisia juttuja väsäät? Kerro tarkemmin?


      • kertonut kirjoitti:

        siis mitä julkisesti? Mistä sinä moisia juttuja väsäät? Kerro tarkemmin?

        No tuota luulisin,että arki kahden ammatikseen musiikkia tekevän ihmisen välillä ei ole helppo!
        Kun tarkemmin ajattelee niin onhan siinä aikamoista säätämistä kun tekee yhteistyötä oman aviomiehen kanssa ja lisäksi on yhteinen lapsikin niin ei se varmaankaan ole ollut helppoa sovittaa työtä ja yksityiselämää yhteen. Mutta niin kuin jo joku tuossa aikaisemmin sanoi niin se on Kaijan oma henkilökohtainen asia miksi he erosivat me muut voimme sitten miettiä sitä kuuluko asia meille!

        Ei tuo heidän eronsa ainakaan vähennä sitä,että olen Kaija Koo fani ja pidän naikkosen musiikista..


      • Leena kirjoitti:

        No tuota luulisin,että arki kahden ammatikseen musiikkia tekevän ihmisen välillä ei ole helppo!
        Kun tarkemmin ajattelee niin onhan siinä aikamoista säätämistä kun tekee yhteistyötä oman aviomiehen kanssa ja lisäksi on yhteinen lapsikin niin ei se varmaankaan ole ollut helppoa sovittaa työtä ja yksityiselämää yhteen. Mutta niin kuin jo joku tuossa aikaisemmin sanoi niin se on Kaijan oma henkilökohtainen asia miksi he erosivat me muut voimme sitten miettiä sitä kuuluko asia meille!

        Ei tuo heidän eronsa ainakaan vähennä sitä,että olen Kaija Koo fani ja pidän naikkosen musiikista..

        siis en usko,että noista biiseistä löytyy mitään syitä erolle!Tuossa Kaijan kokoelma levyn kannessahan on juttua Kaijan urasta ja siinä artisti itsekkin sanoo,että on kuullut faneiltaan paljon iloisia ja surullisia elämäntarinoita joista osa on jopa päätynyt lauluiksi..Mistähän tuo ilta-sanomat oli edes saanut vihjeen heidän erostaan?Toivottoman ärsyttävää,että eroilla pitää nykyisin mässäillä..


      • kari vaan
        Leena kirjoitti:

        siis en usko,että noista biiseistä löytyy mitään syitä erolle!Tuossa Kaijan kokoelma levyn kannessahan on juttua Kaijan urasta ja siinä artisti itsekkin sanoo,että on kuullut faneiltaan paljon iloisia ja surullisia elämäntarinoita joista osa on jopa päätynyt lauluiksi..Mistähän tuo ilta-sanomat oli edes saanut vihjeen heidän erostaan?Toivottoman ärsyttävää,että eroilla pitää nykyisin mässäillä..

        Onhan se joku keskiverto hömpänväsääjä, onhan. Pääasia et näkyy ja kuuluu.Tunteet ja Bisnes on huono yhdistelmä.Noh kohta luemme; Kaijakoo meni yhteen UUUdelleen,jne...jes.


      • ilta tähti
        Rakkaus - ei ajojahti kirjoitti:

        Taidatpa itse olla se säälittävä tapaus.
        Tuomitset, vaikka et asioita tiedä.

        Kesällä, ennenkuin ero uutinen tuli julkisuuteen Kaija "tilitti" jossain naistenlehdessä elämäänsä varsin avoimesti. Siinä hän itse syvähaastattelussa kertoi pettämisestään, masennuksestaan jne. Itse hän nämä asiat on tuonut julkisuuteen, julkisuudella on myös hintansa. Kasvamisesta ihmisenä, kypsyydestä se ei kuitenkaan kerro, koska samat asiat ovat toistuneet. Mielestäni se kertoo vain ihmisen pahastaolosta suhteessa itseensä.


      • sanoiko
        ilta tähti kirjoitti:

        Kesällä, ennenkuin ero uutinen tuli julkisuuteen Kaija "tilitti" jossain naistenlehdessä elämäänsä varsin avoimesti. Siinä hän itse syvähaastattelussa kertoi pettämisestään, masennuksestaan jne. Itse hän nämä asiat on tuonut julkisuuteen, julkisuudella on myös hintansa. Kasvamisesta ihmisenä, kypsyydestä se ei kuitenkaan kerro, koska samat asiat ovat toistuneet. Mielestäni se kertoo vain ihmisen pahastaolosta suhteessa itseensä.

        hän todella itse pettäneensä? Vai puhuiko pettämisestä abstraktiona. Eli muistatko mikä lehti, tuntuu oudolta tiedolta.


