Kuinka paljon nuo korjaamot veloittavat venttiilien säädöstä, saa mielellään suositellakin jotain paikkaa pääkaupunkiseudulla.
Venttiilien säädön hinta?
2
638
Vastaukset
- -------------
Mikset säädä itse? Ei maksa muuta kuin venakopan tilkkeen hinta (muutama ege) Helppo säätää. Pyörittele konetta ja aina ne venat ku on lepovuorossa nin säädät. Ei paha. Säätöarvot löytyy korjausoppaasta, tai jos ei semmosta ole ni googleta.
- diplinssi
Selvitä välysarvot ja säädetäänkö kylmänä vai lämpimänä. Tarvitset liuskamitan ja sopivat avaimet.
Käännä kampiakselin päästä avaimella myötäpäivään (kellon käymissuuntaan). Kun sylinterin 1 venttiilit saksaavat (pakoventtiili menee kiinni, imuventtiili alkaa aueta) sädetään nelossylinterin venttiilit. Samalla lailla 2saksaa-3säädetään, 4saksaa-1säädetään, 3saksaa-2säädetään. Pitää tietää joka sylinteristä, kumpi on imu- ja kumpi pakoventtiili, mutta löytyy se tuolla kampiakselin kiertomenetelmälläkin: imu, puristus, työ, poisto, imu... siis ensin sulkeutuu poistoventtiili ja sitten avautuu imuventtiili.
Uusi tiiviste venttiillikopan kanteen ja kiinni (vanha vuotaa öljyä kuuman moottorin päälle ja tulee hirveä haju sisälle).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086