    • Ellenix
    • Toke

      mutta ehkä seurauksia! Toivon että Kaija saa laulettavakseen parempia tekstejä, sellaisia joissa suomen kieltä ei pahoinpidellä. kamalaa kuultavaa sellainen opera-atioja-loki-vimeri (Operaatio Jalokivimeri).

      • myös

        tapahtua niin ett Markku Impiö löytää herkemmän ja aidomman laulajan aivan ihanalle musiikilleen/sanoituksilleen.


      • Ellenix
        myös kirjoitti:

        tapahtua niin ett Markku Impiö löytää herkemmän ja aidomman laulajan aivan ihanalle musiikilleen/sanoituksilleen.

        edelleen taidolla :-) YES :-)


      • Ellenix

        Töitä yhdessä,

        eikai sitä mikään estäisi ??


    • Oki

      Ymmärtäisi lopettaa koko laulamisen samalla !!!
      maailman surkein laulaja ja galaksin surkeimmat biisit jotka kaikki muisuttavat toisiaan ...anteeksi kun olen syntynyt musaa!!!
      Takana loistava tulevaisuus.....

    • ehkäpä

      Ettei vain Kaija K:kin ole pääministeri Matti Vanhasen salarakkaita...

    • Kaija-fani

      Eron syyt eivät kuulu kenellekkään muulle kuin asianomaisille elleivät he halua itse tuoda syitä julkisuuteen.
      Toivon sydämestäni että Kaijan ja Markun tulosta tuottanut yhteistyö musiikkiuralla jatkuisi. Teille kaikille jotka sanovat että laulut toistavat itseään..miettikäähän nyt, levyt myy helvetisti, musiikki puree kansaan, sanoitukset ovat hyviä..tarkoituskaan ei ole laulaa äidinkielen käsikirjoituksen mukaan. Miksi lähteä muuttamaan tyyliä jos se toimii? Sanokaa yksikin hyvä syy? Kuka olisi niin dorka että lähtisi tekemään erilaista musiikkia jos levy on myynyt hyvin? ei kukaan!!
      Te jotka kysytte kuka on kaija koo: kuuluu lähes yleissivistykseen tietää kuka on Kaija Koo. 90-luvun suosituin naislaulaja. Mutta suurin osa teistä jotka tänne kirjoittelette taitaakin olla syntynyt 90-luvun puolivälin jälkeen.

      • tämä

        on juorupalsta eikä moraali-/moralistipalsta.


    • Seiskassa!

      Eron taustalla on tiettävästi FBI! Mustapukuiset miehet hiippilivat Kaijan makuukamarissa tavan takaa. Aviomies ei tätä meno kestänyt, vaan hankki uuden 16 vuotiaan lohduttajan.

    • Maaritti

      Viimeistään torstaina Seiska varmaan kertoo!

      • varmasti

        hyvin yksinkertainen; rakkaus loppu ja yhteensopimattomat ihmiset.


      • lumihanki

        eipä muuten kertonu...Onkohan vähän eri tapaus kuin bimbo-fingeroosit..?


    • kaneli

      Näin joskus kauan sitten Kaija Koon halailevan ja suutelevan aivan toista miestä kuin omansa, ja heidän menevän Kaijan hotellihuoneeseen...
      Nimim. hotellivirkailija

      • sittenhän

        kaikki on hyvin. Kaija saa vapaasti nauttia miehistä ja ex aviopuolisonsa ehkä löytää paremman vaimon.


      • lokki

        en ihmettele, sitä on nähnyt moni.


    • oma elämä

      .............

      • Partse

        Olen aina pitänyt Kaijan yksityiselämän erillään artistin urasta ja niin on myös nyt. Kaija Koo on yksinkertaisesti ylivoimainen tulkitsija ja puoli miljoonaa levyä Suomen oloissa on kai siitä JONKINLAINEN todiste! Kuvitelkaapa pikä laulunteksti eteenne jota kukaan ei ole esittänyt ennen ja tehkää siitä toimiva laulu..yllättävän vaikeaa! Väännän aina säätimet kaakkoon kun kuulen Kaijan kappaleen, turha siinä on urputtaa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe